تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کمپ تیم ملی صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان) برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشگاه تیم فوتبال وستهام انگلیس که روز یکشنبه میزبان تیم چلسی خواهد بود طی سه ماه اخیر پذیرای دوستداران بیسبال، دو و میدانی و کنسرت موسیقی بوده است.
فرد هنجارشکن که روز گذشته در تنکابن اقدام به درگیری و ایجاد ناامنی در محل کرده بود، از سوی ماموران پلیس امنیت تنکابن دستگیر و در مرکز شهر چرخانده شد. منبع: مهر
حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهرک صدرا در شیراز مراجعه و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج تن از عوامل داروخانه و شهروندان حاضر در آن مکان می‌کند.
سید افشین مباشر در روز پنجشنبه ۸ تیر با کشیدن دو تریلی به مجموع وزن ۹۵ تُن در مسافت ۲۵.۵۲ متر، رکوددار گینس شد. او سال گذشته هم هواپیمای ۴۳ تنی ام‌دی در مسافت ۱۴.۷۲ متر در ۳۶ ثانیه را کشید که این حرکت به عنوان رکورد ملی در ایران به ثبت رسید.
ارو تایمز: چند روز پیش دو جنگندۀ سوییس هنگام تمرین هوایی باهم برخورد کردند. نیروی هوایی سوییس اعلام کرده که برخوردِ بخشی از دماغۀ جنگنده‌ها به ساختمان‌های اطراف باعث شکستن شیشۀ خانه‌ها و زخمی‌شدنِ جزئی یک نفر شد./منبع: خبرآنلاین
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
مجری برنامه سلام تهران پس از صحبت با کارگر هفت تپه خطاب به مسئولان گفت: یکماه از این حقوق تصویب شده کارگران استفاده کنید ببینید چند روز تمام میشود.
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
تولید یک کلاه ایمنی ۱۴ روز طول می‌کشد و با وجود استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مختلف، بیشتر کار دستی است.
یک تماشاگر روز جمعه در حین مسابقه فوتبال در لیگ فوتبال هلند، یک لیوان آبجو را به سوی کمک داور مسابقه پرتاب و او را مجبور به ترک زمین کرد.
شهر استانبول ترکیه به وسیله یک ابر غول‌پیکر ۱۰ کیلومتری در روز روشن به طور ناگهانی تاریک شد.
حزب ملی اسکاتلند روز دوشنبه اعلام کرد که حمزه یوسف برنده نخست‌وزیری اسکاتلند شد و جانشین نیکولا استورجن شد که ماه گذشته استعفای خود را اعلام کرد.
این برخورد در روز ۲۳ فوریه در ساعت ۷:۱۴ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی (۱۵:۴۴ چهارم اسفند به وقت ایران) رخ داد. فوجی می‌گوید که به نظر می‌رسد این شهاب‌سنگ در نزدیکی دهانه‌ی آیدلر (Ideler L)، در شمال غربی دهانه‌ی پیتیسکوس (Pitiscus) فرود آمده است.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
تصاویری جدید از زلزله چند روز گذشته در یک استخر در ترکیه را مشاهده کنید.
در ساعات ابتدایی روز جمعه افراد ناشناس یک خودروی سواری پژو پارس را در خیابان آیت‌الله نجفی دولت آباد به آتش کشیدند.
تصاویری از بارش شدید برف در آرامگاه کوروش را می‌بینید. صبح امروز ۲۰ دی ۱۴۰۱ پاسارگاد شیراز سفیدپوش شد.
لحظه دیدنی لیز خوردن دنا در روز برفی و برخورد با یک خودرو سمند در تبریز را در ادامه ببینید.
در آخرین روز سال ۲۰۲۲ میلادی یک هتل در کی‌یف پایتخت اوکراین بر اثر حملات هوایی روسیه تخریب شد. شهردار کی‌یف اعلام کرد که در جریان حملات هوایی یک هتل تخریب شده است. تصاویری از لحظه اصابت موشک به این هتل منتشر شده است.
در ساعت ۶ بعد از ظهر روز ۱۵ دسامبر، شخصی از سقوط یک شهاب سنگ مشکوک در Pinghu، Hangzhou عکس گرفت «گلوله آتشین»در ژجیانگ از آسمان سقوط کرد.
طی یکی دو روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی وایرال شد که پاکبانی را در حال سوت زدن نشان می‌دهد. پاکبانی که تصنیف‌های بسیاری را حفظ است و قطعات معروف موسیقی را با سوت می‌نوازد. صاحب صدا اما نه خواننده‌ است و نه به گفته خودش آموزشی در خصوص موسیقی دیده‌ است.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
نیرو‌های لیبی مستقر در شرق روز دوشنبه گفتند که یک پهپاد را در نزدیکی فرودگاه بنینه بنغازی سرنگون کرده اند. یکی از افسران ارشد ارتش ملی لیبی در بیانیه‌ای که در کانال‌های رسمی آن منتشر شد، گفت که این پهپاد ناشناس است. ژنرال احمد المسمری، سخنگوی ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر، شامگاه دوشنبه اعلام کرد که نیرو‌های پدافند هوایی یک پهپاد ناشناس حامل دو موشک را پس از ورود به حریم هوایی سرنگون کردند
لیدزیونایتد با این برد ۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. شاگردان توماس توخل هم با قبول اولین شکست فصل خود با ۴ امتیاز در رده دورازدهم جدول ایستاده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ