در دومین بازی ایران در مقابل لهستان ۲ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحاد کلباء در دیدار مقابل الطائی عربستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
تیم اتلتیکو مادرید در دیداری دوستانه مقابل منتخب کی لیگ 3-2 شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما با بازیکنان انگشت شمار یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر دو مغلوب هلند شد تا با کسب چهار امتیاز به کار خود در روتردام پایان دهد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال درشرایطی با شکست شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید که این تیم در ست سوم تا آستانه پیروزی پیش رفت اما نتوانست به بازی برگردد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
تیم ملی والیبال ایران درنخستین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در ست‌های اول و دوم دیدار با ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال شکست خورد.
لبنیات هراز آمل با شکست سه بر صفر فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد
تیم والیبال لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.
لبنیات هراز آمل به خستین پیروزی خود در دور برگشت لیگ برتر دست یافت و شهداب در پرحاشیه‌ترین دیدار هفته ایفاسرام اردکان را شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران در بیستمین رویارویی خود با یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های دنیا نتوانست به پیروزی برسد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
تیم ملی والیبال لهستان در سومین مسابقه خود در جام واگنر صربستان را شکست داد و ایران هم با کسب رتبه سومی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.
صربستان در یک مسابقه فوق العاده جذاب موفق شد با نتیجه 3-2 ایران را شکست دهد
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!
ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های تهران
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.
جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.
این نخستین تقابل دو تیم ملی از ورزش دو کشور بعداز جنجال لغو سیاسی بازی فوتبال در ونکوور بود که به شکست سنگین کانادا ختم شد. شاگردان جوان عطایی بعداز شکست دو روز پیش آمریکا، کم‌کم خود را در این میدان معتبر جهانی پیدا می‌کنند.
تیم ایران بر خلاف ایتالیا در دریافت اول چندان موفق نبود و در حالی که ایوان زایتسف هم با سایر هم‌تیمی‌هایش در تیم ایتالیا هماهنگ نبود، شاگردان کم تجربه عطایی از فرصت استفاده نکردند وگرنه حریف غیرقابل شکست نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ