نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات ضدایرانی خود، مدعی شد که «کابینه وی به ایران اجازه نخواهد تا اسرائیل را خفه کند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز پنجشنبه رسانه‌ها از مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در قطر خبر دادند که این امر به آزاد سازی وجوه مسدود شده ایران در کره جنوبی منجر شد.
یک مقام سابق قضایی رژیم صهیونیستی در ادعایی جنجالی مدعی شده است که نتانیاهو یک جاسوس برای ایران است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس، مدعی تلاش ایران برای به وقوع پیوستن حمله‌ای تروریستی علیه صهیونیست‌ها در قبرس شد.
نخست وزیر اسرائیل با تکرار ادعا‌ها علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت که دیپلماسی به تنهایی نتوانست برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند. دیپلماسی زمانی موثر خواهد بود که با یک تهدید نظامی معتبر یا تمایل برای به‌کارگیری گزینه نظامی در صورت شکست بازدارندگی همراه باشد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هیچ توافقی با ایران درباره پرونده هسته‌ای، برای تل آویو الزام‌آور نیست و هر گونه توافق با ایران، برنامه هسته ای این کشور را متوقف نخواهد کرد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برای نتانیاهو «مسئله ایران هراسی بخشی از سیاست‌های ارعاب هیستریک است.»
نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز پنج‌شنبه در اظهاراتی مدعی شد: اینکه ایران بتواند با اخاذی هسته‌ای تمامی شهرهای آمریکا را تهدید کند، تاریخ را تغییر می‌دهد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی در کنست رژیم صهیونیستی با حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ادعاها علیه ایران را تکرار کرد.
بنیامین نتانیاهو امروز (دوشنبه) در افتتاحیه دوره تابستانه کنست اسرائیل گفت: نظام ایران نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا و همه جهان را تهدید می کند.
نخست‌وزیر اسرائیل با اشاره به اینکه برای افزایش امنیت در اراضی اشغالی فلسطین قصد اجرای طرحی جدید را دارد، مدعی شد که این رژیم به ایران اجازه خفه کردنش را نخواهد داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی نسبت به روابط جدید ایران و عربستان سعودی هشدار داد.
دکتر سعدالله زارعی کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: نتانیاهو از طریق ۴ کانال پیام داد که قصد حمله به ایران را نداشتیم و اصلا دنبال کشتن ایرانی‌ها نبوده‌ایم.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: از طنزهای ماندگار تاریخ است که دو رژیم اشغالگر و جنگ‌طلب یعنی رژیم صهیونیستی و انگلیس، جمهوری اسلامی ایران را که لنگر ثبات در منطقه است، متهم می‌کنند.
محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید با به قدرت رسیدن بنیامین نتانیاهو، خطر حمله اسرائيل به تاسیسات هسته‌ای ایران افزایش یافته است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه تظاهرات علیه وی در سرزمین‌های اشغالی، به منظور گفت‌وگو درباره مسائلی از جمله ایران، در سفری دو روزه عازم برلین شده است.
تحلیلگران مسائل منطقه معتقدند توافق اخیر ایران و عربستان سعودی در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک ضربه ای مهلک به تلاش ها و اهداف نتانیاهو وارد کرده است.
ما باید از هسته‌ای شدن ایران جلوگیری کنیم، زیرا موشک‌های آن می‌تواند به بسیاری از کشور‌ها از جمله اروپا برسد و هیچ کس نمی‌خواهد توسط یک رژیم با سلاح هسته‌ای گروگان گرفته شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار یاوه گوئی درباره اینکه اجازه تقویت حضور ایران را در مرزهای شمالی این رژیم نمی دهد، مدعی شد که حمله هفته گذشته به کشتی اسرائیلی کار ایران بوده است.
نخست‌وزیر اسرائیل گفت: کشمکش اصلی این رژیم با ایران بوده که کماکان هم ادامه دارد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها با بزرگترین اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه خودش روبرو شده بار دیگر در اظهاراتی علیه ایران، سعی کرد فرافکنی کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به شمال سرزمین های اشغالی طی اظهاراتی گفت که ایران و گروه های وابسته به این کشور دشمن اصلی اسرائیل هستند.
نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در یاوه گویی های جدید خود مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی بدون اطلاع واشنگتن، تاسیسات اتمی ایران را هدف قرار می دهد.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از امضای توافق احتمالی برای رفع تحریم های ایران انتقاد کرد.
نتانیاهو در ادامه همچنین خود را در موضع آمریکا نشاند و گفت: واشنگتن با مذاکره غیرمستقیم با تهران به منظور احیای توافق بد هسته‌ای و در تلاش برای دستیابی به دستاوردهای کوتاه مدت، علاوه بر اسرائیل خود را نیز ناامید و دلسرد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ