اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تحقق ۲۲ درصد از برنامه صادرات غیر نفتی ۱۴۰۲ استان در چهارماه اول سال خبر داد.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ماشین‌سازی گفت: سالانه حدود ۲۵۰ میلیون دلار صادرات رسمی در این حوزه داریم و برنامه داریم این میزان صادرات به یک میلیارد دلار سالانه طی ۵ سال برسد.
سازمان توسعه تجارت ایران در نامه ای به گمرک ایران موضوع لغو ممنوعیت صادرات برخی از کالاها را اعلام کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق قانون بودجه ۱۴۰۲، دولت مکلف به صادرات روزانه ۱.۴میلیون بشکه نفت شد که با تلاش های وزارت نفت توانسته‌ایم از مرز ۱.۴ میلیون بشکه عبور کنیم.
صادرات نفت عربستان به چین بالاتر می‌رود
فعالیت کشتیرانی در بندر لاروشل فرانسه در اقیانوس اطلس- یکی از بزرگ ترین پایانه های صادرات غلات در فرانسه- روز پنجشنبه پس از وقوع آتش سوزی و سرایت به چهار سیلو غلات مختل شد.
صادرات فولاد ایران در ۴ ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد کرد.
غلام‌عباس حسینی گفت: هم اکنون روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز به کشورهای همسایه صادر می شود که با تکمیل دو خط ۶ و ۹ سراسری صادرات ۱۰۰ میلیون متر مکعب افزایش خواهد یافت.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: بهار امسال بین ایران و پاکستان ۶۱۴ میلیون دلار کالا مبادله شد که سهم صادرات ایران ۴۳۸ میلیون دلار بوده است.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان از رشد ۴۹ درصدی صادرات استان طی چهار ماه ابتدای امسال خبرداد.‌
در ششمین جلسه هئیت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی، برنامه حمایت از صادرات محصولات دانش‌بنیان به تصویب رسید.
رییس جمهور گفت:در این سفر ۳۵ سند تفاهم و توافق با این سه کشور در حوزه های مختلف اعم از انرژی صنعت و معدن و نیروگاه به امضا رساندیم و اساس کار این بود در ابتدا صدور خدمات فنی مهندسی و دوم صادرات محصولات دانش بنیان و سوم تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و چهارم ایجاد بازارهای جدید صورت بگیرد.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
طی چهار ماه نخست سال ۲۰۲۳ ارزش صادرات کالاهای چین به روسیه رشد ۶۷.۲ درصدی و صادرات روسیه به چین رشد ۲۴.۸ درصدی یافته است.
طبق آمار، در سالی که گذشت نسبت به سال ۱۴۰۰، میزان صادرات فولاد ایران افت قابل توجهی را تجربه کرده است. در مجموع قریب به ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تن انواع اقلام فولادی (شمش، محصولات و مقاطع فولادی و آهن اسفنجی) صادر شده که نسبت به میزان صادرات صورت گرفته در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افت چهار تا ۱۸ رصدی رخ داده است.
صادرات لوازم خانگی پارسال بیش از چهار صد میلیون دلار بود که نسبت به سال ۱۴۰۰، ۱۲ درصد افزایش یافته است.
چابهار- وزیر کشور گفت: تجارت در مرز ریمدان رونق خوبی یافته به طوری که میزان عبور و مرورها و همچنین صادرات و واردات در این مرز به چهار برابر رسیده است.
مدیرکل دفتر تجارت وزارت جهادکشاورزی گفت: میزان تعهدات ارزی صادرات چهار محصول کشاورزی به منظور تسهیل صادرات کاهش یافت.
این روزها قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته است، از دلایل افزایش قیمت گوشت، در کنار صادرات، قاچاق دام به برخی کشورهای همسایه و فروش با نرخ‌های بالاتر است.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۲۷ میلیون تنی ایران با ۱۵ کشور همسایه به ارزش ۱۶.۹ میلیارد دلار، در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.
رییس کل پیشین بانک مرکزی توئیتی با عکسی از واردات و صادرات چهارماهه نخست سال ۱۴۰۱ منتشر کرد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: طبق اعداد و ارقام رسمی در چهار ماهه اخیر توانستیم ۲۲ درصد افزایش صادرات و ۱۶ درصد افزایش واردات داشته باشیم.
در ادامه اجرای توافقنامه صادرات غلات اوکراین، چند کشتی دیگر بنادر این کشور را ترک کردند.
سخنگوی گمرک از صادرات ۳۶۶ هزار تنی بنزین به ارزش ۱۳۳ میلیون دلار در چهار ماهه امسال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ