فرمانده گروه شورشی «واگنر» می‌گوید که این گروه در حال حاضر نیرو جذب نمی‌کند اما احتمالا در آینده نسبت به جذب نیرو اقدام خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پریگوژین، فرمانده گروه شبه نظامی واگنر از کودتای نیجر استقبال کرده و گفته است که آماده‌ایم تا نظم را برقرار کنیم.
فرمانده گروه واگنر از نیروهای خود خواست تا برای رفتن به آفریقا خود را آماده کنند.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه پنج روز پس از لشکرکشی ناکام ارتش خصوصی «واگنر» به مسکو، با فرمانده این گروه شورشی دیدار کرده است.
پریگوژین، فرمانده نیروهای واگنر وارد بلاروس شد
فرمانده گروه واگنر هدف از شورش ناموفق این گروه علیه مسکو را اعلام کرد.
فرمانده گروه واگنر هدف از شورش ناموفق این گروه علیه مسکو را اعلام کرد.
پریگوژین افزود: خواست ما مجازات کسانی است که مرتکب اشتباه در حین عملیات نظامی شدند.
قبل از شورش دیروز (۲۴ ژوئن)، نقش کلیدی واگنر در جنگ اوکراین غیرقابل کتمان بود. اما دوران اوج پریگوژین و نیروهایش به عنوان «یک ارتش مستقل» که در برابر فشار برای جذب به وزارت دفاع روسیه مقاومت می‌کنند، رو به پایان بود. حال با پایان یافتن این شورش ۲۴ ساعته و تبعید فرمانده به بلاروس این پرسش مطرح است که نیرو‌های واگنر چه خواهند کرد
جنگجویان واگنر که بامداد شنبه وارد روستوف شده بودند غروب همان روز آنجا را ترک کردند
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
سخنگوی کرملین همچنین گفت که هیچگونه اقدام قضایی علیه افراد مسلح گروه واگنر که در این شورش حضور داشته و وارد اراضی روسیه شدند، انجام نخواهد شد.
یوگنی پریگوژین گفت که واگنر نیروهای خود را به عقب برمی‌گرداند و به اردوگاه‌های خود می‌روند.
سرویس مطبوعاتی دفتر ریاست جمهوری بلاروس از رایزنی «الکساندر لوکاشنکو» با فرمانده «واگنر» خبر داد.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به روسیه که علیه مسکو شورش کرده، در تازه‌ترین مشاجره لفظی، به طور مستقیم رئیس جمهور روسیه را مخاطب قرار داد.
پریگوژین مدعی شده در مقر ارتش روسیه در شهر روستوف حضور دارد و پایگاه‌های نظامی این شهر را تحت کنترل دارد.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن می‌گوید سربازان تحت کنترل او، آماده‌اند تا به سرکوب ارتش خصوصی واگنر کمک کنند.
فرمانده گروه واگنر علیه روسیه اعلام جنگ کرده و در بخش هایی از شهر روستوف مسلط شده و مسکو را تهدید کرده است. اما سؤالی که وجود دارد، این است که گروه واگنر چه کسانی هستند و چه می خواهند؟
پریگوژین با متهم کردن ارتش روسیه به حمله راکتی به مواضع شبه‌نظامیانش گفته «نیروی اهریمنی فرماندهی ارشد ارتش روسیه» باید متوقف شود و از حرکت به سوی مسکو برای برقراری عدالت خبر داده است.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو در ادامه تنش‌های اخیر با وزیر دفاع روسیه گفت که یگان تحت فرماندهی وی هیچ قراردادی جهت همکاری با این وزارت‌خانه به عنوان زیرمجموعه امضا نخواهد کرد.
فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به روسیه گفت که تحولات کنونی در جبهه شرق اوکراین، از آغاز ضدحملات «کی یف» علیه نیروهای روسیه حکایت دارد.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که شبه‌نظامیان حامی روسیه برای ضربه زدن به نیروهای وی، در مسیر تردد آنها مین کار می‌گذاشتند!
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که مقامات ارشد کرملین، پوشش خبری درباره او و گروهش را ممنوع کرده‌اند؛ ادعایی که با پوشش گسترده‌ اخبار تسلط کامل مسکو بر باخموت، در تضاد است!
پریگوژین در پیام ویدیویی منتشر شده در تلگرام گفت: از ظهر ۲۰ می ۲۰۲۳، "آرتیوموفسک" (نام روسی باخموت) به طور کامل گرفته شد.
پریگوژین ادعا می‌کند که روسیه "تکه بزرگ" از خاک اوکراین را تصرف کرده و اکنون هدف استراتژیک نیروهای این کشور که متحمل خسارات سنگینی شده‌اند دفاع از دستاوردهای موجود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ