باشگاه رئال مادرید تصاویری زیبا و جدید از روند نهایی بازسازی ورزشگاه برنابئو منتشر کرد که نشان می دهد دیگر چیزی تا رونمایی رسمی از آن باقی نمانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه چلسی با خرید زمینی بزرگ در اطراف استادیوم استمفوردبریج پروژه بلندپروازانه‌اش برای نوسازی این استادیوم تاریخی را کلید زد.
کار بازسازی ورزشگاه برنابئو به فاز پایانی خودش رسیده و معبد رئال که قرار است مدرن‌ترین ورزشگاه اروپا باشد، شکل واقعی به خودش گرفته است.
خیابان لاله‌زار قدمتی به درازای تاریخ تحول پایتخت دارد. زمانی تنها یک باغ خارج از حصار طهماسبی بود و به‌مرور به یکی از شلوغ‌ترین و پررفت‌وآمدترین خیابان‌های تهران تبدیل شد. روزگاری مدرن‌ترین خیابان تهران نام داشت و بسیاری از اولین تجربه‌های مدرنیته را در حافظه خود ثبت کرده است.
رئیس مرکز پزشکی هلال احمر با اشاره به میانگین سنی زائران حج تمتع گفت: ۲۳۰۰ زائر بالای ۸۰ سال سن دارند ولی همه استطاعت جسمی آنها محرز شده است.
رئیس مرکز پزشکی هلال احمر با اشاره به میانگین سنی زائران حج تمتع گفت: ۲۳۰۰ زائر بالای ۸۰ سال سن دارند ولی همه استطاعت جسمی آنها محرز شده است.
رئیس مرکز پزشکی هلال احمر با اشاره به میانگین سنی زائران حج تمتع گفت: ۲۳۰۰ زائر بالای ۸۰ سال سن دارند ولی همه استطاعت جسمی آنها محرز شده است.
یک T-۹۰ M، مدرن‌ترین تانک روسی مستقر در اوکراین، توسط تیپ ۵ حمله اوکراینی با استفاده از یک نارنجک که از دریچه باز شده رها شده بود - ظاهراً در نزدیکی باخموت، منهدم شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه الگوی ما برای تعریف کارگر، فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: سال‌های گذشته به موضوعات تولید و کار توجه نشده بود، از همین رو گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های جامعی در خصوص کیفی سازی محصولات، افزایش تیراژ تولید، تنوع بخشی به محصولات و صادرات خودرو، تدوین کرده که در راستای آن بتوان صنعت خودروی کشور را توسعه داد.
تیم دسته سومی شادکام مشهد اولین بازی خانگی خود در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران را شنبه‌شب به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار کرد.
جنگنده‌های سوخو-۲۷ ساخت اتحاد جماهیر شوروی و بعد فدراسیون روسیه، هستند. این ماشین پرنده طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است: از جمله مدرن‌ترین این نوع جنگنده‌ها، هواپیمای سوخو-۳۵ نسل ۴++ است.
چند هفته قبل از مرگ، یوهانا به بیمارستان منتقل شد و به دلیل سکته مغزی تحت درمان قرار گرفت. بعد از ۲ هفته مرخص شد و ۳ روز بعد در منزل فوت کرد.
مدرن‌ترین میدان پایتخت در زمان بهره‌برداری یعنی سال ١٣٠٩ به‌دلیل ۸ گنبدی که دور تا دور میدان موجود بود به میدان «هشت گنبد» معروف شد.
ایرباس ۳۵۰ یکی از مدرن‌ترین هواپیماهای مسافربری جهان است که متقاضیان بسیاری هم دارد.
کازویوشی میورا، اسطوره فوتبال ژاپن و مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای دنیا قراردادی جدید را این بار در پرتغال منعقد کرد.
کنکور زمستانی سراسری در حالی برگزار شد که باز هم داوطلبانی در میانسالی در آن شرکت کرده بودند. تصویری از مسن‌ترین شرکت کنندگان کنکور امسال را در ادامه می‌بینید.
پیراشکی‌فروشی خسروی به دلیل همسایگی با کافه‌نادری و واقع شدنش در مدرن‌ترین خیابان آن زمان، خیلی زود آوازه‌اش در شهر می‌پیچد و پذیرای بسیاری از هنرمندان مشهور و چهره‌های معروف آن روز‌ها می‌شود.
یک ورزشکار اهل ارمنستان مسن‌ترین مدال‌آور تاریخ مسابقات جهانی ژیمناستیک شد.
قطری‌ها مدعی هستند ورزشگاه البیت یکی از زیبا و مدرن‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال در دنیا است.
روزبه چشمی که چهار سال قبل لقب مدرن‌ترین مدافع وسط ایران را از کی‌روش گرفته بود، حالا در پُست جدیدی به کار این سرمربی پرتغالی آمده است.
لوکا مودریچ با گلزنی برابر اتریش به مسن ترین گلزن تاریخ کرواسی تبدیل شد.
عمارت کوشک به عنوان یکی از مدرن‌ترین و زیباترین خانه‌های تاریخی پایتخت در اواخر دوران قاجار و یا اوائل دوره پهلوی اول بنا شده است.
خلعتبری فصل گذشته نیز قصد داشت در نساجی بازی کند، اما این اتفاق برایش رخ نداد و حالا مشخص نیست که چه مقصدی را برای فصل جدید انتخاب خواهد کرد.
جواد نکونام اعلام کرد که با درخواست محمدرضا خلعتبری از فولاد موافقت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ