زمانی که اورتیز تصمیم گرفت در رودخانه کاناس در استان گواناکاست شنا کند این تراژدی رخ داد. پلیس برای به دست آوردن جسد این فوتبالیست ۲۹ ساله مجبور شد به کروکودیل شلیک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال پس از ثبت شدن نام کاسیوس در کتاب رکورد‌ها یک تمساح ۵۰ ساله به نام لولونگ در فیلیپین با طول شش متر و ۱۷ سانتی‌متر رکورد او را شکست، اما عمر لولونگ به دنیا نبود و یکسال بعد مرد تا دوباره کاسیوس عنوان بزرگترین کروکودیل در اسارت جهان را از آن خود کند.
در بخش اول این ویدئو یک مزرعه پرورش تمساح را خواهید دید. در بخش دوم نیز فرآوری پوست و گوشت کروکودیل را در کارخانه مشاهده می کنید. جالب است بدانید که در ایران نیز مزارع کروکودیل زیادی وجود دارند که با اهداف صادراتی فعالیت می کنند.
اخیراً گونه‌ی زیبا و چشم‌نوازی از سمندرِ کروکودیل در ارتفاعات ویتنام مشاهده شده که به باور محققان یک گونۀ جدید و در خطر انقراض است.
عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سفر یک روزه خود به شهرستان فریمان از خانه موزه شهید مطهری، سد تاریخی فریمان، سنگ‌بست و پارک کروکودیل و کارخانه قند و برخی دیگر از آثار تاریخی این شهرستان بازدید کرد.
تسلیحات هلیکوپتر می-35پی افزون بر دو توپ 23 میلیمتری و موشک های هوا به سطح غیر هدایت شونده اس-8 می تواند با استفاده از نقاط اتصال سلاح بیرونی گسترش یابد. از جمله دیگر موارد می توان به نصب توپ 23 میلیمتری اضافی، موشک اس-13 غیرهدایت شونده، و موشک هدایت شونده ضد تانک آتاکا یا ویخر-1/1ام (Vikhr-1/1M) اشاره کرد. با توجه به نیاز مشتری، مجموعه سلاح می تواند هرچه بیشتر گسترش یابد.
مردان قبیله پاپوآ برای به دست آوردن روحیه جنگجویی دست به انجام اعمال وحشیانه و خونینی می‌زنند. آنها برای اینکه به نهایت شجاعت و دلاوری دست یابند، با اجرای مراسم آیینی خود کاری می‌کنند که پوستشان شبیه به پوست کروکودیل شود تا از این راه بتوانند روح کروکودیل را تسخیر کنند و در نهایت به چنان دلاوری‌ای برسند که نام و آوازه‌شان در تمام قبیله‌ها بپیچد و همه، آنها را بشناسند.
نماینده مجلس درباره اجاره خانه با افراد دارای حیوان خانگی، مطرح کرد: «ممنوع می‌شود و اگر شکایت شود دادسرا ورود پیدا می‌کند. باید خارج از شهر ببرند.»
«جانوری که روی زمین می‌خزد»؛ این جمله، معنی کلمه‌ای است که محلی‌ها برای تمساح مردابی در ایران به کار می‌برند. با اینکه این جانور قرن‌هاست که در ایران زندگی می‌کند و ردپای آن را در متون ادبی ما مانند شاهنامه با نام نهنگ می‌توان یافت، اما بررسی علمی آن در ایران، به نیم قرن هم نمی‌رسد.
طبق شبیه‌سازی‌های کامپیوتری پادشاه دایناسور احتمالاً تی رکس نمادین آرواره‌های قدرتمندی داشت است. هوبر می‌گوید: وقتی تیزی دندان‌هایش را در نظر بگیریم، تخمین‌ها از نیروی گاز گرفتن دایناسور به فلک می‌کشد. اما بخشی از این نیروی کل نه تنها از نیروی گاز گرفتن، بلکه از فشار اضافی بایت وارد شده توسط آن دندان‌های تیز ناشی می‌شود. به طور کلی، هرچه نوک دندان تیزتر باشد، نیروی بالقوه بالقوه با توجه به نیروی ورودی یکسان عضله بیشتر می‌شود، زیرا هر چنین نیرویی در نوک دندان متمرکز می‌شود.
تالاتوسوچیان در عامیانه به عنوان "تمساح دریایی نامیده می شود؛ علی‌رغم این واقعیت که آنها کروکودیل نیستند، اما با هم نسبت دوری دارند. برخی از تالاتوسوچیان‌ها با زندگی در اقیانوس‌ها بسیار سازگار شدند و این سازگاری تغییراتی در اندام‌های آن‌ها ایجاد کرد.
محققان استخوان‌های بجای مانده از ۶ خرس را تحلیل کردند که برخی از آن‌ها قدمتی ۵۰،۰۰۰ ساله داشتند، استخوان‌هایی که در سه غار در رومانی پیدا شده بود. دانشمندان روی کلاژن فسیل شده داخل بقایای اسکلت این خرس‌ها تمرکز کرده و آن را با کلاژن استخوان خرس‌های گیاهخوار، گوشت خوار و غارنشین در دیگر نقاط اروپا مقایسه کردند. بر اساس نرخ انواع متفاوت نیتروژن در اسید‌های آمینه موجود در کلاژن، محققان دریافتند که Ursus spelaeus کاملاً گیاهخوار بوده است.
برای من باورنکردنی بود که چگونه یک شیر می‌تواند به شکار یک تمساح فکر کند. با توجه به تصوری که از قدرت تمساح داشتم، واقعا برای او نگران نبودم.
این کروکودیل در مقایسه با لولونگ که در فیلیپین اسیر است، تنها ۷ سانتی‌متر کوتاهتر است. لولونگ در سال ۲۰۱۱ گرفتار شد و با ۶ متر و ۷ سانتی متر طول از بینی تا دم، بزرگترین تمساح ثبت شده است.
فسیل نسبتاً کاملِ Balaenognathus maeuseri بخشی از خانواده‌ی پتروسور به صورت تصادفی در یک معدن سنگ باواریایی در آلمان کشف شد در حالی که دانشمندان در حال حفاری بلوک بزرگی از سنگ‌آهکِ حاوی استخوان‌های کروکودیل بودند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
این کشف توسط تیمی از باستان شناسان در مرکز باستان شناسی مدیترانه‌ای دانشگاه ورشو به سرپرستی دکتر پاتریک چودزیک انجام شد. باستان شناسان در حال حفاری بخش‌هایی از منطقه گورستان تبانی بودند که در کرانه غربی رود نیل در مصر قرار دارد. این منطقه در دوره پادشاهی جدید در مصر باستان - بین قرن شانزدهم قبل از میلاد تا قرن یازدهم قبل از میلاد - برای تدفین آیینی مورد استفاده قرار می‌گرفت. جمجمه‌ها در قبرستان الاساسیف، در سمت کرانه غربی تبان پیدا شده‌اند.
اینکه تنها زن پرورش‌دهنده کروکودیل در خاورمیانه یک مشهدی است و همین حوالی مشهد کارش را انجام می‌دهد، جذاب و البته منحصربه‌فرد است، اما با همه جذابیت‌ها وحشتناک است! مهری رمضانی زنی است که به سراغ پرورش خاص‌ترین و در عین حال ترسناک و درنده‌ترین خزنده روی زمین رفته است که گاهی آدم هم می‌خورد.
شیر نر با چند شیر جوان برخورد کرد و همه به راه رفتن در جاده ادامه دادند. آنها به جایی رسیدند که کروکودیل در آفتاب غرق شده بود. ناگهان شیر نر به کروکودیل حمله کرد، تا این که شیر پای عقبش را گرفت و از آب دور کرد. بقیه شیرهای جوان نیز به هم پیوستند و به تحریک و حمله به کروکودیل ادامه دادند.
یک ماهیگیر در اتفاقی عجیب و باورنکردنی یک کروکودیل غول پیکر را به جای ماهی صید کرد.
مطابق این طرح نگهداری، گرداندن و حمل‌ونقل برخی از حیوانات در صورت تصویب این طرح ممنوع است. حیواناتی که در این طرح عنوان شده‌اند، هم دایره گسترده‌ای دارند که شامل «کروکودیل (تمساح)، لاک‌پشت، مار، سوسمار، گربه، موش، خرگوش، سگ و سایر حیوانات نجس‌العین و میمون» می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ