باشگاه فنرباغچه ترکیه، پیشنهادی را برای جذب راده کرونیچ، هافبک تیم میلان ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه بستنی یخی موهیتوی خوشمزه در ابتدای کار قسمت سبز رنگ لیمو ترش‌ها را با دندانه‌های ریز رنده، رنده می‌کنیم. در ادامه آب و شکر را درون یک قابلمه مناسب می‌ریزیم و قابلمه را روی حرارت متوسط می‌گذاریم.
سلایق، اولویت‌ها، ترس‌ها، ارزش‌ها و بسیاری از عوامل دیگر در انتخاب افراد و توانایی همسویی و هماهنگی‌شان با دیگران تاثیرگذار است. اما مساله مهم پیشگیری از افروخته‌شدن شعله آغازین درگیری‌های بی‌فرجام است.
پافشاری ترکیه بر تقسیم جزیره قبرس به دو بخش روم‌نشین و ترک‌نشین و حمایت از دولت مستقل ترک‌های جزیره، موضوع مهمی است که به تنهایی، می تواند کل روابط ترکیه و غرب را به چالش بکشد.
سایت فاناتیک از فولاد خوزستان به عنوان تیم سال آینده محمد نادری نام برده است.
باشگاه گالاتاسرای با مائورو ایکاردی برای امضای قرارداد 3 ساله به توافق رسیده است.
جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در بخشی از مصاحبه با رسانه ونزوئلایی گفت: ایران در تاریخ دشمنان زیادی مانند مغول‌ها، عرب‌ها، ترک‌ها داشته، ولی آن‌ها نتوانسته‌اند فرهنگ و زبان و آداب و رسوم ایران را عوض کنند.
اگر هنوز راهی برای لاغر شدن پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم از یک روش ساده برای آب شدن شکم در خواب استفاده نمایید.
آن‌ها قصد داشتند خارجی‌های ثروتمند به ویژه اعراب حوزه خلیج فارس را جذب این پروژه کنند و بر همین اساس، ساخت خانه‌هایی شبیه به قلعه‌های دیزنی لند با تزئیناتی به سبک گوتیک مشرف به جنگلی سرسبز در ترکیه کلید زده شد.
ترک‌ها که از قدیم‌الایام در کشتی مدعی بوده‌اند، رکوردی جالب توجه با سنگین‌وزن‌های خود به دست آورده‌اند، کسب 22 مدال طلای اروپایی فقط با دو کشتی‌گیر.
اعضای بروسیا دورتموند با وجود شکست برابر بایرن مونیخ در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ آلمان، قصد تسلیم شدن ندارند.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در آستانه دیدار امشب تیمش با ترکیه در انتخابی یورو 2024 کنفرانس خبری پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و خبرساز شد.
رونالد آرائوخو یک روز مانده به ال‌کلاسیکو، از وینیسیوس، رقیب مستقیم خود در بازی فردا، ستایش کرد.
نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که همواره اعتقادات مسلمانان را به چالش می‌کشد، این بار با انتشار کاریکاتوری غیرانسانی در ارتباط با زلزله ترکیه، اوج رذالت خود را عیان ساخت.
فیلم‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی ترک‌ها نشان می‌دهد که امدادرسانی هم آسان نیست. این امر دو دلیل دارد: زمستان سخت و از بین رفتن جاده‌ها به‌دلیل زلزله. در مسیر غازیانتپ به آدانا، آن‌چنان آسیبی به جاده رسیده که عملا عبور و مرور در آن سخت شده است. در یکی از فیلم‌ها نشان داده شده که زمین یک خودرو را بلعیده است. شکاف وسیعی در دل جاده پدیدار شده است که همتای آن را فقط می‌توان رد فیلم‌های هالیوودیِ آخرالزمانی مشاهده کرد.
میلاد سرلک که در پانزده دقیقه پایانی بازی با ون پارس به زمین رفته بود بهترین موقعیت پیروزی سرخ‌ها پیش از ضربات پنالتی را از دست داد.
زارع او را در مسابقات جهانی سال گذشته به راحتی و با آمادگی زیاد شکست داده بود اما امسال به دلیل عدم آماده‌سازی کامل ، در مصافی نزدیک و میلیمتری روی اشتباه شخصی به او باخت!
مهاجم تیم ملی که طی دو بازی اخیر با بدشانسی بزرگی مواجه شده و تیرک‌ها مانع از کامیابی او برای گلزنی شده‌اند، ابراز امیدواری می‌کند مقابل آمریکا به نتیجه مطلوب دست یابند.
سردار آزمون پس از بازی تیم ملی ایران با ولز در جام جهانی قطر با شبکه تی‌آرتی ترکیه به زبان ترکی مصاحبه کرد و گفت: من ترک‌ها را دوست دارم. زنده‌باد ترک‌ و ترک‌ها. من فنرباغچه را دوست دارم، امیدوارم در آینده در این تیم بازی کنم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید یکی از طرفداران تیم فنرباغچه ترکیه است.
صالحی گفت: در حالیکه ما هیچگونه مساعدت و کمکی از طرف دولت برای حمایت از صادرات نداریم، دولت ترکیه پشتیبان صادرکنندگان خود است و مشوق‌های متعدد و متنوعی را برای صادرکنندگان کشور در نظر گرفته اند، همچنین ترک‌ها معافیت‌های مالیاتی زیادی را در نظر گرفتند، در حالی که ما حدود ۱۰ درصد از ارزش محموله صادراتی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از صادرکننده می‌گیریم و اگر او ثابت کند که کالای خود را صادر کرده است، دوباره مبلغ را به او باز می‌گردانیم.
ترک‌ها عادت دارند بدن‌شان را چرب کنند. وقتی می‌خواستم زیر کتف بگیرم نشد و از دستم در رفت.
گوهریسنا انزانی، روانشناس بیان کرد: گاهی نیز کودکان زدن دیگران را در فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی که می‌بینند می‌آموزند. زدن نوعی پرخاشگری است و زمانی که خشم و پرخاشگری رخ می‌دهد حتما کودک درگیر ترس‌های درونی، احساس عدم امنیت و دوست داشتنی نبودن، ترس از تنها ماندن، از دست دادن والدین و... را تجربه کرده است. گاهی والدین با بیان جملاتی نطیر اینکه "میذارمت و میرم" این ترس‌ها را در کودک ایجاد کرده‌اند.
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که آنکارا از حقوق غصب شده ترک‌های قبرس دفاع می‌ کند.
وزیر ورزش و جوانان با چهره ای برافروخته و دمغ در مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران حضور پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ