عضو تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران مدال نقره خود در سی و یکمین دوره این مسابقات را قطعی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین محمدآقایی با شکست در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی به مدال نقره رسید.
ملی پوش روئینگ کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان صاحب مدال نقره شد.
در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در دسته ۹۶ کیلوگرم، علیرضا نصیری و حمیدرضا زارعی به مدال نقره و برنز رسیدند.
در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در دسته ۹۶ کیلوگرم، علیرضا نصیری و حمیدرضا زارعی به مدال نقره و برنز رسیدند.
فرزانه فصیحی و حسن تفتیان در فینال دوی ۱۰۰ متر قهرمانی آسیا به ترتیب مدال نقره و برنز کسب کردند.
سپیده بابایی نایب قهرمان رقابت‌های کشتی آلیش آسیا به همراه هدی نقیبی سرمربی تیم آلیش بانوان کشورمان، بعدازظهر امروز در منزل شهید حسن طهرانی مقدم حضور یافتند و طی آن، دارنده مدال نقره آسیا این مدال ارزشمند را به خانواده این شهید اهدا کند.
سپیده بابایی دارنده مدال نقره کشتی آلیش قهرمانی آسیا در ازبکستان، مدال خود را تقدیم به شهید حسن طهرانی مقدم کرد.
حسین سلطانی با کسب مدال نقره یکضرب و طلای دوضرب، در مجموع نیز به عنوان قهرمانی آسیا در دسته 81 کیلوگرم دست یافت.
در پایان روز نخست رقابتهای روسیه، امیر محمد حسن نژاد نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان موفق به کسب مدال نقره شد.
پیش از این نیز رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست رقبای خود به مدال طلای این رقابت ها رسید و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز با شکست ۳ بر ۳ مقابل جیسون نولف از آمریکا به مدال نقره رسید.
حسن يزدانى و كامران قاسمپور احتمالا دو اميد اصلى كشتى آزاد براى كسب مدال طلاى المپيك پاريس هستند.
دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی است، گفت: طبق فرآیند انتخابی کارم را از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌کنم.
دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی است، گفت: طبق فرآیند انتخابی کارم را از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌کنم.
در روز دوم رقابت‌های تکواندو بین‌المللی پاکستان، فرزان عاشورزاده و حسن بشیری در اوزان 63- و 80- کیلوگرم صاحب نشان طلا و نقره شدند.
در روز دوم رقابت‌های بین المللی پاکستان، فرزان عاشورزاده و حسن بشیری در اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم صاحب نشان طلا و نقره شدند.
حسن یزدانی یکی از محبوب ترین ورزشکاران ایران و دارنده هشت مدال طلا و نقره و برنز در المپیک و قهرمانی جهان، در صفحه‌ اینستاگرام خود پیامی خطاب به مردم منتشر کرد و ضمن عذرخواهی از شکست مقابل تیلور آمریکایی، به خانواده امینی هم مرگ دخترشان را تسلیت گفت
حسن یزدانی بعد از شکست مقابل دیوید تیلور به مدال نقره رسید
در دیدار فینال مسابقات قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم برابر دیوید تیلور با نتیجه ۷ بر ۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.
ملی‌پوش عنواندار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای جهانی به مدال نقره رسید. یزدانی این مبارزه را در شرایطی باخت که در المپیک حریف آمریکایی را برده بود.
یزدانی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش برداشت و به دیدار فینال راه یافت.
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
تیم ایروبیک ژیمناستیک مردان ایران با ترکیب سعید نجفی، علیرضا نبی‌پور حسین آبادی و امیرحسین بنی‌اسد عسکری و علی خلیلی در بخش انفرادی و تیمی ۳ نفره موفق به کسب دو مدال برنز شد.
نقره ارزنده فرزانه در قونیه، دست حسن به مدال نرسید
گنجاندن برخی غذاها و نوشیدنی‌ها در رژیم غذایی پس از آفتاب‌سوختگی ممکن است در کوتاه‌مدت به بهبود پوست کمک کند و حتی به کاهش خطر عواقب طولانی‌مدت مانند سرطان پوست مفید باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ