نخست وزیر پیشبرد امور لبنان با اشاره به روابط قوی میان کویت و لبنان اعلام کرد که کویت همواره حامی لبنان بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان، وقوع درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی موجود را مشکوک توصیف کرد.
نخست وزیر پیشبرد امور لبنان به موضع گیری درباره حملات رژیم صهیونیستی به لبنان پرداخت.
نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در گفتگو با نخست وزیر عراق درباره راه های تقویت روابط دوجانبه میان بیروت و بغداد گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفرش به لبنان، با آقای دکتر نجیب میقاتی نخست وزیر دولت اداره امور لبنان دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر پیشبرد امور لبنان ورود یک محموله تسلیحاتی به فرودگاه بیروت که برخی منابع آن را مرتبط با ایران دانسته اند، تکذیب کرد.
دفتر نخست وزیر پیشبرد امور لبنان، دیدار نجیب میقاتی با مقامات رژیم صهیونیستی در نشست آب و هوایی شرم الشیخ مصر را تکذیب کرد.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان تاکید کرد که توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی حتی با پیروز شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز ادامه خواهد داشت.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در پی اظهارات روز گذشته نجیب میقاتی، درباره مستعفی نمودن کابینه از سوی رئیس جمهور این کشور، اظهارنظر کرد.
نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان از پذیرش آخرین تصمیم میشل عون رئیس جمهور این کشور در مستعفی اعلام نمودن دولت فعلی، سرباز زد.
میشل عون امروز در آخرین روز کاری خود به عنوان رئیس جمهور لبنان، استعفای دولت این کشور به نخست وزیری نجیب میقاتی را پذیرفت.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق و نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند.
منابع آگاه دولتی در بیروت اعلام کردند که در روزهای آینده نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت لبنان با اعلام تشکیل دولت جدید، لبنانی ها را شگفت زده خواهد کرد.
نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در لبنان، از ادامه تلاش ها در این راستا با وجود موانعی که وجود دارد، سخن گفت.
دورتی شیا سفیر آمریکا در بیروت، امروز شنبه پس از دیدار با میشل عون، با رئیس پارلمان و نخست وزیر پیشبرد امور لبنان نیز دیدار و گفتگو کرد.
فیاض ادامه داد: نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت با مصطفی الکاظمی، همتای عراقی خود دیدار کرد و آنها موافقت کردند که یک هیئت لبنانی برای امضای تمدید توافق به بغداد سفر کند.
روزنامه معاریو در گزارشی اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا در دیدار با نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به وی هشدار داده است.
نخست وزیر لبنان با بیان اینکه زمان پایان ظلم علیه فلسطینی ها فرا رسیده است، گفت: به مرحله امضای توافق ترسیم مرزهای دریایی لبنان و سرزمنین های اشغالی نزدیک شده ایم.
نخست وزیر پیشبرد امور در لبنان درحاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، در حضور آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی، با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دیدارکرد.
حزب الله برای وساطت میان میشل عون رئیس جمهور و نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان وارد عمل شده است تا روند تشکیل دولت لبنان تسریع شود.
معاون اول رئیس جمهور در مکالمه تلفنی با نبیه بری رئیس مجلس لبنان و نجیب میقاتی نخست وزیر این کشور گفت: از هر طرح و ابتکاری که برای ثبات سیاسی، اقتصادی و امنیتی لبنان موثر باشد حمایت می‌کنیم.
منابع لبنانی اعلام کردند که نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در لبنان در شرایط فعلی روبروی دو راهی تشکیل کابینه و یا کناره گیری از نخست وزیری قرار گرفته است.
منابع لبنانی صبح امروز چهارشنبه از دیدار میشل عون رئیس جمهور لبنان با نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در کاخ بعبدا خبر دادند.
وبگاه لبنانی النشره درگزارشی به آخرین تحولات سیاسی در لبنان پرداخت و نوشت: در شرایطی که بسیاری از جریان های سیاسی بر لزوم تشکیل دولت جدید تاکید دارند، افقی برای خروج از بحران دیده نمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ