شاگردان علی صانعی با کسب پیروزی مقابل تاجیکستان به قهرمانی در تورنمنت فوتسال کافا رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از خانه متئو گوندوزی، بازیکن سابق آرسنال، در حالی که همسرش در خانه بود سرقت شد.
مجتبی گلیج معتقد است کشتی‌گیران و سایر ورزشکاران نیز باید حواله خودرو دریافت کنند.
با انجام قرعه کشی مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا برنامه بازی های ایران نیز مشخص شد.
شاگردان وحید شمسایی رقبای خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال را شناختند.
تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین بازی جام ملت های زیر ۱۷سال آسیا به پیروزی قاطع مقابل افغانستان رسید.
قرعه‌کشی فصل ۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر فوتسال ایران امروز برگزار شد.
فینال لوران گاروس که امروز بین نوواک جوکوویچ و کاسپر رود نروژی برگزار شد شاهد حضور دو ستاره بزرگ فوتبال، زلاتان ابراهیموویچ و کیلیان امباپه بود.
تیم فوتسال مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، برای فصل جدید استارت زد.
نام او زمانی در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران ایران مورد توجه قرار گرفت که در ویدیویی بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی او از فوتبالیست‌های ایرانی و تیم ملی ایران حمایت کرد.
مارکا در مطلبی به بیشترین افزایش قیمت و شدیدترین اقت ارزش بازیکنان فوتبال پرداخه است.
تیم ملی فوتسال ایران فروردین ماه، دیدار تدارکاتی با ازبکستان برگزار می‌کند.
با اتمام جام جهانی ۲۰۲۲، جدول ارزشمندترین فوتبالیست‌های آسیا دستخوش تغییراتی شد اما مهدی طارمی هم‌چنان در بین برترین‌های قاره قرار دارد.
فوتسالیست‌های ناشنوای ایران با شکست قزاقستان، قهرمان اولین دوره جام جهانی فوتسال زیر ۲۱ سال شدند.
روز گذشته رحمان عموزاد، کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در فینال جام جهانی کشتی آزاد به مصاف یانی دیاکومیهالیس آمریکایی رفت و موفق به شکست حریف خود شد. عموزاد پس از این پیروزی با نشان داد قلب به سبک بازیکنان فوتبال برد خود را جشن گرفت.
در ادامه رقابت‌های جام جهانی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال که در مالزی در حال برگزاری است، تیم ایران در دومین دیدار خود برابر میزبان به میدان رفت و به برتری رسید.
در حالی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، صدور حواله واردات خودرو خارجی به عنوان پاداش بازیکنان تیم ملی، نه تنها در سطح جامعه بلکه میان ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی نیز واکنش برانگیز شده است؛ تیمی که نتایج خوبی در قطر نگرفت، اما...
در حالی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، صدور حواله واردات خودرو خارجی به عنوان پاداش بازیکنان تیم ملی، نه تنها در سطح جامعه بلکه میان ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی نیز واکنش برانگیز شده است؛ تیمی که نتایج خوبی در قطر نگرفت، اما...
در حالیکه مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، صدور حواله واردات خودرو خارجی به عنوان پاداش بازیکنان تیم ملی، نه تنها در سطح جامعه بلکه بین ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی نیز واکنش برانگیز شده است. تیمی که نتایج خوبی در قطر نگرفت اما...
رانت چندده‌میلیاردی واردات خودرو لوکس به تیم‌ملی و نقش پسر مخبر! / جام جهانی برای اقتصاد ما نان نداشت، برای فوتبالیست‌ها آب‌داشت
شگفتی‌ساز امروز جام جهانی ژاپن بود، تیمی که سالها پیش رویای موفقیت در جام جهانی را ترسیم کرده بود.
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
فوتسالیست‌های ایران با فرصت‌سوزی زیاد و سه اشتباه عجیب جام قهرمانی آسیا را به ژاپن دادند.
فوتسالیست‌های ایران با نمایشی کاملا برتر ویتنام را شکست دادند و به نیمه نهایی جام ملت‌ها راه یافتند.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از فوتبالیست‌های انگلیسی که معتقدند شایستگی حضور در تیم ملی را دارند خواست در هفته‌های باقی‌مانده تا جام جهانی خودشان را به کادر فنی ثابت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ