مطالعات پژوهشگران نشان می‌دهد داشتن تعادل خوب، شاخصی مناسب برای پیش بینی مدت و میزان سلامتی شما است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحقیق جدید نشان می دهد با اندازه گیری گلبول های سفید در بزاق به وسیله یک دهانشویه طی ۳۰ ثانیه می توان علائم هشداردهنده بیماری قلبی را در افراد جوان و سالم ردیابی کرد.
عضو با سابقه تیم ملی کوراش به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ در آستانه محرومیت قرار گرفت.
در این تست ساده شما باید از میان ۹ تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
این تست که انجام آن زمان بسیار کمی می‌برد، شخصیت شما را با نگاهی به چیز‌های مورد علاقه تان و دلایلی که برای دوست داشتن آن‌ها دارید مورد ارزیابی قرار می‌دهد و شخصیت شما را با ۴ پرسش ساده می‌سنجد.
سیده الهام حسینی بانوی وزنه‌برداری کشورمان امروز تست دوپینگ داد.
سیده الهام حسینی بانوی وزنه‌برداری کشورمان امروز تست دوپینگ داد.
سیده الهام حسینی بانوی وزنه‌برداری کشورمان امروز تست دوپینگ داد.
تست هوش تصویری سخت ولی در عین حال بسیار ساده را که ۵ ثانیه فرصت پاسخ برای آن دارید در ادامه این مطلب مشاهده می کنید.
با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو، این ملی پوش به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد اما تلاش برای کاهش محرومیت وی آغاز شده است.
با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو، این ملی پوش به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد اما تلاش برای کاهش محرومیت وی آغاز شده است.
برای وی کیفرخواست صادر و پرونده‌اش برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این در حالی بود که کامبیز ۲۶ ساله منکر مصرف مشروبات الکلی هنگام رانندگی بود و ادعا داشت تست الکل مأموران خطا داشته و وی در گذشته و پس از دستگیری قبلی، توبه کرده و دیگر لب به الکل نزده است.
درگذشت بازیکن 21 ساله شهدای بابلسر در زمین فوتبال در شرایطی اتفاق افتاده که اعضای این تیم مثل اکثر لیگ دویی‌ها تست‌های پزشکی نداده‌اند.
۹ وزنه‌بردار ایران در فهرست کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی برای سال ۲۰۲۳ قرار دارند و هر زمان باید آماده دادن تست دوپینگ باشند.
پنینی یکی از ساندویچ‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که از ترکیب مواد‌های مختلف مانند گوشت و مرغ تهیه می‌شود و شما می‌توانید این ساندویچ خوشمزه را با نان تست یا نان باگت می‌توانید تهیه کنید و برای شام یا نهار یا مهمانی‌ها و تولد‌ها این پنینی خوشمزه را آماده کنید.
املت پیتزایی یک روش بسیار ساده و خوشمزه برای تهیه املت است.
چاقی مشکلی است که این روز‌ها خیلی از ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، اما مرز چاقی نقطه مهمی است.
دکتر علیرضا امانی اظهار کرد: مرحومه ساناز جمشیدی، ۳۲ ساله، هفته گذشته دو بار با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه کرده و دو شب پیش فوت می‌کند و نتیجه تست کرونای وی نیز مثبت اعلام شده است.
این میمون ماده که دستانی سفید رنگ دارد در قفسی با میله‌های بزرگ زندگی می‌کرد که با توری مرغی (نوعی فنس مشبک) پوشانده شده و از قفس میمون‌های نر کناری اش جدا شده بود. با این حال، موموی ۱۲ ساله در سال ۲۰۲۱ فرزندی با دستان سیاه و سفید به دنیا آورد. محققان با استفاده از تست دی‌اِن‌اِی به تجزیه و تحلیل مدفوع ۴ میمون نر برای پیدا کردن پدر فرزند او پرداختند. در نهایت معلوم شد مومو با میمون دراز دست نر ۳۴ ساله‌ای به نام ایتو جفتگیری کرده بود.
جام جهانی 2022 ثابت کرد، محدودیت سنی داوران برای قضاوت در بازی های بین المللی برداشته شده و داور در صورت قبولی در تست می تواند، بازی های مهم را سوت بزند.
کارشناس وزارت ارتباطات گفت: اصلا پیامکی ارسال نشده است بلکه آلارمی بوده که برای تعدادی از گوشی‌های کاربران ارسال شده است و ثانیا کاملا از پیش برنامه‌ریزی شده و یک تست ساده مخابراتی بوده است.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: پیش‌بینی کسب ۴ سهمیه پارالمپیک پاریس در مسابقات قهرمانی جهان امارات داشتیم اما به دلیل مثبت شدن تست کرونا ساره جوانمردی قبل از اعزام به مسابقات، یک سهمیه را از دست دادیم.
هر بازیکنی که از انجام تست دوپینگ در جام جهانی 2022 قطر فرار کند، با محرومیت چهار ساله روبرو خواهد شد.
یوونتوس نتایج تست پزشکی آنخل دی‌ماریا را اعلام کرد و اوضاع برای این ستاره 34 ساله تقریبا خوب به نظر می رسد.
مجوز کار دیگو کاستا جهت پیوستن به تیم ولورهمپتون صادر شد. این بازیکن ۳۳ ساله امشب به انگلیس سفر خواهد کرد تا در روز پنج شنبه تست های پزشکی را بگذراند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ