اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که رضایت نامه امیرحسین حسین زاده 297 هزار یورو بوده است.
امیرحسین حسین‌زاده تنها به دلیل دو ماه اختلاف با تاریخ مورد نظر فدراسیون برای سهمیه امید، در لیست بزرگسال قرار خواهد داشت.
ستاره فصل قهرمانی استقلال به دلیل مبلغ بالای رضایت‌نامه شرایط بازگشت به جمع آبی‌ها را ندارد.
وینگر سابق استقلال پس از پایان نخستین فصل حضور در فوتبال اروپا در اردوی تیم ملی حاضر شد و دیشب هم در بازی برابر تیم امید در ترکیب قرار گرفت.
سوالاتی که قربان‌زاده از فتح‌الله‌زاده درباره صرافی شربیانی و 250 هزار یورو پول واریز شده باشگاه شالروآ برای استقلال مطرح کرد، یکی از بخش‌های قابل توجه و فراموش نشدنی برنامه جنجالی فوتبال برتر بود.
ادعا می‌شود حسین زاده در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی به فکر انتقال قرضی بوده است.
هافبک ایرانی شارلروای بلژیک می‌گوید نیم فصل پیشنهادهایی از داخل ایران و تیم اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی داشته اما باشگاه با جدایی اش مخالفت کرده است.
وبسایت بلژیکی وال‌فوت به احتمال جدایی بازیکنان ایرانی شارلوا در پنجره زمستانی پرداخته است.
دو بازیکن ایرانی شارلروا جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل اندرلخت هستند.
شارلروا با یکی از دو بازیکن ایرانی خود بازی مقابل خنک را آغاز می‌کند.
شارلروا در حضور دو بازیکن ایرانی خود به برتری ارزشمند مقابل تیم آنتورپ رسید.
وینگر ایرانی شارلروا پس از ورود به زمین موفق به گلزنی مقابل سنت‌ترویدن شد.
دو بازیکن ایرانی شارلروا جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل استاندارد لیژ قرار گرفتند.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین زاده یا به مانند کاوه و قلی زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
روزی که امیرحسین حسین زاده به واسطه بند فسخ جنجالی از استقلال جدا شد و به شارلروای بلژیک رفت، کمتر کسی تصور می‌کرد یک بازیکن جوان دیگر بتواند به خوبی جای او را پر کند و سری میان سر‌ها در بیاورد.
باشگاه شارلوا به دلیل تحریم های سیاسی، تاکنون نتوانسته است مبلغ رضایت نامه امیرحسین حسین زاده را پرداخت کند.
وینگر جوان استقلال می گوید که آبی ها امسال تیم خوبی دارند و می توانند قهرمانی خود را تکرار کنند.
داستان ساختگی متهم به سرقت در دادگاه
وزیر خارجه و معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور اطلاعات مالی پس از اعمال تحریم‌ های امروز این کشور علیه تهران، موضع‌گیری خصمانه ای علیه ایران داشتند.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج)، اعضای هسته‌ی مرکزی حزب جاسوس بهاییت را بازداشت کردند.
گفته می‌شود مدیر برنامه این بازیکن کلیدی با ایجنت وریا غفوری کاپیتان استقلال یک نفر است و او شرط ماندن حسین‌زاده را تمدید یکساله قرارداد وریا اعلام کرده است.
خوشحالم که با قهرمانی از استقلال جدا می‌شوم. دینم را به استقلال ادا کردم و هر چه در توان داشتم انجام دادم و با خاطره خوش این تیم را ترک می‌کنم.
اعتراف سرمربی شارلوا نشان می‌دهد که حسین‌زاده از قبل با مربی تیم بعدی‌اش در تماس بوده و تکلیف خود را برای جدایی مشخص کرده بود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ