اصفهان- دشت سجزی یکی از بحرانی ترین کانون‌های گردوغبار کشور در شرق اصفهان است که بر اثر فعالیت غیراصولی معادن و کوره‌های آجرپزی به مرکز اصلی تولید ریزگرد تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان ابوالفضل بابالو کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم به نشان طلا رسید.
در ادامه رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان ابولفضل بابالو کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم به نشان طلا رسید.
اصفهان- ۳ میلیارد مترمکعب آب از منابع زیرزمینی دشت اصفهان- برخوار از سال ۱۳۶۰ تاکنون تخلیه شده و این در حالی است که این دشت از سال ۴۵ شمسی در لیست دشت‌های ممنوعه بوده است.
خط آتش استقلال تهران در آبادان پرکار بود تا بردی پرگل نصیب آبی پوشان پایتخت شود. این برد در شرایطی به دست آمد که آبی ها آماده سازی خوبی برای حضور در لیگ برتر نداشتند.
اصفهان- دشت سجزی یکی از بحرانی ترین کانون‌های گردوغبار کشور در شرق اصفهان است که بر اثر فعالیت غیراصولی معادن و کوره‌های آجرپزی به مرکز اصلی تولید ریزگرد تبدیل شده است.
سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی در حفظ محیط زیست گفت:۴۰۶ دشت کشور درگیر فرونشست و ۲۳ استان گرفتار گرد و غبار است
دشت آزادگان - رئیس دادگستری دشت آزادگان از صلح و سازش در یک فقره پرونده و آشتی میان ۲ طایفه در این شهرستان پس از حدود ۶۰ سال خبر داد.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام کتاب «یک دشت سیب سرخ» رونمایی شد.
سمنان- مدیرکل محیط زیست استان سمنان از ایمن سازی مسیر تردد یوزپلنگ‌ها در کریدور تهران - مشهد در محدوده میان دشت میامی خبر داد و گفت: شش دوربین در این محور نصب خواهد شد.
یکی از بزرگان طایفه درباره این درگیری که از دو هفته پیش شروع شده می‌گوید: این درگیری به دلیل مزاحمت‌های ناموسی رخ داده است. ماجرا هم این بوده که زنی به همراه مردی جوان‌تر از خودش فرار می‌کند. هر دو آن‌ها ازدواج کرده بودند و بچه هم داشتند. خانه پدری این زن در شهرستان سوسنگرد است و این خانم در راه سوسنگرد با این جوان آشنا می‌شود.
زلزله‌ای به قدرت ۴.۱ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین منطقه سفید دشت استان اصفهان را لرزاند.
بیله سوار - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: با رهاسازی بیش از ۵۰ رأس آهو در دشت مغان این گونه نادر در حال احیا و بازگشت به دامن طبیعت است.
در اطلاعیه اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست مازندران آمده است: «برنامه حفاظت برای حفاظت گوزن‌ها با تدابیر و شدت بیشتری در فصل زایش به طور شبانه روزی در منطقه انجام می‌شود.
بررسی محوطه‌هایی با شواهد فلزکاری در دشت تهران که توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی انجام شد، نشان داد که فعالیت‌های فلزکاری در دشت تهران از اواخر هزاره پنجم شروع شده است.
زنجان- سرشماری سال ۱۴۰۱ خبر از افزایش گونه‌های شاخص مناطق حفاظت شده استان زنجان از جمله آهوی دشت سهرین دارد اما هنوز خطر انقراض این گونه ارزشمند وجود دارد.
کارشناسان درمورداجرای پروژه به اصطلاح احیای گوزن زرد درلرستان هشدار داده‌انداما محیط‌زیست به کارخود برای انتقال این گونه ازدشت ناز ادامه می‌دهد؛مسئولان می‌گویند حاضرندبا مخالفان مناظره کنند!
گرگان- صنعت شترداری ظرفیتی کارآفرین و ارزآور بوده و سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی آن می تواند این صنعت را به گنجینه ای از محصولات متنوع تبدیل و خشکسالی را از تهدید به فرصت بدل کند.
صبح امروز بوی تند دود آتش سوزی و هاله دود ناشی از آن شهر‌های خوزستان به خصوص شهر‌های اطراف تالاب مثل دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه و اهواز را فراگرفت و نفس کشیدن را برای آن‌ها که مشکلات تنفسی دارند سخت و تنگ کرد.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در ادامه با اشاره به اهمیت آبخیزداری در کشور برای جلوگیری از خسارات سیل، گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ملی برای انجام عملیات آبخیزداری در کشور درخواست شده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ۶۰۰ دشت کشور، ۴۰۰ دشت ممنوعه است و از نظر شرایط آبی در وضعیت بسیار نامطلوبی به سر می برد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ۳۷ دشت آبی در خراسان رضوی ۳۴ دشت در وضعیت ممنوعه قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ