تیم فوتبال استقلال در ۳ هفته گذشته از لیگ ۴ بار به گل رسیده که هر ۴ گل این تیم در نیمه دوم به دست آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساپینتو معتقد است در ایران همه، همه چیز را می‌دانند و به همین جهت اگر بخواهد یحیی گل‌محمدی را غافلگیر کند، کار بسیار سختی دارد.
صرف نظر از هر نتیجه ای که استقلال در پایان فصل بدان دست پیدا خواهد کرد، باید گفت ریکاردو ساپینتو میراث گرانبها تری از خود به جا خواهد گذاشت.
با اعلام معاون حقوقی باشگاه استقلال، ریکاردو ساپینتو مشکلی برای نشستن روی نیمکت این‌ تیم برابر فولاد ندارد.
با توجه به تعدد مشکلات پیش آمده برای ریکاردو ساپینتو بعید است کمیته استیناف به جز دو جلسه تعلیقی، از محرومیت ساپینتو کم کند.
مدیر عامل استقلال می‌گوید که او مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد و تنها منتظر تأیید نهایی ساپینتو است.
مدیرعامل استقلال می گوید که او مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد و تنها منتظر تأیید نهایی ساپینتو است.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوری ها به ضرر استقلال تمام شده است گفت: امیدوارم داوران با ساپینتو مهربان تر باشند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از برنامه های سرمربی پرتغالی در استقلال و اتفاقاتی که پیرامون این تیم رخ داده است گفت: با اخراج یک بازیکن مشکلی از این تیم حل نمی‌شود چون سرمربی مقصر است.
ابوالفضل جلالی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد و احتمال دارد برابر ملوان از ابتدا به ترکیب بازگردد.
باشگاه استقلال به تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال پرداخت و اعلام کرد، مهدی قایدی مشکلی برای همراهی شاگردان ساپینتو ندارد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که سال گذشته قهرمان شده و به تکرار آن فکر می‌کند، باید مثل یک قهرمان بازی کند.
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال مشکلی برای همراهی تیمش در داربی ۹۹ پایتخت ندارد.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
مدیران باشگاه استقلال با پیشنهاد ریکاردو ساپینتو برای حل مشکل محمد محبی موافقت نکردند.
ساپینتو به مسئولان باشگاه پیشنهاد داد که مبلغ مورد نظر را در تهران دریافت و همین مبلغ را در پرتغال به حساب سانتاکلارا واریز کند، اما مورد پذیرش قرار نگرفت.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
این‌طور که پیداست مرد شماره یک نیمکت استقلال از بابت تغذیه در ایران مشکلی ندارد و با توجه به اینکه در هتل زندگی می‌کند، انواع غذا‌های بین‌المللی برایش موجود است و البته از غذا‌های ایرانی هم استقبال می‌کند.
بازیکنان ملی پوش استقلال احتمالا قبل از دیدار با نساجی با این تیم تمرین زیادی نخواهند داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان خوبی در استقلال نیمکت نشین شده اند گفت: ساپینتو بدسلیقگی نکند و از بهترین‌ها استفاده کند.
استقلال یک بار دیگر در مواجه با تیمی که دفاعی فوتبال بازی می کرد، به مشکل برخورد و دو امتیاز حساس و حیاتی را ازدست داد.
پیشکسوت فوتبال گفت: دیدار استقلال و گل گهر تماشایی و دیدنی خواهد بود و به دلیل حساسیتی که در آن وجود دارد به یک فینال شبیه است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با داشتن چند مهاجم هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: مشکل گلزنی استقلال حل نشده و سرمربی این تیم باید هرچه زودتر این معضل را برطرف کند.
کارشناس داوری گفت: حرکت سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر ملوان غیراخلاقی و غیرحرفه ای بود و باید اخراج می‌شد.
دست ساپینتو در خط حمله کاملا باز است و از این حیث مشکلی ندارد، اما انتخاب هافبک‌ها هم در بازی اول مقابل سپاهان خیلی مهم است و ساپینتو که حتما روی تیمش شناخت بهتری پیدا کرده باید بهترین‌ها را برای بازی اول انتخاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ