میلاد عبادی‌پور در زمانی که ایران امتیازات زیادی عقب بود با سرویس‌هایش در نقش یک رهبر واقعی و منبع روحیه ظاهر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امشب از بین تیم های ایران و آمریکا، یک تیم به عنوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان معرفی خواهد شد.
رابطه ترکیه و چین برگرفته از رویکرد شرق گرایی آنکارا مقابل دولت های غربی نیست، این دو کشور بیشتر در پی توسعه مناسبات اقتصادی هستند.
تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پس از دو مرحله لغو شدن، برای روز شنبه پیش‌بینی شده که هنوز شرایط ایده‌آل برای اکثریت اعضای این مجمع ایجاد نشده است.
آندره اونانا، دروازه‌بان اینترمیلان، با انتشار یک ویدیو در توئیتر مهارت‌های خود در گلزنی را به رخ کشید.
فوتبال آلمان در حالی به ایستگاه پایانی رسیده که شنبه (۶ خرداد) تکلیف تیم قهرمان، تیم‌های سقوط کننده و هم‌چنین صعود کننده مشخص می‌شود.
شمخانی در دیدار مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر هند گفت: فعال‌سازی مکانیسم ریال - روپیه در پیشبرد اهداف مشترک اقتصادی نقش تعیین کننده‌ دارد.
پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که غیبت برونو فرناندز در دیدار شب گذشته شیاطین سرخ مقابل سویا در لیگ اروپا بسیار حس شد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: رکوردگیری با شرایط واقعی مسابقه روز ۴ اردیبهشت برگزار می شود و در انتخاب ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تعیین کننده است.
کیهان نوشت: با سفر گروسی به ایران و نشانه‌ها و آثار مثبت سفر، از جمله عدم انتشار بیانیه شورای حکام، که فضای مناسب و مثبتی ایجاد کرده بود؛ ناگاه خبر درجه اول تجدید روابط عربستان و ایران، بعد از اجلاس سه جانبه در پکن، مثل بمب در ایران و منطقه بلکه جهان صدا کرد! خبر آن چنان حائز اهمیت بوده است که اتحادیه اروپا بیانیه داد، آمریکا نتوانست موضوع را نادیده بگیرد، موج مثبت فراگیری در کشورهای اسلامی و عربی و در میان مفسران و تحلیل‌گران منطقه برخاست و همه از آثار و عوارض مثبت و تعیین‌کننده بازسازی روابط ایران و عربستان سخن گفتند، و اما یک امّای بزرگ!
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که روابط این کشور و چین مرحله تازه و بی سابقه ای را تجربه می کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه گل گهر بازیکنانی دارد که از لحاظ سرزنی شرایط ایده آلی دارند گفت: نقش دروازه بان استقلال در این دیدار تعیین کننده است.
به گفته مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیروکمان، این فدراسیون پیگیر اقدامات لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کاپ آسیا است اما نهایی شدن تعداد نفرات اعزامی منوط به دو فاکتور بودجه و مسائل فنی است.
بازار سرمایه در هفته گذشته ریزش هیجانی را داشته و این هفته می تواند ریزش ها ادامه دار باشد.
دنی سبایوس می گوید دوست دارد بیشتر برای رئال بازی کند ولی قدر هر ثانیه بازی با پیراهن این باشگاه را می داند و به آن افتخار می کند.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
مهدی تاج امروز با چهره‌ای شاداب از نزدیک تمرین ملی‌پوشان ایران را زیر نظر گرفت.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دومین دیدار خود در رقابتهای جام بین قاره ای را برابر آمریکا با پیروزی پشت سر گذاشت.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز تصریح کرد: در حل مسئله اوکراین، رأی تعیین کننده متعلق به واشنگتن است نه کی یف.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در معیت دکتر صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران عالی نظام بانکی کشور با هدف شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران بانکی و فعالان اقتصادی استان فارس، به این استان سفر کردند.
جواد فروغی گفت: در فینال، دهم‌ها تعیین کننده است، امیدوارم رسول عفتی در مراحل بعدی هم خود را به خوبی نشان دهد و موفق باشد.
یکی از آن‌ها می‌گوید: شهادت پرونده‌های ساده‌ای مثل نزاع، طلاق، توهین و... را با ۵۰۰ هزار تومان جمع می‌کنیم، اما وقتی پای پرونده‌های حقوقی و کیفری بزرگ باشد که شهادتمان نقش تعیین‌کننده در سرنوشت افراد داشته باشد، رقم شهادت تا هر رقمی که ما را راضی کند، بالا می‌رود. به‌گفته خودش حتی تجربه دریافت ۵۰ میلیون تومان را هم برای حضور ۱۰ دقیقه‌ای در جلسه دادگاه دارد.
در حالی که رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با حضور مس کرمان در اواخر همین هفته رسما آغاز می شود، این تیم هنوز فرصت و جای خالی برای تکمیل چهره خود را دارد.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ