میلان با پیروزی 2-0 مقابل بولونیا، به صدر جدول سری آ صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در دیدار دوستانه مقابل میلان به پیروزی 1-0 دست یافت.
یوونتوس بعد از تساوی 2-2 مقابل میلان در ضربات پنالتی این تیم را 4-3 شکست داد.
میلان رسما اعلام کرد تایجانی ریندرز، هافبک هلندی باشگاه آلکمار را با قراردادی دائمی و پنج ساله به خدمت گرفته است.
دو باشگاه والنسیا و میلان برای انتقال یونس موسی به توافقات خوبی دست یافته اند و این هافبک 20 ساله به زودی راهی سن‌سیرو می‌شود.
نیوکسل در فصل 2022-2023 درخشان ظاهر شد و با کسب رتبه چهارم لیگ برتر موفق شد پس از نزدیک به 20 سال غیبت، دوباره به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
باشگاه پورتو پیشنهاد اولیه باشگاه میلان برای جذب ستاره تیم ملی ایران را رد کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 2-0 مقابل اسپتزیا به دیدار برگشت تیمش با اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اشاره کرد و گفت میلان می‌تواند و باید اینتر را حذف کند.
میلان امشب در هفته سی و پنجم سری آ در خانه اسپتزیا به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.
میلان در سالگرد یکی از مقتدرانه‌ترین بردهای خود با 2 گل مغلوب اینتر شد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، با وجود شکست 2-0 در دیدار رفت دربی اروپایی دلامادونینا معتقد است که شاگردان توان جبران در بازی برگشت را دارند.
لائوتارو مارتینز و فرانسیسکو آچربی، ستاره‌های اینتر، معتقدند که علی‌رغم پیروزی 2-0، تیم‌شان کار میلان را تمام نکرد.
هنریک مخیتاریان پس از پیروزی 2-0 اینتر مقابل میلان در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت که نراتزوری‌ها به فینال فکر نمی‌کنند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل میلان، عملکرد بازیکنانش در نیمه اول دیدار امشب را استثنایی توصیف کرد.
فدریکو دی‌مارکو فاش کرد آخرین باری که اینتر و میلان در اروپا با هم روبرو شدند، او در جمع تماشاگران سن سیرو بوده و حالا بعد از 20 سال، فرصت دارد خودش درون زمین باشد.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، پس از شکست 2-0 مقابل میلان نگران ذهنیت شاگردانش است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از برتری 2-0 مقابل لاتزیو توضیح می‌دهد که شاگردانش با آمادگی کامل به مصاف اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند رفت.
میلان در دیداری حساس برابر لاتزیو 2-0 پیروز شد و موقتا به رتبه چهارم جدول سری آ صعود کرد. این یک پیروزی مهم قبل از مصاف با اینتر در یورو دربی بود.
میلان در یک بازی خانگی موفق شد لچه را با دو گل رافائل لیائو 2-0 شکست دهد.
چلسی در پی خرید رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان است و به مدیر برنامه‌های او قول داده اگر لیائو این تابستان میلان را ترک کند و به لندن برود، جریمه 20 میلیون یورویی او را به اسپورتینگ بپردازد.
رفتار جنجالی سرمربی آتالانتا بعد از شکست 2-0 مقابل میلان، در ایتالیا پر سر و صدا شده و او را با موجی گسترده از انتقادها مواجه کرده است.
چلسی موفق شد در دیداری خارج از خانه از شب چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2-0 میلان را شکست بدهد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل یوونتوس گفت حفظ روحیه بعد از شکست سنگین چند روز پیش در اروپا و برد تیمی مثل یوونتوس نشانه بزرگی بازیکنانش است.
میلان در هفته نهم سری آ موفق شد در خانه خود، سن‌سیرو، یوونتوس را 2-0 شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ