سومین دوره دابل پاس فیفا در باشگاه سپاهان برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیه به دنبال خرید ۲۰ میلیارد دلار اف-۱۶ و نزدیک به ۸۰ کیت مدرنیزاسیون از ایالات متحده بود. با این حال، این برنامه فروش به دلیل مخالفت‌های کنگره ایالات متحده بر سر امتناع آنکارا از دادن چراغ سبز به گسترش ناتو، سابقه حقوق بشر آن و سیاست سوریه متوقف شده است.
سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس با قهرمانی نماینده ازبکستان به کار خود پایان داد.
سومین دوره مسابقات تیراندازی کلاس اف
خرمشهر- بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ سپهبد شهید «صیاد شیرازی» با حضور معاون اجرایی ارتش در خرمشهر آغاز به کار کرد.
سومین دوره مسابقات شالی وال( والیبال درشالیزار) که در روستای " تسکابن" از توابع بخش امامزاده عبداله شهرستان آمل برگزار شد، با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.
ملی پوشان کشتی فرنگی ایران که در پنج وزن به دیدار فینال سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بودند، تاکنون در سه مبارزه به سه مدال طلا و یک مدال نقره دست پیدا کرده‌اند.
سومین دوره رقابت علمی کنز ویژه پژوهشگران و دانشمندان زیر ۴۵ سال جهان اسلام در ۶ حوزه‌ مختلف و با ارائه ۸۰ چالش مرتبط با مسائل و مشکلات کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال که تنها نامزد رای گیری برای انتخاب رئیس چهار سال آینده این فدراسیون بود، با کسب آرای اعضا برای سومین دوره متوالی رئیس فیفا ماند.
نمایندگان کنگره ملی خلق چین امروز(جمعه) به اتفاق آرا شی جین پینگ را برای سومین دوره به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب کردند.
انتخاب مجدد شی که در ژوئن ۷۰ ساله خواهد شد، پس از اصلاحات قانون اساسی چین در سال ۲۰۱۸ وی می‌تواند بطور نامحدودی بار‌ها پست ریاست دولت را بر عهده بگیرد.
سومین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر انزلی برگزار شد.
سومین اقتصاد بزرگ آسیا هم چنین بازار داخلی رو به رشدی را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود هند در سال ۲۰۲۳ میلادی علیرغم هراس موجود درباره رکود جهانی سریع‌ترین رشد اقتصادی را در مقایسه با سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان داشته باشد. اگر هند بتواند این مسیر را حفظ کند قادر خواهد بود با تولید ناخالص داخلی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار تا سال ۲۰۳۵ میلادی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.
سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل، هم‌سو با مسؤولیت‌پذیری اجتماعی و با هدف پرورش استعدادهای نخبه ایران، برگزار می‌شود.
سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل، هم‌سو با مسؤولیت‌پذیری اجتماعی و با هدف پرورش استعدادهای نخبه ایران، برگزار می‌شود.
سومین دوره رقابت علمی کنز که با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.
با پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نگاه های فوتبال در جهان به تدریج به سمت دوره بعدی این مسابقات که در سه کشور برگزار می‌شود، خواهد رفت.
وحید مرادی برای سومین دوره پیاپی نائب‌رئیس کنفدراسیون روئینگ آسیا شد
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی پس از گذشت سه سال تاب‌آوری کسب و کارهای صنعت گردشگری در مواجهه با بحران کرونا اقدام به برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری کرده است.
سومین دوره رقابت علمی کنز توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و با هدف گسترش همکاری، هم‌افزایی و هم‌گرایی در حوزه علم و فناوری‌های جدید برگزار می شود.
رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند، شی جینپینگ، در اولین جلسه عمومی کمیته مرکزی جدید حزب حاکم کمونیست برای سومین دوره به عنوان دبیرکل حزب انتخاب شد.
پانزدهمین دوره از لیگ‌ برتر فوتبال زنان درحالی از جمعه ۲۹ مهرماه آغاز می‌شود که سال‌هاست دو تیم کرمانی شهرداری سیرجان و خاتون بم مدعیان اصلی فتح جام این لیگ هستند.
­سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نام نویسی سومین دوره تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه تا ساعت ۱۶ امروز شنبه 19 شهریور تمدید شد.
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت از سومین دوره عرضه خودرو در هفته جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ