بر اثر سقوط بهمن در یخچال طبیعی آرمانستت در کوه‌های آلپ فرانسه، دست‌کم ۴ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گرمتر شدن هوای استان و احتمال سقوط بهمن در مناطق برفی به دلیل ذوب برف خبرداد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از استان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری و احتمال وقوع سیلاب خبرداد.‌
تصاویری از لحظه سقوط مهیب بهمن در قرقیزستان را مشاهده می‌کنید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام پنج تیم امداد کوهستان به منطقه گفت: تلاش برای یافتن فرد مفقود شده همچنان ادامه دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران تاکید کرد و گفت:‌ در همین راستا نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و ... داده شده است.
احتمال سقوط بهمن در مناطق کوهستانی تهران
دبیرکل حزب الله لبنان در بزرگداشت رهبران شهید مقاومت اسلامی گفت: دشمنان می خواستند نشان بدهند ایران در مسیر سقوط است ولی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه محاسبات آنها را بهم ریخت.
حسنی ادامە داد: حضور بە موقع نیروهای راهداری سروآباد جهت پاکسازی بهمن و کمک بە خودروهای گیر افتادە موجب بازگشایی سریع این محور شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: شاهد بارش برف قابل توجهی در استان تهران بودیم. همچنین هواشناسی درباره سقوط بهمن در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی استان تهران هشدار‌های لازم را داده است.
تهران- مدیرعامل هلال احمر استان تهران در خصوص احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات این استان هشدار داد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد آزادراه تهران ـ شمال و کرج ـ چالوس به‌دلیل سقوط بهمن خبر داد.
در نخستین ساعات امروز ۲ مورد سقوط بهمن در محدوده پیچ سرهنگ و آیینه در حوزه جغرافیایی استان البرز رخ داد که با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راهور این مسیر حوالی ساعت ۱۰ به روی وسایط نقلیه موتوری مسدود شد.
در پی هشدار هواشناسی، از دوشنبه تا سه‌‎شنبه احتمال بارش شدید برف و باران و سقوط بهمن در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال فارس، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و ایلام وجود دارد.
حداقل هشت نفر بر اثر سقوط بهمن در اتریش کشته شدند. گفته شده خطر سقوط بهمن به دلیل باد و بارش برف همچنان در اتریش بسیار زیاد است.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیل و سقوط بهمن در ۹ استان کشور خبر داد.
این مسئول توضیح داد: در شرایط موجود امکان ریزش بهمن و سنگ در ارتفاعات دور از انتظار نیست به همین دلیل از مسافران درخواست می‌شود حتی الامکان از مسیر‌های کوهستانی تردد نداشته باشند. کوهنوردان هم با توجه به فعالیت سامانه بارشی از هرگونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکزی جدا خودداری کنند.
راننده نجات یافت؛ بولدوزر زیر برف ماند
روز گذشته براثر سقوط بهمن در بیش از ۱۰ نقطه حدفاصل دهانه شمالی تونل کندوان تا منطقه خاکک به طول چهار کیلومتر سبب انسداد این مسیر ارتباطی شد.
قهرمان اسکی سبک آزاد جهان بر اثر سقوط بهمن در ژاپن جان باخت.
قهرمان اسکی سبک آزاد جهان بر اثر سقوط بهمن در ژاپن جان باخت.
شاخص کل بورس طی روز جاری با کاهش حدود ۱۲ هزار واحدی تقریبا به ۶۰۰ ،۱ هزار واحد رسید تا بیم سقوط آن به کانال ۵۰۰ ،۱ هزار واحد تقویت شود. آیا فردا شاخص کل به این کانال سقوط خواهد کرد؟
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در مسیرهای کوهستانی این استان هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران و وقوع مه در پایتخت نسبت به خطر سقوط بهمن در ارتفاعات و ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی هشدار داد.
کوهنوردانی که برای صعود به قله ۸۱۶۳ متری ماناسلو در منطقه هیمالیای نپال آماده می‌شدند، امروز با حادثه تلخی روبرو شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ