کل کل مسی و رونالدو که لحظات دیدنی ساخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: تورم امسال به کانال ۳۰ درصد می‌رسد.
شبکه عصبی گوگل، Aloud، اکنون قادر به تکثیر ویدیوها به زبان های مختلف است. فقط ویدیو را آپلود کنید و هوش مصنوعی کل سخنرانی را به زبان مورد نیاز شما ترجمه می کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در سفری از مرزهای شمالغرب کشور بازدید کردند. سرلشکر باقری به درخواست مجری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به زبان مادری شان ترکی آذربایجانی تکلم می کنند./منبع: تسنیم
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز دمای تهران به ۳۹ درجه می‌رسد؛ سه‌شنبه ۴ درجه دما کاهش می‌یابد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر و توسعه همکاری‌های همه جانبه در مرزها بین ایران و روسیه شکل گرفت.
عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در کل دنیا فقط ایران و جیبوتی هفته‌ای یک روز تعطیل هستند گفت: در کمیسیون اجتماعی به تعطیلی جمعه و شنبه رسیدیم. وی افزود: تمام کشور‌های دنیا به این نتیجه رسیدند که تعداد تعطیلات هفته دو روز باشد. در تعطیلی شنبه نه منع عرفی داریم نه شرعی.
پس از آن که دکتر عبدالرحمن السدیس رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی از فعال شدن فناوری‌های روز در مکه مکرمه خبر داد، ربات‌هایی در چندین مکان حرمین شریفین به زائران خدمات‌رسانی کردند. حساب ریاست کل امور مسجد جامع و مسجد النبی فیلمی از رباتی منتشر کرد که از بازدیدکنندگان مجتمع ملک عبدالعزیز که برای دیدن نحوه دوخت پرده کعبه می‌آیند استقبال می‌کند و جزئیات کامل آن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا هنوز به دنبال سلطه و هژمونی خودش است، ولی دوران تهدید برای کشور‌هایی مثل آمریکا گذشته است. سفر ناو گروه ارتش هم نشان داد که کشور‌ها خیلی به حرف آمریکایی‌ها گوش نمی‌کنند. ما در هر کجای جهان که لازم باشد حضور پیدا میکنیم و با تمام قدرت از منافع خودمان دفاع خواهیم کرد.
در دیدار نوروزی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده معظم شهید متوسلیان، خبر شهادت ایشان به طور رسمی اعلام شد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با تایید مجلس، حقوق کارکنان وظیفه افزایش پیدا کرد و در حال بررسی و پیگیری آن هستیم که طول مدت خدمت سربازی کاهش داشته باشد. سرلشکر محمد باقری این خبر‌ها را در مراسم بیستمین دوره رزم مقدماتی نخبگان کشوری (ذخیره‌های نظام) بیان کرد.
وقتی کابل پاره شده کل خانواده به داخل رودخانه خروشان کشکان افتاده‌اند. سه عضو خانواده کشته شده‌اند و این نخستین باری نیست که گرگر قربانی می‌گیرد.
در این گزارش ویدیویی روایت علیرضا پورسلمان -سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد- یکی از سرنشینان حادثه سقوط بالگرد هلال احمر را مشاهده می‌کنید.
قالیباف با اشاره به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر بیان کرد: مدیریت قیمت ارز اهمیت زیادی برای کنترل ثبات در همه عرصه‌های اقتصادی دارد؛ مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
سازمان محیط‌زیست سمنان در اقدامی عجیب آذر و توران، توله یوزهای آسیایی را روی پشت‌بام اداره کل این سازمان نگهداری می‌کند. نکته جالب‌ قرار دادن یک لانه ساخته‌شده با چوب و تکه‌هایی از چمن مصنوعی در محل نگهداری توله یوزهاست که احتمالاً برای القای شرایط طبیعی زندگی آنهاست./ فارس
آن‌هایی که با حیات وحش آشنایی دارند به خوبی می‌دانند که کفتار‌ها و شیر‌ها دشمنان قدیمی یکدیگر هستند. اما در اینجا می‌بینیم که ماده شیر و کفتار با یکدیگر همکاری می‌کنند تا کل یالدار را شکار کنند و در نهایت هم موفق می‌شوند.
دبیر کل حزب مردم سالاری در برنامه شیوه گفت: رقابت احزاب در اروپا جدی است؛ شوخی نیست. او در ادامه به برخی تصمیمات هم ایراد گرفت و در کنایه گفت: «پدر این مقطع حساس بسوزد که همیشه هست!»
آیین تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش آغاز شد؛ در ابتدای این مراسم، حکم فرماندهی کل فراجا توسط رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح به سردار رادان اعطا شد.
خالد مشعل از رهبران حماس عصر امروز یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس حماس که در شهر صیدا لبنان برگزار می شد، به صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی کرد.
خدیجه کریمی،‌ مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده جمهوری اسلامی ایران در نشست ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل که منجر به صدور قطع‌نامه ضد ایرانی شد، نطقش را گم کرد!
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تایید رای پرونده متروپل آبادان در دادگاه تجدید نظر خبر داد.
سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیرو‌های انقلاب اسلامی با ملاطفت‌ترین وجهه ممکن با کسانی که در خیابان‌ها هستند برخورد می‌کنند. اگر جوانان انقلاب اسلامی به خروش بیایند اگر شیطان بزرگ با تمام قوا هم به میدان آمده باشد با شکست مواجه خواهد شد نه نیرو‌های دست دهم فریب خورده آمریکا./خبرگزاری دانشجو
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم اعدام برای سارق مسلح بزرگراه نیایش خبر داد.
غلامعباس ترکی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور حقوق عامه گفت: رفع تصرف رستوران‌ها در بستر و حریم رودخانه کرج در اولویت قرار دارد و باید در زمان مقرر از بستر و حریم رودخانه کرج رفع تصرف کنند، در غیر این صورت با استفاده از ابزار‌های قانونی اقدامات قضایی این رفع تصرف صورت خواهد گرفت.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یکی از مدیران ارشد شرکت خاک سرخ هرمز در این رابطه، گفت: اتهامات فرد مذکور مبنی بر تخریب کوه، ساخت سازه‌های سیمانی و تصرفات غیر مجاز در حریم دریا به وی تفهیم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ