مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتشار پیامی انتصاب کیومرث هاشمی در پشت سرپرستی ورزش را تبریک‌ گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس پیام ویژه‌ای را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.
حساس ترین بازی های هفته دوم بین تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد و سرخپوشان تبریزی جبران نتیجه دیدار هفته اول مقابل سپاهان هستند.
سایت فدراسیون فوتبال با روشی متفاوت تولد سارا شیربیگی، ستاره فوتسال ایران را تبریک گفت.
باشگاه تراکتور تبریز از کیت رسمی پیراهن خود برای فصل بیست و سوم لیگ برتر رونمایی کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان به جام جهانی را تبریک گفت.
با پیروزی 2-1 مقابل استقلال، سرخپوشان یکبار دیگر دبل کردند. این یک موفقیت عظیم برای این باشگاه و هوادارانش بود.
احسان علیخانی قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بر خلاف سرمربی استقلال، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفت.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان انجام ماموریت موفقیت‌آمیزناوگروه۸۶ نیروی دریایی ارتش در سفر به دور دنیا را به ملت ایران تبریک گفت.
مالک باشگاه تراکتور تماشاگر ویژه دیدار این تیم مقابل نساجی بود.
مدافع برزیلی مس رفسنجان می گوید اگر داور به ضررشان پنالتی نمی گرفت روند متفاوت پیش می رفت اما آن ها تا آخر جنگیدند.
هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایران و جهان با انتشار یک استوری متفاوت و صمیمی در صفحه شخصی اش تولد محمدرضا گلزار را تبریک گفته است.
مجری مشهور فوتبال ایران فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت.
هادی چوپان، قهرمان پرورش اندام جهان در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.
آلوارو رودریگز، مهاجم 18 ساله رئال، دیشب در دومین بازی رسمی‌اش، یک پاس گل داد و در رختکن با استقبال متفاوت ادواردو کاماوینگا روبرو شد.
محمد خاکپور، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در یک پست اینستاگرامی با عکسی پربازدید از نحوه عذرخواهی سرمربی ژاپن، روز دانشجو را تبریک گفت
رئیس مجلس با انتشار عکسی از خود و نوه‌اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روز‌ها به سن تکلیف می‌رسند و از خداوند متعال شادی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت را برای تمامی دختران دلبند ایران طلب می‌کنم.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت، گفت: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ