محققان دریافتند که نخود به دلیل اینکه یک منبع عالی از مواد معدنی نظیر پتاسیم، منیزیم و … است، می‌تواند به بهبود سطح سلامت قلب و عروق کمک کند و از بروز بیماری‌های قلبی که تحدید کننده جدی زندگی انسان به شمار می‌روند، جلوگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصرف سیر باعث کنترل کلسترول، جلوگیری از تولید هورمون آنژیوتنسین دو و ریلکس کردن رگ‌های خونی خواهد شد. ظاهراً سیر می‌تواند در طول ۲۴ ساعت به بهبود بدن کمک کند. از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.
مهاجم فصل گذشته استقلال به تمجید از سرمربی پرتغالی خود در جمع آبی‌ها پرداخت.
فراری FXX یکی از خودروهای مسابقه‌ای خاص این شرکت ایتالیایی محسوب می‌شود که دارای ویژگی‌های عجیبی است. این فراری اکنون قیمتی فراتر از ۶ میلیون دلار دارد.
اسانس روغنی آویشن حاوی ویتامین‌های A، D، C و B۶ و همچنین چندین ماده معدنی کمیاب مانند منیزیم، کلسیم، کوبالامین، سدیم و پتاسیم است.
شرکت بهمن دیزل فورس ۶ تن خواب‌دار و فورس ۶ تن بدون خواب و کشنده امپاور BD۵۰۰ را در بورس کالا می‌فروشد. این عرضه بورسی در ۳۱ تیر انجام می‌شود و سررسید قرار نیز ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شده است.
ماش غنی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین B ۱، ویتامین B ۲، ویتامین B ۳، ویتامین B ۵، ویتامین B ۶، فولات، منگنز، منیزیم، آهن، پتاسیم، مس، روی، سلنیوم، فیبر، پروتئین و اسید آمینه‌های ضروری مانند فنیل آلانین، لوسین، ایزولیزین، والین، لیزین و آرژنین است و از همین رو خواص ماش بسیار فراوان است.
وزارت نیرو در تامین برق مورد نیاز کشور نه تنها از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده نکرده که به دلیل شرایط خاص تحریمی کشور، مصرف مازوت در حال افزایش است و طبق اعلام مرکز اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از ۱۶ نیروگاه کشور، ۱۴ نیروگاه مصرف مازوت دارند.
بر اساس مصوبه دولت ساعت کار تمام دستگاه‌‌‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌‌‌ها و به طور کلی همه نهادهای عمومی و مراکز کار و فعالیت به جز بخش خصوصی در فاصله نیمه خرداد تا نیمه شهریور ۶ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.
کلیپی است ساعاتی پیش با عنوان لحظه شلیک تیر خلاص نیروهای طالبان به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حال انتشار است که این فیلم نه‌تنها مربوط به درگیری روز ۶ خرداد نیست که با توجه به جغرافیای کوهستانی این فیلم، مشخص است که در چنین منطقه‌ای در هیچ نقطه از سیستان وجود ندارد.
به حاوی فیبر و چندین ویتامین و مواد معدنی ضروری است و برای هر رژیم غذایی می‌تواند یک ماده‌ی مغذی باشد.
شب‌ها شاید هیچ چیز دلچسب‌تر از پوشیدن لباس خواب مورد علاقه‌ی خود و بالاخره رفتن به رختخواب نباشد. اما بعضی لباس خواب‌ها بیش از اندازه گرم اند و ممکن است خواب تان را مختل کنند. ما وقتی دمای بدن مان اندکی پایین است، خواب بهتری داریم؛ و اگر تمایلی به برهنه خوابیدن ندارید، یک لباس خواب نازک به تن کنید که از یک جنس طبیعی و قابل تنفس مثل لینن یا نخ باشد.
وقتی که کار، فرزندپروری و برنامه اجتماعی فشرده زمان کمی برای شما باقی می‌گذارد، ممکن است فکر کنید که داشتن تنها شش ساعت خواب در شب، میزان خوبی است. اگر چنین است، شما تنها نیستید.
«"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه قبل از آغاز حمله سراسری کشورش به اوکراین، به هیچ عنوان این دیدگاه را نداشت که جنگ اوکراین تبدیل به یک جنگ فرسایشی خواهد شد. این همان مساله‌ای بود که بایدن در سفر به اوکراین مورد اشاره قرار داد و به طور خاص تاکید کرد که وحدتِ ایجا شده در جبهه کشور‌های غربی در حمایت از اوکراین، تا حد زیادی پوتین را شوکه و شگفت زده کرده است.»
مردم انگلیس صبح امروز(دوشنبه) با ورود طوفان قطبی به این کشور، با دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد، از خواب بیدار شدند!
مردم انگلیس صبح امروز(دوشنبه) با ورود طوفان قطبی به این کشور، با دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد، از خواب بیدار شدند!
مصرف پیاز یک راه طبیعی برای کاهش وزن و چربی اضافی بدن است. پیاز حاوی اسانس‌های مختلف و مواد معدنی است که به سرعت سوخت و ساز بدن را بالا برده و منجر به کاهش وزن طبیعی می‌شود. پیاز دارای آنتی اکسیدان‌ها و خواص ضد التهابی است که یکی از سلاح‌های عالی در برابر افزایش وزن است.
روستای «خورخوره» در ۵۵کیلومتری شهرستان بوکان (استان آذربایجان غربی)، جایی است که ۲۱سال پیش، کوتاه قامت‌ترین مرد ایران و جهان در آن متولد شد. «محمد قادرزاده» این مرد کوچک ایرانی با ۶۴سانتی‌متر و ۷میلی‌متر قد و ۶کیلو و ۵۰۰گرم وزن بعد از ثبت نام خود در کتاب «رکورد‌های ایرانی ۱۴۰۰» حالا در مسیر ثبت جهانی رکورد‌های گینس قرار گرفته است.
نماینده مجلس گفت: در این طرح مجازات حبس درجه ۶ یعنی از ۸ ماه تا دو سال حبس برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند یا به تحریک اغتشاشگران مبادرت ورزند در نظر گرفته شده است.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور خواف واقع در استان خراسان رضوی به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.
باشگاه پرسپولیس توجه خاصی به بازیکنان ملی‌پوش نشان داده است.
عمارت دیدیه دروگبا که با قیمت ۶٫۲۵ میلیون پوند برای فروش گذاشته شده دارای دروازه‌های برقی است و ۶ اتاق خواب بزرگ و هفت حمام بسیار زیبا دارد
بررسی‌های متعدد نشان داده، خواب خوب شبانه منبع شادی و قدرت بهتر است. پس بهتر است برای خواب خوب در شب خواب‌های طولانی در نیمه روز ترک شود و نکته آخر اینکه چیزی به نام جبران کمبود خواب در طول روز‌های هفته با خواب آخر هفته وجود ندارد.
بارسلونا در دیدار جام خوان گامپر در سال ۲۰۲۲ مقابل پوماس با نتیجه ۶-۰ پیروز شد.
بارسلونا در دیدار جام خوان گامپر در سال ۲۰۲۲ مقابل پوماس با نتیجه ۶-۰ پیروز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ