وزیر کار در حکمی «غلامحسین حسینی‌نیا» را به‌عنوان نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی کار و سایر اتحادیه‌های مرتبط در ژنو منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوترابی گفت: باید بین تولید، صنعت و واردات تعادل ایجاد کرد، تفکیک وزارت بازرگانی کار اشتباهی است چرا که برای تفکیک وزارت بازرگانی ۵ سال زمان لازم است تا زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها فراهم شود و برآورد مرکز پژوهش‌ها این است که برای تفکیک ۵ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.
ابوترابی گفت: باید بین تولید، صنعت و واردات تعادل ایجاد کرد، تفکیک وزارت بازرگانی کار اشتباهی است چرا که برای تفکیک وزارت بازرگانی ۵ سال زمان لازم است تا زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها فراهم شود و برآورد مرکز پژوهش‌ها این است که برای تفکیک ۵ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به سوال نماینده مجلس از وزیر ارتباطات درباره پشت پرده واردات آیفون گفت: سوال را از مرجع درست بپرسید تا به شما جواب درست بدهند.
نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با تاکید بر این که وزارت کشور باید گزارش مستندی از نحوه پرداخت حقوق‌ها در شهرداری تهران ارائه کند، گفت: به هیچ وجه نباید خالص دریافتی کارکنان و مدیران نهاد‌های دولتی و عمومی که تمام یا بخشی از اعتبارات آن‌ها از بودجه عمومی کشور تامین می‌شود، بیش از سقف حقوق تعیین‌شده توسط مجلس باشد.
اهواز- هم‌زمان با سفر استانی هیئت دولت، میز خدمت وزارت آموزش و پرورش با حضور نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه در استان را راستای پاسخگویی به مشکلات این قشر برگزار می‌شود.
یک نماینده مجلس گفت: معتقدم وزارت خارجه باید در پروژه FATF فعال‌تر عمل کند و مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس و افکار عمومی را متقاعد کند، زیرا به هر شکل یک پروژه بین‌المللی است که نپذیرفتنش تبعات دارد، البته پذیرفتنش هم ممکن است تبعاتی داشته باشد اما به هر حال باید همواره آن درصدی که برای کشور فایده دارد و موثر است بیشتر مدنظر وزارت خارجه باشد و محورهایش را برای دستگاه‌های مختلف از جمله خود مجمع تشخیص تشریح کند.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در ۱۰ سال اخیر نسبت تصادفات تقریباً تفاوت معناداری ندارد و نه تنها تعداد متوفیان تصادفات کم نشده بلکه در سال ۱۴۰۰، این آمار ۹ درصد افزایش یافته است. بر اساس آمار موجود در سال ۱۷ هزار کشته و ۳۱۷ هزار مصدوم در تصادفات داریم. این سوال از وزیر صمت مطرح است که نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار خبر انتصاب کاظمی قمی به عنوان سرپرست سفارت ایران در کابل اعلام کرد که او‌ همچنان مسؤولیت نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان را برعهده دارد.
ایزد خواه گفت: به عقیده من اگر قرار بر تشکیل کمیته حقیقت‌یاب باشد، چنین اقدامی باید توسط یک مرجع بی‌طرف انجام شود و دبیر‌خانه یا مرکز فعالیتش در یک نهاد دیگر باشد.
نماینده وزیر آموزش و پرورش در پروژه شاد ضمن بازدید از مرکز تخصصی مانیتورینگ این اپلیکیشن گفت: یکی از این نمونه‌ها «مسابقه ماه مجلس» است که جریان یادگیری را در قالب گیم پیش می‌برد.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از حمایت فراکسیون جنوب کشور مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
نماینده مردم تهران گفت: تحقیق از دوستان و همکاران آقای مرتضوی، ما را نگران آن کرده که لابی گری و رفیق بازی در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحصیلات و سوابق اجرایی و مدیریتی صولت مرتضوی تناسبی با مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ندارد.
نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت که طبق شنیده‌ها رییس جمهور قرار است صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیازمند یک وزیر قوی و توانمند است که دولت در معرفی وزیر بعدی باید به این مسئله توجه کند.
سلمان اسحاقی اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو در مجلس شورای اسلامی از مردم عذرخواهی می‌کنم. بنده به مردم می‌گویم ما شرمنده هستیم که پس از گذشت سه ماه اداره وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اکنون نه این وزارتخانه سرپرست دارد و نه وزیر که مایه تاسف است.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قائل به اقتصاد سرمایه داری و امپریالیستی است.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: زاهدی وفا تجربه اقتصادی و پختگی لازم را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد و به نظر می‌رسد که بتواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اغماض می‌تواند یک هفته دیگر سرپرست وزارت کار باشد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اغماض می‌تواند یک هفته دیگر سرپرست وزارت کار باشد.
اواخر خرداد ماه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار با استعفا از کابینه سیزدهم کنار رفت. او دلیل این استعفا را همگرایی بیشتر در تیم اقتصادی دولت دانست. هر چند که پیش از استعفا نیز زمزمه‌هایی درباره برکناری عبدالملکی مطرح شده بود.
محمدیاری ادامه داد: سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساساً هیچگونه تعاملی با مجلس ندارد و شأن نظارتی مجلس به حاشیه رفته است.
حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان از جلسه با وزارت دفاع طالبان درباره درگیری مرزی امروز خبر داد.
نماینده مجلس گفت: بر اساس قرائنی که به ما داده شده است دولت قرار است آقای زاهدی وفا را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند. گفته می‌شود ایشان مدیر توانمندی است که امیدواریم این‌گونه باشد و بتواند این وزارتخانه را اداره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ