تعداد زیادی از کشتی‌گیران مطرح کنونی جهان در رده سنی زیر ۱۷ سال هم مدال کسب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف آمریکایی خود پیش بود با بی‌تجربگی امتیاز از دست داد و با قبول شکست از رسیدن به فینال تورنمنت مجارستان بازماند.
دیوید تیلور آمریکایی با حضور در رقابت‌های تورنمنت رنکینگ مجارستان و قرار گرفتن در رده‌های اول تا هشتم می‌تواند جای حسن یزدانی را در رده چهارم بگیرد تا اینبار احتمالا شاهد رقابت این دو چهره پیش از فینال رقابت‌های قهرمانی جهان باشیم.
دیوید تیلور آمریکایی با حضور در رقابت‌های تورنمنت رنکینگ مجارستان و قرار گرفتن در رده‌های اول تا هشتم می‌تواند جای حسن یزدانی را در رده چهارم بگیرد تا اینبار احتمالا شاهد رقابت این دو چهره پیش از فینال رقابت‌های قهرمانی جهان باشیم.
یک نمایش خوب از سیاوش یزدانی در کنار نیلسون جونیور سبب شد تا طلایی پوشان بدون گل خورده بازی با نفت آبادان را تمام کنند.
فدراسیون کشتی با انتشار فهرستی از ملی‌پوشان، از هواداران خواست تا برترین ورزشکار سال این رشته را انتخاب کنند.
در این مسابقات کشتی گیران سرشناس تیم ملی شامل حسن یزدانی و کامران قاسمپور به روی تشک می‌روند تا جذابیت و هیجان پس از سالها به سالن قدیمی اما بازسازی‌شده هفتم تیر برگردد.
سیاوش یزدانی با عقد قراردادی دو ساله و نیمه به سپاهان پیوست
سه آزادکار ایرانی در روز نخست مسابقات بین المللی کشتی کرواسی بدون شکست تا نیمه نهایی پیش رفتند.
سیاوش یزدانی فاصله چندانی تا فسخ قرارداد با استقلال ندارد و ممکن است این خبر تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام شود.
سرمربی سپاهان معتقد است حضور او در کنار خط در طول بازی، کمکی به بازیکنان این تیم نخواهد کرد و او باید کارش را در روزهای قبل از مسابقه انجام بدهد.
ستاره کشتى آزاد ایران تا چند روز دیگر در مسابقات بین المللى کرواسى روى تشک مى‌رود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: قاسم پور تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ در ۹۲ کیلو گرم کشتی خواهد گرفت و بعد از مسابقات جهانی صربستان می تواند تصمیم بگیرد، که در کدام وزن حضور داشته باشد.
همشهری نوشت: جام‌جهانی کشتی آزاد روزهای ۱۹ و ۲۰ ماه جاری به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود ولی هنوز سفارت آمریکا ویزای تیم ایران را صادر نکرده است.
تیم ملی ایران در حالی از جام جهانی حذف شد که ملی پوشان در بازی مقابل انگلیس و آمریکا شکست خورد.
تا امروز حضور دو قهرمان المپیک و 3 قهرمان جهان به عنوان خارجی‌های 4 تیم صعود کننده، در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شده است.
حسن یزدانی چهره عنوان دار کشتی جهان و المپیک به تیم صنایع مازندران پیوست تا برای این تیم در لیگ برتر کشتی به میدان برود.
شمارش معکوس تا آغاز رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در حالی رو به پایان است که تاکنون ۷ ملی‌پوش با تیم‌های خود قرارداد بسته اند و سه ملی پوش دیگر بدون تیم هستند.
حسن یزدانی با برتری مقابل بوریس ماکائوف از اسلواکی به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم صعود کرد تا با قطعی کردن مدالش، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ این رشته در ایران شود.
حسن یزدانی و دیوید تیلور با نمایشی بی‌نظیر و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ راه یافتند.
یزدانی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش برداشت و به دیدار فینال راه یافت.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید. نخودی هم احتمالا در فینال حریف جردن باروز خواهد شد
فدراسیون کشتی آمریکا در یک نظرسنجی از خبرنگاران و کارشناسان کشتی جهان خواست تا قهرمانان اوزان مختلف مسابقات جهانی بلگراد را پیش بینی کنند که در این نظرسنجی حتی بیشتر آمریکایی‌ها نیز حسن یزدانی را قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم جهان پیش بینی کرده‌اند.
رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.
دو مدافع محبوب فرهاد مجیدی در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر در ترکیب اصلی استقلال به میدان بروند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ