اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی از وقوع تیراندازی به ایست بازرسی «الزعیم» ارتش در نزدیکی بیت المقدس خبر دادند.
یکی از معاونان بانک مرکزی در دوره ریاست عبدالناصر همتی درباره اینکه آیا می‌توان مکانیسم جدیدی را به جای شیوه‌ای که در دولت حسن روحانی با عراق شکل گرفت، جایگزین کرد؟ گفت: «به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و حتی یک ریال را هم نمی‌توانند جابه‌جا کنند. نزدیک به دو سال است که دولت سیزدهم بر سر کار آمده، مگر مدعی نیستند که طرح دولت قبل درست نبود پس چرا تاکنون طرح جدیدی را ارائه نکرده‌اند؟»
اگرچه توافق بالقوه بین ایالات متحده و ایران می‌تواند به‌عنوان یک راه‌حل عملی کوتاه‌مدت تلقی شود، اما برای واشنگتن در نهایت راهی برای خرید زمان تا پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده خواهد بود. شرایط گزارش‌شده چیزی نزدیک به یک راه‌حل جامع برای حل‌وفصل مسائل عمیق بین دو طرف نخواهد بود.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا مواردی از باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان خواسته که این مسئله پس از نزدیک دو ماه از سوی فدراسیون به اطلاع آنها رسیده است.
کمتر از دو هفته پس از آتش‌سوزی در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه ای که منجر به کشته شدن ۱۹ کودک شد، یک خوابگاه دخترانه در روستای گوایانان گویان در نزدیکی مرز برزیل طعمه حریق شد.
کمتر از دو هفته پس از آتش‌سوزی در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه ای که منجر به کشته شدن ۱۹ کودک شد، یک خوابگاه دخترانه در روستای گوایانان گویان در نزدیکی مرز برزیل طعمه حریق شد.
آندره مارینر پس از نزدیک به دو دهه حضور در لیگ برتر از داوری کناره گیری کرد.
تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از نزدیک به دو سال در لیگ داخلی اسپانیا متحمل شکست شد.
بورس تهران پس از ثبت دو هفته کاهشی، هفته گذشته توانست بازدهی مثبت و متعادلی را با صعودی نزدیک به ۲ درصدی برای شاخص کل تجربه کند. این هفته بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه نوشت: حوالی ساعت ۴:۳۰صبح امروز خودرویی به دو طلبه در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله و پس از مصدوم کردن آن‌ها پیاده شده و یکی از آنهارا مورد ضربات شدید چاقو قرار می‌دهد.
وجود قانون تعارض منافع هجوم انتقادات را سوی شهردار تهران گسیل کرده و او را به عقب راند تا به سرعت حکم خود را پس بگیرد و دامادش را از این پست عزل کند. با این حال طی نزدیک به دو سال گذشته زمزمه‌ها حاکی از حضور آقای داماد در طبقه هشتم ساختمان بهشت بود.
از این رویارویی هوایی به عنوان جدی‌ترین مقابله و برخورد نزدیک میان نیرو‌های هوایی روسیه و آمریکا پس از آغاز جنگ اوکراین یاد شده و نگرانی‌ها نسبت به تشدید تنش میان این دو قدرت اتمی را بالا برده است.
وزارت کشور قطر از لباس نیرو‌های امنیتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی کرد. به گفته یک مقام امنیتی قطر انتخاب لباس جدید برای نیروی امنیتی مسابقات جام جهانی و خودرو‌ها و مکانیسم‌های جدید پس از یک دوره طولانی کار که دو سال به طول انجامید، به پایان رسید. وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای ارائه یک لباس نوآورانه که نزدیک به مردم باشد و شخصیت امنیتی و هویت امنیتی را حفظ کند، به کار گرفته است. این موضوع همچنین شامل مکانیسم‌ها، وسایل نقلیه و موتورسیکلت‌هایی است که در طول جام جهانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
گوران، برای فرار از دست پلیس به خانه دو زن در همسایگی‌اش رفت و آن‌ها را گروگان گرفت. مرد متجاوز پس از آنکه شلیر رسولی خودش را از پنجره به پایین پرت کرده بود، در حین فرار از پشت‌بام به خانه همسایه دیگر رفت. یک زن را گروگان گرفت. ولی آنجا هم نزدیک بود دستگیر شود که بازهم به خانه یک همسایه دیگر رفت. در آنجا نیز لحظات وحشتناکی را رقم زد.
پس از قضاوت علیرضا فغانی در اولین مسابقه لیگ بیست و دوم که در اصفهان بود، یک روز بعد هم مورایس و فغانی برخورد جالب توجهی با هم داشتند.
بر اساس داده های رسمی، این نرخ تورم سالانه در آلمان پس از کاهش در دو ماه قبل، به بالاترین سطح خود در نزدیک به نیم قرن گذشته بازگشته است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نیرو‌های لیبی مستقر در شرق روز دوشنبه گفتند که یک پهپاد را در نزدیکی فرودگاه بنینه بنغازی سرنگون کرده اند. یکی از افسران ارشد ارتش ملی لیبی در بیانیه‌ای که در کانال‌های رسمی آن منتشر شد، گفت که این پهپاد ناشناس است. ژنرال احمد المسمری، سخنگوی ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر، شامگاه دوشنبه اعلام کرد که نیرو‌های پدافند هوایی یک پهپاد ناشناس حامل دو موشک را پس از ورود به حریم هوایی سرنگون کردند
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.
در حالی بورس فردا کار خود را آغاز خواهد کرد که سهامداران با ناراحتی بازار امروز را ترک کردند و چشم انتظار بازار سبز فردا هستند. امروز نیز اخبار سیاسی، اقتصادی و همچنین بورسی زیادی منتشر شد که هر کدام به نوبه خود می‌توانند بر روی روند شاخص‌ها در معاملات فردا موثر باشند. این ۱۰ خبر کدامند؟
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
«عنکبوت» که پخش داخلی آن برعهده شرکت نمایش گستران و از 26 بهمن ماه روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته است، پس از گذشت دو ماه از آغاز اکران تاکنون نزدیک به 3 میلیارد فروخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ