منابع غربی گفته‌اند که عربستان سعودی اوایل ماه آینده میزبان مذاکرات صلح اوکراین خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منبع آگاه: این سفر برای روز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد- ۱۷ اوت برنامه‌ریزی شده و ملاقات با محمد بن‌سلمان ولیعهد سعودی- با توجه به ملاقات وزیر خارجه عربستان با رئیس‌جمهور ایران- تنظیم شده است.
تغییر در مصرف کردن درآمدهای نفتی از سوی مقامات سعودی باعث شده تا حجم ذخایر ارزی این کشور به کمترین میزان سال گذشته برسد.
تغییر در مصرف کردن درآمدهای نفتی از سوی مقامات سعودی باعث شده تا حجم ذخایرارزی این کشور به کمترین میزان سال گذشته برسد.
عربستان سعودی به پروژه سوپرلیگ آفریقا که به زودی برگزار خواهد شد 200 میلیون یورو کمک مالی می‌کند تا حمایت کنفدراسیون فوتبال این قاره را برای میزبانی جام جهانی 2030 به دست بیاورد.
مذاکرات هیئت سعودی و یمنی با میانجی‌گری عمان در صنعا آغاز شده، مذاکراتی که هدف از آن برقراری آتش‌بس و رفع محاصره یمن است.
سفیر ایران در عراق روز چهارشنبه میزبان سفیران عربستان سعودی و سوریه و تعداد دیگری از سفرا برای مراسم افطار بود.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با میزبانی از هیئت های دو کشور در پکن و همچنین با زمینه سازی های قبلی توام با حسن نیت و پیام هایی که میان طرفین ایران و عربستان مبادله کرد.
با اعلام رسمی فیفا جام باشگاه‌های جهان در سال 2023 به میزبانی عربستان سعودی برگزار خواهد شد.
نشریه پولیتیکو می‌گوید عربستان سعودی تلاشی مخفیانه را آغاز کرده است تا با پرداخت مبالغی قابل توجه موافقت یونان را با اضافه شدن این کشور به نامزدی مشترک برای جام جهانی 2030 به دست بیاورد.
عربستان سعودی میزبانی چندین رویداد ورزشی را در سال‌های اخیر بر عهده داشته و توانسته سرمایه‌گذاری زیادی در این زمینه کند.
یک مقام سعودی به میزان مشارکت زنان در بازار کار این کشور اشاره کرد.
یک مقام سعودی به میزان مشارکت زنان در بازار کار این کشور اشاره کرد.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق امروز سه شنبه سوم ژانویه ۲۰۲۳ میزبان سفیر سعودی در بغداد بود.
دربار سعودی ادعای وزیرش را رد کرد؛ عربستان میزبانی جام‌جهانی نمی‌خواهد
وزارت گردشگری عربستان سعودی بار دیگر تاکید کرد که این کشور هیچ پیشنهاد رسمی برای میزبانی جام جهانی فوتبال ارائه نکرده است.
عربستان سعودی میزان مصدومیت یاسر الشهرانی، بازیکن مصدوم خود در جریان پیروزی مقابل آرژانتین را اعلام کرد.
سه کشور عربستان سعودی، مصر و یونان قصد دارند پیشنهاد میزبانی مشترک جام جهانی 2030 را ارائه کنند.
سه کشور عربستان سعودی، مصر و یونان قصد دارند پیشنهاد میزبانی مشترک جام جهانی 2030 را ارائه کنند.
نرخ تورم طی ماه گذشته در عربستان سعودی به بالاترین میزان از ژوئن ۲۰۲۱ رسیده است.
دربار سعودی برای میزبانی پروژه «تروجنا» را با بودجه‌ای ۵۰۰ میلیون دلاری در اقامتگاه کوهستانی در استان تبوک در غرب این کشور کلید زده
عربستان سعودی به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی زمستانی 2029 انتخاب شد.
عربستان سعودی به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی زمستانی 2029 انتخاب شد.
در مورد زمان قطعی واریز یارانه مرحله ۱۳۷ یعنی تیرماه ۱۴۰۱ نیز هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه نداده است. اما پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرده که یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی، روز ۲۱ تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ