اصفهان- مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: پایش کیفی و مستمر منابع آب سطحی و زیرزمینی در این استان در ۳۹۸ منطقه به‌صورت مستمر انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هدف فاز دوم HELSI افزایش توان خروجی لیزر در عین حفظ کیفیت استثنایی پرتو و به حداکثر رساندن راندمان، فشرده‌سازی، وزن و حجم برای منابع لیزر پرانرژی با موج پیوسته است.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
رئیس گروه محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اضافه کرد: آلودگی‌های صنعتی در رود ارس توسط وزارت نیرو و سازمان محیط‌زیست کشور پیگیری می‌شود.
ابراهیم رئیسی که به نمایشگاه کتاب رفته بود، گفت: مشکل عمده ناشران کاغذهای گران و یا بی کیفیت که باعث گرانی کتاب ها برای مصرف کننده خواهد شد. منبع: دانشجو
اصفهان- مدیر دفتر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: تخلیه پسماند چهار شهرستان در بالادست زاینده‌رود چالشی جدی برای کیفیت این رودخانه است.
اصفهان- مدیر دفتر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: تخلیه پسماند چهار شهرستان در بالادست زاینده‌رود چالشی جدی برای کیفیت این رودخانه است.
یک بلاگر برای اثبات کیفیت ضعیف پورشه، دست به نابود کردن این خودروی لوکس آلمانی زد. منبع: خبرفوری
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ارتقای دانش و مهارت کارکنان در حین خدمت، تکریم منابع انسانی و توجه ویژه به سلامت و معیشت آنان را از محورهای اصلی مورد نظر برای پیشرفت همه جانبه این مجموعه عظیم صنعتی و عرضه محصول با کیفیت عنوان کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه روند تولیدات سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع را به لحاظ کمی و کیفی، مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت : انتظار می‌‍رود تمامی بخش‌های تولیدی در وزارت دفاع نیز بتوانند در حوزه کیفی روند رو به رشد و مطلوب را ایجاد کنند.
در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های آلاینده هوا در روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به‌ویژه در ساعات شب باتوجه به رطوبت بالا و هوای سرد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.
براثر این مخاطرات احتمال افزایش شاخص آلودگی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک به‌ویژه در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم وجود دارد.
زمانی که به دنبال بهترین ماده غذایی با پروتئین بالا برای کاهش وزن هستید به مواد کم کالری و با کیفیت فکر کنید. اولین چیزی که به ذهن می‌رسد گوشت بدون چربی، مرغ و ماهی است که همگی منابعی عالی از پروتئین کامل با کربوهیدرات و چربی کم هستند.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
اصفهان- مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: مردم استان اصفهان تخلفات کیفی آب را به سامانه ۳۸۴۸ اطلاع دهند.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق هشدار هواشناسی مبنی بر اینکه در غالب ساعات، کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها کاهش خواهد یافت و از این رو مدیریت بحران به مردم پایتخت اکیداً توصیه می‌کند از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کرده و حتماً از منابع غذایی حاوی آنتی اکسیدان و بتاکارتن زیاد استفاده کنند.
معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از شناسایی ٩ گروه از اصناف و واحدهای خدماتی ـ تولیدی به عنوان کانون اثرگذار بر کیفیت منابع آب پایتخت خبر داد.
آلارم مازوت سوزی در اطراف تهران به صدا درآمد. شاخص کیفیت هوای تهران به لحاظ آلاینده دی اکسید گوگرد (SO۲) که مهم‌ترین منبع انتشار آن استفاده از سوخت مایع در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ مستقر در اطراف شهرهاست، طی روز‌های پایانی هفته گذشته با افزایش قابل‌توجه روبه‌رو و میانگین آن در کل شهر تقریبا ۵/ ۱ برابر شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به دلیل انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های ثابت و متحرک، در بعضی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها را شاهد خواهیم بود.
از امشب تا روز سه‌شنبه، افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی هوا، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در بعضی از ساعت‌ها در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود.
همیشه کمبود منابع ارزی یکی از موانع واردات خودرو در کشور بود اما ظاهرا این مشکل این بار به همت بانک مرکزی حل شده است.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ریشه یابی علل افزایش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسعه نامتوازن شهر و بارگذاری بیشتر از ظرفیت اکولوژیک که منجر به مصرف بالای انرژی و منابع فسیلی می‌شود، حضور بی شمار واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و معدنی، افزایش کانون‌های گرد و غبار و افزایش تردد وسایل نقلیه، رشد ترافیک و کیفیت سوخت در خودرو‌های سنگین از جمله دلایل اصلی افزایش انواع آلودگی‌ها در تهران هستند.
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: منبع آب را در پروژه غدیر از سد کرخه به سد دز تغییر دادیم تا آب با کیفیت به خوزستان برسد. برای نقطه نقطه کشور برنامه داریم.
با افتتاح کامل طرح غدیر در سال اول دولت سیزدهم، کیفیت آب شرب مردم خوزستان به یکی از بهترین منابع آبی متصل شده و تحول قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.
اصفهان-مدیر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: معادن تراورتن جوشقان استرک با استخراج بدنه اصلی آبخوان کارستی این منطقه، سرشاخه‌های تغذیه منابع آب کاشان راازبین برده‌است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ