باشگاه سپاهان اصفهان در حالی قصد جذب یکی از بازیکنان فصل جاری پرسپولیس را دارد که تصمیمی برای جابجایی بازیکن با آنها در زمستان را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توئیتر محل نبرد دو‌ تیم همشهری و رقبای اصلی عربستان شده است، النصر و الهلال که در دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب به مصاف هم رفتند و پیروزی از آن النصر بود.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
پرسپولیس با برتری برابر رقیب سنتی خود، استقلال، به عنوان قهرمانی جام حذفی 1401/02 دست یافت
دو رقیب سنتی استقلال و پرسپولیس که در جریان رقابت‌های لیگ برتر، رقابت پایاپایی داشتند، امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران در فینال جام حذفی ایران به مصاف هم می‌روند.
هواداران پرسپولیس با اشاره به ۱۵ قهرمانی لیگ سراسری، برای رقیب سنتی خود کری می‌خوانند.
دو گل استقلال در رفسنجان کاری کرد تا پرسپولیس به یک عنوان در آستانه پایان فصل برسد.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه مطبوعاتی خود هم برای رقیب سنتی کری خواند و هم جواب اظهارات سرمربی پرتغالی سپاهان را داد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 را اعلام کرد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه به مصاف ژاپن می رود.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
تیم فوتبال جوانان پرسپولیس موفق به شکست رقیب سنتی خود در دربی این رده سنی فوتبال برتر استان تهران شد.
تیم فوتبال جوانان پرسپولیس موفق به شکست رقیب سنتی خود در دربی این رده سنی فوتبال برتر استان تهران شد.
پرسپولیس دوبار برای رسیدن به عدد شش قهرمانی پی در پی ناکام مانده است، رقیب سنتی سد آنها برای جلوگیری از این تکرار بوده اند.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
پس از حذف ناباورانه برزیل مقابل کرواسی هواداران آرژانتین به خوشحالی پرداختند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی تیمش جهت دیدار با رقیب سنتی تدابیر ویژه‌ای را در غیاب ملی‌پوشانش در نظر گرفته است.
آبی پوشان تهرانی که در هفته های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.
سلتیک در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اسکاتلند موفق شد رقیب سنتی خود را با چهار گل شکست دهد و روحیه مضاعفی برای رویارویی برابر رئال گرفت.
شیخ دیاباته با پیوستن به پرسپولیس بلندقدترین بازیکن لیست سرخ‌ها شده است.
پرسپولیس به دنبال کسب دومین پیروزی فصل خود مقابل صنعت نفت آبادان است.
پرسپولیس به دنبال کسب دومین پیروزی فصل خود مقابل صنعت نفت آبادان است.
انتصاب مسئول هماهنگی حوزه وزارتی وزارت کشور
عقب ماندن استقلال در نقل و انتقالات از رقیب سنتی، این احتمال را افزایش داده که آجورلو به هر قیمتی که شده، این هافبک ملی‌پوش را جذب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ