یک پزشک اسپانیایی با هدف شناسایی نقاط مستعد آسیب دیدگی در بدن بازیکنان استقلال، عازم تهران می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم توسعه کارنامه مجلس یازدهم است و به همین دلیل با جدیت در مجلس دنبال می‌شود.
کاروان تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه راهی اصفهان خواهد شد.
ارومیه - برنامه کامل بیست و دومین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا که از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه در ارومیه برگزار می شود، اعلام شد.
معاون علمی رئیس جمهور از برنامه معاونت برای ایجاد زیر ساخت های تولید انبوه دانش بنیان ها خبر داد و گفت: اجرای این برنامه تا یکی دو ماه آینده شروع می شود.
یک کارشناس اقتصادی بابیان اینکه یکی ازمشکلات فعلی رسوب کالا دربنادر وجود انحصار در واردات برخی از مواد غذایی است، گفت: این مسئله در برخی از اوقات شرایط بازار داخلی را با کمبود مواجه می کند.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‌گوید استقلال روز سختی را برابر شاگردانش در پیش خواهد داشت.
به گفته مقامات، آژانس عالی ایالات متحده برای حمایت مالی از مصرف کننده، برنامه های خود در کاخ سفید برای نظارت بر شرکت هایی که داده های شخصی افراد را ردیابی و می فروشند، اعلام خواهد کرد.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که با جواد نکونام برای آینده، برنامه های بلند مدتی دارد.
تمرینات استقلال برای فصل جدید در روزهای پایانی هفته پیش رو شروع خواهد شد.
با وجود سفر قریب‌الوقوع سرمربی اسپانیایی، احتمالاً سرمربی بعدی استقلال یک چهره داخلی خواهد بود.
مدیر برنامه بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روبرتو تورس پیشنهادات زیادی داشت اما ترجیح داد با جواد نکونام همکاری کند.
فولاد تا پیش از دیدار با الفیصلی و در نیم فصل دوم لیگ برتر، بازی های سختی را پیش روی خود خواهد داشت.
نکونام می‌گوید اردوی دبی برای موفقیت در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به فولاد کمک بسیاری خواهد کرد.
طرح مجدد نام جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در برنامه جمعه "شب‌های فوتبالی" با واکنش قابل انتظار باشگاه فولاد مواجه شد.
با وجود اعلام مهدی تاج در برنامه دیشب شبکه ورزش، باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر با انتشار اطلاعیه ای مخالفت خود را با حضور جواد نکونام سرمربی خود به عنوان دستیار تیم ملی در جام‌جهانی اعلام کرد.
جواد نکونام دومین بازی این فصل خود در ورزشگاه آزادی را بدون شکست پشت سر گذاشت و بعد از پایان مسابقه واکنش تندی نسبت به ادعای استقلالی‌ها از خود نشان داد.
سرمربی فولاد خوزستان معتقد است که بازیکنان استقلال با زرنگی دنبال گرفتن پنالتی بوده‌اند.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با نکونام به هماهنگی کامل دست پیدا کردیم و برای لیگ قهرمانان هم برنامه داریم. بنابراین او در فولاد ماندنی خواهد بود.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی را منوط به رضایت باشگاه فولاد دانست.
احسان اصولی می‌گوید آماده است در جواب انتقادات فوتبال برتر در این برنامه حاضر شده و توضیح دهد.
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد اعلام کرد با جدایی جواد نکونام و حضورش در تیم ملی موافق نیست.
مهدی تاج در نشست مطبوعاتی امروز خبر مهمی به خبرنگاران داد؛ به گفته او جواد نکونام در برنامه درنظر گرفته شده، سرمربی احتمالی تیم ملی در جام ملتهای 2023 خواهد بود
نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال فولاد نشان از برنامه ریزی این باشگاه برای کسب موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فصل جاری آسیا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ