در حالی که تنها چهار ملی‌پوش در مرحله مقدماتی با تیم‌های لیگ برتری کشتی فرنگی قرارداد بسته بودند، با توجه به پیشنهادات مالی پایین، ستاره‌های این رشته حتی علاقه‌ای به حضور در مرحله پایانی مسابقات هم ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از چند هفته کش و قوس درمورد ابطال یا عدم ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، حالا به نظر می‌رسد خداحافظی او قطعی شده است.
ماسیمیلیانو آلگری در آستانه دیدار یوونتوس با میلان گفت، تیمش هنوز به کسب سهمیه اروپایی امیدوار است، اما هفته‌ای که گذشت را پر از تلخی و خشم خواند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
در آستانه هفته پایانی سوپر لیگ کاراته، کمیته استیناف فدراسیون کاراته امروز در خصوص محرومان کاراته رای خود را اعلام می کند.
در آستانه هفته پایانی سوپر لیگ کاراته، کمیته استیناف فدراسیون کاراته امروز در خصوص محرومان کاراته رای خود را اعلام می کند.
منچستریونایتد در آستانه چند هفته حساس انتهای فصل یک خبر خوب و یک خبر بد دریافت کرد: بازگشت رافائل واران به تیم و ابهام در حضور مارکوس رشفورد در چند بازی پایانی فصل.
باشگاه سانتاکلارای پرتغال با اعتراض به رأی صادر شده از سوی فیفا، از باشگاه استقلال به دادگاه ورزشی CAS شکایت کرد.
پرسپولیس در هفته‌های اخیر شرایط ویژه‌ای را تجربه کرده اما به خوبی از پس آن برآمده است‌.
چلسی در آستانه انتخاب پوچتینو به عنوان سرمربی جدید باشگاه است. گفته می‌شود پوچتینو قصد ندارد تا تابستان صبر کند و همین حالا نیمکت مربیگری چلسی را می‌خواهد.
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به هفته های پایانی خود نزدیک می شود و به زودی چهره سه تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص خواهد شد.
در آستانه دیدار لیورپول با بورنموث هیچ خبری نمی‌توانست به اندازه بازگشت قریب‌الوقوع لوئیس دیاز به ترکیب قرمزها هواداران این تیم را خوشحال کند.
شکست برابر بایرن مونیخ باعث شده که شرایط پاری سن ژرمن کاملا بحرانی شود.
سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی حساس مقابل نفت آبادان که برای ادامه حضور این تیم در جمع مدعیان از اهمیت بالایی برخوردار است، توضیحاتی درباره اتفاقات چند روز اخیر تیمش داد.
کمیته انضباطی از حضور ناظران ویژه این کمیته در پیکارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال خبر داد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به دلیل مصدومیت در دقیقه 60 دیدار امشب تیمش مقابل والنسیا از بازی بیرون رفت.
هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.
فدراسیون فوتبال کشور امارات هفته آینده جلسه مهمی را برای تعیین سرنوشت کادر فنی تیم ملی این کشور انجام می‌دهد.
تیم فوتبال پرسپولیس تا هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر، پنج بازیکن سه اخطاره دارد.
رئیس اتحادیه فوتبال روسیه از تمایل تمام باشگاههای فوتبال این کشور با انتقال به آسیا خبر داد.
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
در آستانه برگزاری انتخابات زودهنگام کنست رژیم صهیونیستی در روز یکم نوامبر آینده (دهم آبان ماه) تنش های سیاسی میان یائیر لاپید نخست وزیر فعلی و بنیامین نتانیاهو رهبر مخالفان تشدید شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای 2598 برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی خبر داد.
در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس باشگاه‌های بزرگ این لیگ با فهرستی از بازیکنان مصدوم و محروم مواجه هستند که آنها را برای فصل جدید نگران می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ