با وجود پیشنهاداتی که برای جذب محمدرضا حسینی در پنجره زمستانی وجود دارد، بعید است ژوزه مورایس دست از این بازیکن باتجربه بکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، استاندار جدید قم را تعیین کرد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی این کشور بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه تأکید کرد که به‌نظرمی‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به‌میدان بازگرداند.
رئیس دولت اصلاحات با تأکید مجدد بر این که ما هم با براندازی مخالفیم و هم با نحوه حکمرانی که وجود دارد، گفت: بنابراین به اینجا رسیدیم که خود اصلاحی شاید کم هزینه‌ترین و بهترین راه باشد. البته به شرطى که حاکمیت نظرات خیرخواهانه دیگران را تحمل کند و دست به اصلاح خود چه در ساختار، چه رویکرد و چه رفتار بزند.
دبیرکل حزب الله لبنان با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
سید محمد موسوی با سر و صدای زیاد در تمرین تیم ملی آفتابی شد
سید جلال حسینی، کاپیتان باتجربه سرخپوشان، در انتطار بازگشت هم‌قطار قدیمی‌اش، کریم باقری، به تمرینات پرسپولیس است.
سید عبدالله نیمار، هافبک تیم الزمالک، پس از پس از عملکرد خوبی که در جام باشگاه‌های عربی داشت، از یک باشگاه عربستانی پیشنهاد دریافت کرد.
یادگار امام خمینی (ره) گفت: وحدت اسلامی یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مورد تأکید امام خمینی بود که امروز توسط رهبر معظم انقلاب کماکان دنبال می‌شود.
سید محمد خاتمی نوشت: سخن بر سر این نیست که حجاب بر اساس آموزه‌های دینی و سنت امری واجب است و فرد متدین باید آن را رعایت کند، بلکه سخن بر سر آنست که آیا اجباری کردن آن از سوی حکومت اولاً معقول و نتیجه بخش است؟ ثانیاً با توجه به همه جهات و با توجه به اینکه چه بسا در سایه آن بسیاری از ارزش‌ها که از اهمیت بیشتری برخوردار است لطمه می‌بیند و نیز آسیبی که به منافع جمعی می‌زند بخصوص با شیوه‌ها و برخورد‌های ناروا، جایز است؟
سید محمد موسوی پیش به سوی ششمین حضور خود در جام ملتهای آسیا می‌رود.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تصویب اصلاحات قضایی نتانیاهو در رژیم صهیونیستی، وضعیت این رژیم را وخیم عنوان کرد.
محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران رسما به عضویت باشگاه فولاد سیرجان در آمد.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
سیدمحمد موسوی باز هم یک عملکرد فوق العاده دیگر را از خود به نمایش گذاشت.
سید محمد موسوی تنها بازمانده نسل طلایی والیبال است که با آن نسل قدرت والیبال ایران به رخ جهان کشیده شد.
سید حسن خمینی گفت: امام در آخر عمر در خصوص مبارزه با تحجر می‌گفتند این کار قربانی می‌خواهد؛ قربانی یعنی آبرو و من هم حاضرم قربانی شوم. شجاعت امیرالمؤمنین (ع) فقط در احد، خندق، نهروان و صفین نیست؛ شجاعت امیرالمومنین (ع) در خانه نشینی ۲۵ ساله است.
سید جلال حسینی، ستاره سابق خط دفاعی پرسپولیس، با چهره‌ای تازه در دربی حضور پیدا کرد.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
سید ستار صید ملی‌پوش المپیکی استقامت کشور مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفت.
از هفته‌ها پیش که بحث حضور پیکان در جام باشگاه‌های جهان جدی‌تر و پروسه فراهم آوردن مقدمات آن آغاز شد، یکی از اصلی‌ترین نام‌ها برای اضافه شدن به ترکیب این تیم، سید محمد موسوی بود.
سید محمد موسوی، ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که ممنوع الخروج شده است.
شهرام محمودی درباره دلایل ناکامی تیم ملی در قهرمانی جهان و البته انتقادات نسبت به سید محمد موسوی صحبت کرد.
تیم ملی والیبال ایران بدون حضور سید محمد موسوی و میثم صالحی به رقابت‌های جهانی اعزام خواهد شد.
مدافع برتر والیبال جهان در مسابقات جام جهانی ایران را همراهی نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ