آیت‌الله سید روح‌الله موسوی خمینی از جمله مخالفان و منتقدان اصلی دستگاه حاکمهِ پهلوی بود. ایشان در بین مخالفان محمدرضا شاه و اسدالله عَلَم نقش بسیار پر رنگی داشت. به دنبال اجرای تصویب‌نامه انجمن‌های ایالتی و ولایتی در دولت اسدالله عَلَم در ابتدای سال ۱۳۴۱ اعلامیه‌ای بسیار تند علیه شاه و اقدامات اصلاحی او منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی اله‌پور اظهار داشت: میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۱۷۱ و شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد در یک تا ۲ ساعت اخیر با عدد ۳۰۲ هر ۲ از وضعیت اضطرار نشان دارد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۴۳۶۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز در چهارمین روز معاملاتی سال جدید، شاخص بورس برای هشتمین روز معاملاتی متوالی رشد کرد. در معاملات سه‌شنبه، شاخص کل بورس تهران با صعود ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی تا سطح ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد بالا آمد. فردا و قبل از تعطیلی ۴ روزه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
ترکیه قصد دارد تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور، با درخواست فنلاند برای پیوستن به ناتو موافقت کند.
«استراسر» سال گذشته هم رکوردی به نام خود ثبت کرده بود. او ۷۱۰ عدد گوی رنگارنگ تزئینی درخت کریسمس به ریش خود آویزان کرده بود. او برای اینکه بتواند به این تعداد از گوی برسد، چند سال پی‌درپی رکورد خود را زده بود. در واقع با سه رکورد به‌ترتیب ۳۰۲، ۵۴۲ و ۶۸۶ کار خود را شروع کرده و درنهایت به رکورد ۷۱۰ عدد رسیده بود.
از ۴۰۰ دانش آموز دختری که پیش از ظهر امروز با علائم مسمومیت در مراکز درمانی اردبیل بستری شدند، ۳۰۲ نفر مرخص شده اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۳۰۲ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، پنج قاچاقچی سابقه دار دستگیر شدند.
بانک مرکزی اعلام کرد: امروز (سه‌شنبه) ۳۰۲ میلیون دلار ارز در سامانه نیما عرضه شد که فقط ۹۳ میلیون دلار آن به فروش رفت.
تهرانی‌ها طی ۳۲روز اول زمستان، ۲۱روز «هوای‌سمی» تنفس کردند. در غیاب سیاست‌های مهارکننده این بحران، سه گانه «ضعف حمل‌ونقل عمومی»، «اجبار به استفاده از خودروی شخصی برای ترددهای شغلی» و «برودت هوا» باعث افزایش شدید «ذرات معلق» در هوا شده است. نتایج چهار مطالعه پزشکی نشان می‌دهد، «ماندگاری آلودگی» در تهران، همبستگی گسترده با افزایش مرگ‌ومیر دارد. ۱۵درصد از مرگ‌های سال۹۶ پایتخت - سالی با آلودگی کمتر از الان- ناشی از هوای سرطان‌زا بود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان است.
دادستان تهران گفت: دستورات قضایی لازم جهت شناسایی متهمان و انبار نگهداری دارو‌ها خطاب به فرماندهی تهران بزرگ صادر شد که در ابتدا محل نگهداری سرم‌ها در منزلی در محدوده شیخ هادی شناسایی و تعداد ۳۰۲ عدد سرم کشف و جهت بررسی تخصصی و قابلیت مصرف تحویل دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شد.
شاخص تولید،‌ فروش و قیمت صنایع بورسی با استفاده از داده‌های ماهیانه ۳۰۲ شرکت صنعتی بورسی محاسبه می‌شود. بر اساس گزارش پایش بخش حقیقی اقتصاد ایران در مرداد که مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر کرده، شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی در مرداد ماه نسبت به تیر کاهش ۱۱.۵ درصدی همراه بوده است.
تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز به ۸ شهر و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی به ۱۱۶ شهر کاهش یافته است؛ همچنین تعداد شهر‌های با وضعیت زرد به ۳۰۲ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی به ۲۲ شهر رسیده است.
پالایش یکم از جمله دو صندوقی بود که دولت به مردم سال گذشته فروخت. صندوقی که در آن سهام نمادهای پالایشی قرار داشت و هیچگاه نتوانست سهامداران خود را راضی کند. پالایش یکم قرار است مجمع برگزار کند. تاریخ برگزاری مجمع پالایش یکم چه زمانی است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ