منابع عبری از آتش سوزی و برخاستن دود از یک مرکز صنایع نظامی در هرتزلیا در اراضی اشغالی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی آتش سوزی شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی مختل شده است.
در پی آتش سوزی محدود شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت اسناد و املاک با محدودیت مواجه شده است.
عباس عابدی سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: آتش سوزی یک باب ساختمان پنج طبقه و چند دستگاه خودرو در بامداد یکشنبه در فولادشهر سبب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۲۶ نفر شد.
در حالی آمار مجروحان حادثه انفجار و آتش سوزی گسترده در مرکز پاریس افزایش یافته که ۲ نفر در پی وقوع این حادثه مفقود شده اند.
ساختمان وزارت دفاع روسیه در مرکز مسکو ساعت اولیه پنجشنبه دچار آتش سوزی شد.
سرپرست مرکز اورژانس تهران، از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس تهران، از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.
آتش‌نشانان در مرکز نیوجرسی روز چهارشنبه برای مهار آتش‌سوزی گسترده که باعث موج تخلیه و بسته شدن جاده‌ها در طول شب شد، تلاش کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: شب گذشته آتش سوزی یک مرکز تجاری ۲ طبقه در بازار تهران حادثه ساز شد، در این آتش سوزی ۸۰ باب مغازه آتش گرفت.
آتش سوزی گسترده بامداد پنجشنبه در کارخانه ای در مرکز فلوریدا شعله های آتش و دود غلیظ و سیاه را به هوا فرستاد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت از گاراژ‌ها برای رد مال دختران/ آتش سوزی مرگبار در مرکز نگهداری معلولان ذهنی/ کلاهبرداری به بهانه پیش‌فروش اینترنتی خودرو/ صاحبخانه بدجنس!/ بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم/ فوق لیسانس در بازار جاعلان ۷۰۰ هزار تومان!/ نجات معجزه آسای شوهر از سوءقصد‌های سریالی همسر
آتش سوزی مرگبار در مرکز نگهداری معلولان ذهنی
برای دومین بار متوالی طی کمتر از یک هفته گذشته، آتش سوزی بزرگی یک مرکز خرید در مسکو را با آسیب جدی روبرو کرد.
معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از وقوع آتش‌سوزی در هتلی نزدیک حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد و گفت که در این حادثه به کاروان زائران ایرانی آسیبی وارد نشده است.
آتش‌ سوزی گسترده ای در میدان «کومسومولسکایا» واقع در شهر مسکو روی داده است.
آتش نشانان در ساعات اولیه بامداد دوشنبه آتش سوزی بزرگی را در یک ساختمان بلند در مرکز شهر دبی مهار کردند.
منابع عراقی اعلام کردند که بر اثر وقوع آتش سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در مرکز بغداد، دست کم ۲۰ نفر زخمی شدند.
منابع عراقی از آتش سوزی یک مرکز تجاری در بغداد پایتخت این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از آتش سوزی یک مرکز تجاری در بغداد پایتخت این کشور خبر دادند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر وقوع یک سانحه رانندگی و آتش گرفتن خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور گناباد به قاین دو نفر جان باختند.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: تقریباً هر سال شاهد آتش سوزی‌های گسترده در جنگل های کشور هستیم که دلیل آن از بین رفتن پوشش‌ گیاهی است.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: تقریباً هر سال در کشور شاهد آتش سوزی‌های گسترده هستیم و متأسفانه دلیل آن از بین رفتن پوشش‌های گیاهی است.
آتش سوزی گسترده ای در مرکز خرید سنتاوروس در شهر اسلام آباد واقع در پاکستان رسانه ای شده است.
منابع مصری شامگاه گذشته از وقوع آتش سوزی گسترده در مرکز قاهره خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ