ساعتی قبل فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران با تیم حفاری به توافق رسید و با توجه به مصوبه فدراسیون، به طور خودکار از هدایت تیم ملی کنار گذاشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی شخص نبود بلکه یک مکتب و یک مسیر نورانی بود که دشمنان نمی‌توانستند او را تحمل کنند.
مهاجم گلزن سابق استقلال حضوری نافرجام در فوتبال خوزستان را تجربه کرد.
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق گفت: زمانی کە گروە تروریستی داعش برای اربیل و اقلیم کردستان خطر آفرین شد ، حاج قاسم یک هواپیما پر از دوشکا، گلولە آرپیجی و فشنگ برای پیشمرگ های کرد ارسال کرد.
تصاویری از آیت‌الله سلیمانی در جریان امدادرسانی به سیل زدگان را می‌بینید.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در ارتباط شیعیان و اهل سنت و نیز علمای اهل سنت موفق بود، زیرا روحیه تقریب بین مذاهب داشت.
رئیس سازمان بسبج مستضعفین با بیان اینکه ایران دفاعی دوران دفاع مقدس اکنون به یک کشور مقتدر با قدرت بازدارندگی در سطح دنیا تبدیل شده است، گفت: آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده ایران که ۵۰ درصد از قدرت و تجهیزات پیشرفته نظامی جهان را در اختیار دارد از قدرت ایران در هراس است.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار سلیمانی این توطئه را ناکام گذاشت.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه کار دشمن، دشمنی، عداوت و شک و تردید است، گفت: نسل سلیمانی باید پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشد.
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم اعطای جایزه جهانی شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.
فدراسیون فوتبال فروزان سلیمانی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان انتخاب و معرفی کرد.
سرمربی موقت تیم ملی فوتسال زنان برای حضور در مسابقات کافا 2023 مشخص شد.
شورای استیناف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ "بهرام سلیمانی" ورزشکار رشته پارادوچرخه سواری را به مدت ۲ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی، محروم کرد.
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: اولین شکست جدی صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه و از حزب‌الله لبنان با حضور سردار سلیمانی است و سردار سلیمانی معادلات اشغالگران را به هم زد.
دبیرکل حزب سوسیال دمکرات کردستان عراق گفت که شهید سلیمانی اولین نفر از کشورهای منطقه و جهان بود که برای جنگ با داعش خود را به اقلیم کردستان رساند.
«شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان نشانه هایی از اسلام محمدی اصیل یاد کرد.
مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی و همایش مبارزه با تروریسم در سفارت ایران در تفلیس برگزار شد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: شهید سلیمانی در راه پیروزی و نصرت اسلام، واقعاً حیاتش را گذاشت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: شهید سلیمانی در راه پیروزی و نصرت اسلام، واقعاً حیاتش را گذاشت.
رئیس مجلس گفت: شهید سلیمانی برای امت اسلامی تولید قدرت و منزلت کرد و هر جا آمریکا خواست سیطره خودش را بر امت اسلامی بگستراند، شهید سلیمانی اجازه نداد.
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری گفت:شهید سلیمانی دارای شخصیتی چند وجهی بود،ایشان هم مرد میدان و هم راه گشای بن بست‌های دیپلماسی بود و در عین حال از برقراری ارتباط وثیق با مردم غفلت نمی‌کرد.
سرمربی جدید تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان تأکید کرد، با فدراسیون کاراته هماهنگ شده است که حتی اگر سایه کسی در حیطه کارش باشد، از تیم ملی خواهد رفت.
علیرضا سلیمانی به عنوان سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته ایران ایران انتخاب شد.
علیرضا سلیمانی به عنوان سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته ایران ایران انتخاب شد.
بعد از کش و قوس‌های فراوان بلاخره محسن سلیمانی مجددا به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ