دماوند- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند نسبت به احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع این شهرستان هشدار داد و از گردشگران خواست، از روشن کردن آتش یا انداختن ته سیگار در منطقه خودداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع محلی سودان از کشته شدن شش افسر اطلاعاتی و امنیتی ارتش این کشور در درگیری با نیروهای پشتیبانی سریع در منطقه ام درمان خارطوم خبر دادند.
هشدار بازار: اپلیکیشن‌های بانکی را از منابع نامعتبر دانلود نکنید
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه جرم گوش بصورت طبیعی روی پوست کانال گوش ترشح می شود و برای سلامت گوش خارجی مهم است ، می گوید: بعلت خواص شیمایی دارد هم باعث نرم نگه داشتن پوست آن منطقه می شود و هم از رشد باکتری ها و میکروب ها در گوش خارجی جلوگیری می کند . پس جرم گوش بصورت کلی ماده مفیدی برای گوش است و عادت استفاده از گوش پاک کن برای پاک کردن جرم گوش بسیار غیر بهداشتی است . اما زمانیکه جرم گوش بیش از اندازه ترشح شود و یا بدلیل دستکاری های فرد ، فشرده شود و به پرده گوش فشار بیاورد و عوارضی مثل وزوز و کم شنوایی شود ، باید تمیز کردن جرم گوش باید توسط منخصص انجام شود. منبع: خبرآنلاین
سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند
وزارت شیلات دولت نجات ملی یمن نسبت به اقدامات عناصر متجاوز در مجمع الجزایر سقطری و آب‌های منطقه‌ای این کشور هشدار داد.
منابع عبری درباره تقویت روابط ایران و روسیه هشدار داده و آن را عاملی خطرناک برای امنیت رژیم صهیونیستی به ویژه از جبهه مرزی با سوریه، توصیف کرده‌اند.
رئیس منابع آب شهرستان سقز: با اعلام هشدار قرمز بارش‌ها و با هدف مدیریت حجم آب سد دریچه خروجی سد بطور کامل بازگشایی شد. حجم خروجی آب از سد در هر ثانیه ۴۵ متر مکعب است که تا پایان بارش‌ها این حجم آب از سد خارج و به رودخانه سقز جاری می‌شود. منبع: جماران
در بند م تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ آمده، کشت زمین های مورد ادعای منابع طبیعی تا تعیین تکلیف در دادگاه ذیصلاح توسط کشاورزان متصرف بلامانع است.
مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ماهی قرمز یک گونه غیربومی در کشور ماست که در صورت ورود به منابع آبی از طریق تغذیه از تخم ماهی‌های دیگر، تبدیل به گونه مهاجم می شود.
منابع خبری از وقوع زلزله شدید در نیوزیلند خبر دادند اما به میزان تلفات وخسارات آن اشاره نکردند.
وزیر منابع آب عراق ضمن هشدار درباره سدسازی ترکیه اعلام کرد: عراق دیگر کشور «بین النهرین» به خاطر دو رود عظیم دجله و فرات نیست چرا که این دو رود تبدیل به کانال‌های آبی ساده‌ای شده‌اند.
وزیر منابع آب عراق ضمن هشدار درباره سدسازی ترکیه اعلام کرد: عراق دیگر کشور «بین النهرین» به خاطر دو رود عظیم دجله و فرات نیست چرا که این دو رود تبدیل به کانال‌های آبی ساده‌ای شده‌اند.
منابع خبری از حمله سایبری به کارخانه های مواد شیمیایی در اراضی اشغالی فلسطین و ارسال پیام هشدار آمیز برای کارکنان این کارخانه ها خبر دادند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به دلیل انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های ثابت و متحرک، در بعضی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها را شاهد خواهیم بود.
محققان اظهار کردند که چاشنی‌های به ظاهر ساده و روزمره می‌توانند حاوی منابع پنهان قند باشند بنابراین، اولین توصیه این است که ابتدا به مواد تشکیل‌دهنده توجه کنید.
منابع آمریکایی نسبت به بحران عرضه گازوئیل در این کشور هشدار دادند.
نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه بر اساس گفته‌های وزیر نفت، برای سرمایه‌گذاری در بخش گاز نیاز به ۷۰ میلیارد دلار منابع است، بیان داشت: قدر مسلم این کار باید از طریق سرمایه گذاری خارجی انجام شود، زیرا توانایی این سرمایه‌گذاری در داخل با این مبلغ وجود ندارد، اما با توجه به تشدید تحریم‌ها و وضعیت مبهم برجام انجام چنین سرمایه‌گذاری ممکن نخواهد بود با توجه به شرایطی که وجود دارد.
منابع خبری بامداد دوشنبه از شلیک هشدار متقابل بین کره شمالی و همسایه جنوبی آن خبر دادند.
منابع و رسانه‌های محلی از وقوع انفجار در برخی مناطق اوکراین و به‌صدادرآمدن آژیر هشدار موشکی در شهر کی‌یف خبر دادند.
یک نهاد اقتصادی یمن به شرکت های داخلی و خارجی غارت کننده منابع این کشور هشدار داد که به ضرب الاجل تعیین شده برای توقف غارت ثروت های یمن پایبند باشند.
منابع فلسطینی از هشدار شدیداللحن حماس به صهیونیستها درباره هرگونه تعدی به مسجدالاقصی خبر دادند.
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تاکتیک جدید نیروهای مقاومت فلسطین در هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست هشدار دادند.
«علی کیائی‌فر»، کارشناس امنیت سایبری در همین رابطه گفت: «اساسا دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای با استفاده از این روش ممکن نیست و هر گونه لینک یا فایلی که از منابع غیر رسمی و شماره‌های شخصی ارسال می‌شود، قابل اعتماد نیست.»
منابع محلی از وقوع زلزله قوی 7.2 ریشتری در تایوان و ایجاد ویرانی های گسترده خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ