حضور پرتعداد بازیکنان تیم امید در استقلال یکی از چالش‌های جدی نکونام در فصل پیش رو خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در حضور طرفداران پرتعداد تراکتور موفق شد یک نیمه از گل خود دفاع کند.
باشگاه تراکتور با صدور پیامی از حضور پرتعداد هواداران در بازی برابر پرسپولیس قدردانی کرد.
مهیج‌ترین بازی هفته اول بیست و سومین دوره لیگ برتر با حضور ستارگان پرتعداد سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد. استقلال هم باید در گرمای آبادان به میدان برود.
مدیران کنونی باشگاه استقلال رویایی در سر دارند که خاطرات مدیران اسبق است؛ حضور پرتعداد بازیکنان جوان با استعداد در ترکیب آبی‌پوشان.
طرح «گذرگاه ورزش» با هدف ترغیب و تشویق بیشتر مردم به فعالیت های ورزش از روز جمعه در پارک های تهران آغاز شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه با حضور باشکوه و پرتعداد مردم تشییع شد.
با توجه به حضور پر تعداد کوه‌نوردان برای صعود به اورست، صف عجیبی در نزدیکی بام دنیا ایجاد شده است.
ناظر بازی پرسپولیس اعلام کرد که یگان ویژه تشخیص داده ازدحام در مقابل ورزشگاه نباشد.
پرسپولیس با پرسپولیس با حضور ستاره‌های تکنیکی، حضوری پرتعداد در نیمه زمین پیکان دارد.
پیام نیازمند روز گذشته مطابق انتظار در ترکیب اصلی سپاهان حضور نداشت، اما برای حفظ آمادگی در دقیقه 77 یکی از تعویض‌هایی پرتعداد مورایس بود.
هیچکدام از اعضای پرتعداد کادرفنی کی‌روش، تجربه مارکار آقاجانیان را از حضور در تورنمنت‌ها ندارند.
حضور پرتعداد تماشاچیان آرژانتینی در قطر و برگزاری دیدار امشب آرژانتین و لهستان در استادیوم 974 که ظرفیتی کمتر از لوسیل دارد مقامات قطری را نگران اتفاق‌های ناشی از ازدحام جمعیت کرده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال به سوالی درباره حضور پرتعداد کارمندان این فدراسیون در قطر پاسخ داد.
سومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۲ با حضور پرتعداد کاراته کاهای کشورمان به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد.
سومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۲ با حضور پرتعداد کاراته کاهای کشورمان به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد.
سومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۲ با حضور پرتعداد کاراته کاهای کشورمان به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد.
قائم مقام باشگاه پیکان نسبت به حضور پرتعداد تماشاگران گل‌گهر و نشاندن آنها در بخش CIP ورزشگاه گلایه کرد.
حضور پرتعداد بازیکنان مس پشت توپ استقلالی ها را به ستوه آورده بود و آنها برای رسیدن به گل 3 امتیازی بازی 75 دقیقه انتظار کشیدند.
استقلال به سختی مس کرمان را شکست داد و دلیل اصلی می تواند حضور پرتعداد بازیکنان تیم میهمان پشت توپ زمان حمله آبی ها بوده باشد.
قتل مرموز مردی در خیابان مولوی با ضربات چاقو
دومین جلسه تمرین آماده‌سازی پیش فصل پرسپولیس امروز با حضور تماشاگران پرتعداد این تیم برگزار شد. مهدی ملک محمد عکاس تابناک در ورزشگاه حاضر بود و گزارش تصویری زیر گزیده‌ای از عکس‌های اوست.
در ابتدای این جلسه محسن امیریوسفی رئیس کانون با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و حضور پر تعداد اعضای جوان کانون گفت: سال اول حضور ما در شورا یعنی سال ۹۷ صرف بحث وزارت کار و ثبت قانونی کانون کارگردانان سینما شد. سه مجمع عمومی برگزار و پس از موافقت مجمع تا اوایل سال ۹۸ تلاش کردیم بحث حقوقی کانون حل شود. کانون کارگردانان با تاریخچه ۳۲ ساله اعتبار خود را از اعضایش می گیرد، ولی با توجه به شرایط خانه سینما و رای مجمع عمومی باید جایگاه حقوقی هم می‌یافتیم و در نهایت به صورت انجمن کارفرمایی کارگردانان ثبت شدیم و این را مرهون اتحاد اعضای شورای مرکزی و اعضا هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ