ویتور روکه با ظاهری جدید برابر تیم سابقش، کروزیرو، به میدان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد. او فصل قبل گلر سوم بارسا بود.
بارسلونا در مراسمی خرید جدیدش اوریل رومئو که در روزهای گذشته از خیرونا به این تیم ملحق شده بود را به هواداران معرفی کرد.
بازیکنان بارسلونا به گرمی از اریول رومئو، در تمرین امروز استقبال کردند. انتقال این بازیکن ساعتی پیش رسمی شد.
رقم انتقال ببر برزیلی بارسا که از سال آینده به این باشگاه اضافه خواهد شد، ممکن است به 200 میلیون یورو نیز برسد.
ایلکای گوندوگان امروز وارد بارسلونا خواهد شد و قرار است دوشنبه در باشگاه رسما از او به عنوان بازیکن جدید باشگاه رونمایی شود.
ایجنت ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا، تایید کرد دو باشگاه مطرح برای جذب این بازیکن حاضر به پرداخت 100 میلیون یورو بودند.
ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا که 18 سال سن دارد تصویری از چهار سال پیش خود منتشر کرد تا نشان دهد از نوجوانی شیفته پیوستن به بلوگرانا بوده است.
خانواده ویتور روکه، خرید برزیلی جدید بارسلونا، برای اینکه او به این باشگاه اسپانیایی ملحق شوند از خیر یک کمیسیون قابل توجه گذشتند.
چلسی، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن آخرین تلاش های خود را برای جلب نظر ویتور روکه انجام می دهند که در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد.
این روزها برخی باشگاه‌های بزرگ اروپایی و در راس آنها بارسلونا و رئال‌مادرید در حال چانه‌زنی با باشگاه فنرباغچه بر سر خرید پدیده این فصل این باشگاه ترکیه‌ای هستند.
رسانه آلمانی مدعی شد، ایلکای گوندوگان به بارسلونا پیوسته است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، تایید کرد که بر اساس قوانین لالیگا، نمی توانند در انتقالات زمستانی بازیکن جدید بخرند.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ را هدف گرفته و در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.
رسانه های اسپانیایی ساعتی پیش اعلام کردند که ژول کُنده، مدافع فرانسوی جدید بارسا، به دلیل مصدومیت در بازی برابر اتریش، نمی تواند بارسا را در بازی برابر رئال همراهی کند. ال‌کلاسیکو سه هفته دیگر برگزار خواهد شد.
اولین تمرین بارسلونا بعد از پیروزی دیشب مقابل سویا در حالی برگزار شد که دو ستاره جدید این تیم مهارت‌های خود در یک ورزش دیگر را به رخ هم‌تیمی‌هایشان کشاندند.
بعد از ثبت قرارداد ژول کنده، خرید تابستانی بارسلونا، ژاوی نام او را در فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار امشب مقابل وایادولید وارد کرد.
ژول کُنده تنها در صورتی می تواند مجوز بازی برابر رئال سوسیداد را کسب کند که تا یکشنبه، حداقل دو بازیکن از بارسلونا بروند. ژاوی به شدت نگران این موضوع است.
ژول کُنده برای پیوستن به بارسلونا زمان زیادی صبر کرد ولی شروع کار او در این باشگاه مطابق انتظاراتش نبوده است.
ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسا، تنها خرید جدید این تیم است که قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.
ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، تنها خرید جدید این تیم است که قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.
ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، تنها خرید جدید این تیم است که قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.
با توجه به اینکه قرارداد آندریاس کریستنسن با باشگاه بارسلونا هنوز ثبت نشده، اینتر قصد دارد برای خرید این مدافع دانمارکی اقدام کند.
در صورت ثبت‌ نشدن قرارداد خریدهای جدید بارسلونا تا روز شنبه، دو ستاره‌ که امسال تابستان جذب شدند ممکن است به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کنند.
برنامه همکاری مشترک با گروه بهمن را در دستور کار داریم/ با شرکت اسنا برای خرید ۹۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری تفاهم نامه ای را منعقد کرده ایم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ