رامین رضائیان به شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان معترض است و توضیحات مدیر چمن ورزشگاه هم برایش قانع کننده نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالصمد خرم آبادی، معاونت قضائی دادستان کل کشور گفت: این آقایانی که این راتنظیم کرده اند دانسته یا ندانسته موجب اطاله دادرسی و موجب می‌شوند که این قانون اجرا نشود. یعنی واقعاً وضعیت این قانون اینجوری است این قانون بسیار قانون ضعیفی است من به صراحت به شما می‌گویم و ریاست محترم قوه قضائیه هم فرمودند جناب آقای محبی اگر شما این صحبت من نیست شما بروید رسانه‌ها را نگاه کنید، ریاست محترم قوه قضائیه فرمودند قوانین فعلی برای برخورد با کشف حجاب کافی است، بلافاصله معاون اول هم فرمودند، رئیس جمهور محترم رئیس قوه قضائیه بوده اند مطالعه دارند ایشان هم فرمودند. من تعجب می‌کنم بله نواقصی ما داریم ما از مجلس می‌خواستیم نواقص را برطرف کنند که ما بتوانیم با اقتدارتر با این موضوع برخورد کنیم نه اینکه دست ما را ببندند.
دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌علیه‌السلام مصادف با شب هشتم ماه محرم‌الحرام در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب (سه‌شنبه) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری درباره ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به‌عنوان الگوی تربیتی تراز اسلامی برای جوانان به ایراد سخن پرداخت و در ادامه آقای سید مجید بنی‌فاطمه در رثای این شهید والا مقام کربلا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب برگزار شد. در این مراسم ابتدا قاری بین المللی آقای سعید پرویزی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. سپس حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی کرد. در این مراسم آقای مهدی سلحشور نیز به مرثیه سرایی و مداحی پرداخت. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی(ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران با انتشار تصویری از خود در شروع محرم از استایل خاصش رونمایی کرد.
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای رشیدی کوچی به دفعات درحین مناظره، بحث را به بیراهه هدایت کردند و شاید عامدانه موجب بروز مناقشاتی شدند که نه زیبنده نمایندة محترم بود و نه برازنده رسانۀ ملّی!
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟
امامان محترم جمعه هم اگر یکی دو ماه پس از مهسا سکوت کردند به خاطر آن بود که با مقولۀ مصلحت آشنا و نگران کلیت بودند و منتظر بودند تا ببینند چه تصمیمی گرفته خواهد شد و حالا که از طرف حامیان مورد سؤال قرار گرفته‌اند که "قرارمان این بود؟" دوباره به بحث حجاب می‌پردازند و البته در این میان جنس انتقاد آقای احمد علم‌الهدی متفاوت است چون مراقب است که خدای‌ناخواسته گَردی بر دامان دولت کنونی ننشیند
در متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آمده است: درگذشت بانوی محترم و صبور، همسر گرامی شهید عزیز آیت‌الله آقای سید محمدباقر حکیم رضوان الله علیهما را به فرزندان مکرم و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
در این مدت این صدا که به امانت در اختیارم بود در هیچ یک از برنامه‌های رادیو و تلویزیون و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده نشده و امروز خوشحالم به وصیت استادم جامه عمل پوشاندم و امیدوارم با ایجاد شرایط لازم که آقای خسروی وفا ریاست محترم کمیته ملی المپیک وعده آنرا داده اند دوست داران جهان پهلوان تختی بتوانند صدای چند ثانیه‌ای تختی را که در المپیک ۱۹۶۴ توکیو از سوی استاد بهمنش ضبط شده بود را بشنوند.
آقا کمال عزیز شما که شکر خدا دست‌تان به مراجع عالی تصمیم‌ساز می‌رسد برای حل این مشکل آستینی بالا بزنید و دست در دست عقلایی اثرگذار قدمی برای درمان این درد بزرگ ‌بردارید. از وزیر محترم امور خارجه‌مان که به ظاهر کاری ساخته نیست
آقا کمال عزیز شما که شکر خدا دست‌تان به مراجع عالی تصمیم‌ساز می‌رسد برای حل این مشکل آستینی بالا بزنید و دست در دست عقلایی اثرگذار قدمی برای درمان این درد بزرگ بردارید. از وزیر محترم امور خارجه‌مان که به ظاهر کاری ساخته نیست
مهاجری در پاسخ به این سوال که پیامد حذف و کناره‌گیری آقای زیدآبادی در سیاست چه تاثیری می‌تواند در چهره سیاسی ایران بگذارد، گفت: من به آقای زیدآبادی احترام می‌گذارم و این تصمیمی است که ایشان گرفتند و تصمیم‌شان هم محترم است. بالاخره کسی که وارد عالم سیاست و رسانه می‌شود باید پی خیلی چیز‌ها را به تنش بمالد.
در پاسخ به خبر منتشره در رسانه‌ها، درخصوص سخنان آقای دکتر محمدمهدی زاهدی نماینده محترم مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مبنی بر خروج 10 هزار میلیاردتومان توسط شرکت ملی مس از استان کرمان، مدیر امور مالی شرکت مس توضیحات زیر را ارائه کرد.
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
نماینده مردم تهران گفت: ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
محمودوند خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید، این آخرین اخطار وکیل مردم لرستان است و دفعه بعد با اسنادی توضیح می‌دهم که هیچ کس پاسخگو نیست.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می کنید که محرم نظام نبودند و نیستند
در روزهای گذشته مصاحبه ای در رسانه های مجازی از قول جناب آقای حمید نقاشیان منتشر گردیده بود که طی آن، ایشان مدعی احتمال ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (س) گردیده و بر وجود اسنادی در این باره در وزارت محترم اطلاعات نیز اشاره کرده بود.
مدیریت صحیح و هوشمندانه تولید، توزیع و مصرف برق و تلاش برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در صنعت برق به یکی از دستور کار‌های جدی در بسیاری از کشور‌ها تبدیل شده است، موضوعی بسیار مهم که به واسطه افزایش میزان مصرف برق و نیز تشدید مشکلات در حوزه تولید مطرح و دنبال می‌شود.
پس از اعلام نتایح در روز ۱۱ خرداد، اسامی برخی به عنوان منتخبان اصلی اولین فروش خودرو در قالب سامانه جدید اعلام شد، اما حال که می‌خواهند برای واریز وجه خودرو یا مبلغ علی‌الحساب اقدام کنند، موفق به واریز نمی‌شوند، چون با پیام "شما جزو منتخبین رزرو قرعه‌کشی این دوره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو هستید" مواجه شده‌اند.
هنوز دولت و سازمان هدفمندی یارانه به شکل رسمی اعلام نکرده اند که زمان دقیق واریز یارانه ۱۴۰۱ کی است. اما در مرحله پیشین آن‌ها تاکید کرده بودند که در مرحله بعد واریز یارانه‌ها به روز‌های متوالی موکول نمی‌شود و واریزی یکجا صورت خواهد گرفت.
اینکه وزیر محترم اطلاعات، برخلاف مشی برخی سیاسیون و اصحاب رسانه، دشمن را بیرونی خوانده و انگشت اتهام را به سمت منتقدان داخلی (که سهم بزرگی در آرامش این روز‌های کشور دارند) نگرفته‌اند، جای خوش‌وقتی دارد. اگر این تعبیر را اصلاح روندی بنامیم که سال‌هاست نخبگان جامعه را از نظام جدا می‌کند، رویکردی ارزشمند است.
این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری‌هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند. اخیرا با دوست و برادر عزیزم آقای بابک بهداد، رییس محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صحبت میکردم که از تلاش‌های این صنف برای واکسیناسیون حدود 300 نفر از مستندسازان فعال در این دوران با معاون وزیر بهداشت گفت و در نهایت، وزارتخانه متبوع با اختصاص این رقم اندک از میلیون‌ها واکسنی که در داخل تولید شده و یا به کشور وارد می‌شود، موافقت ننموده است. این حجم از بی تفاوتی جای حیرت دارد! خانه سینما نیز همچون گذشته در انفعالی باورنکردنی قرار گرفته و آنچنان که باید به فکر حل مشکلات این صنف مظلوم نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ