علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت سردار آزمون گفت: آزمون ۲ روز پیش در یکی از جلسات تمرینی باشگاه لورکوزن دچار آسیب دیدگی شد و بلافاصله وارد پروسه درمانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی با شارجه توضیحاتی ارائه داد.
کادر پزشکی تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت آزمون توضیحاتی را ارائه کرد.
به گفته جعفری بر اساس قانون، تصمیم‌گیرنده نهایی برای صدور مجوز یا عدم جواز سقط، قاضی ویژه کمیسیون است و پزشک قانونی و پزشک متخصص تنها ارائه‌دهنده توضیحات لازم در خصوص ناهنجاری جنینی یا بیماری مادر و میزان خطر جانی ناشی از این بیماری به قاضی هستند. قاضی با بررسی پرونده و توضیحات ارائه‌شده، برمبنای شرایط موجود و وجود یا عدم وجود حرج مادر (در موارد جنینی) یا خطر جانی مادر (در موارد مادری) رأی خود را صادر می‌کند.
پزشک تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت بیرانوند توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر توضیحاتی درباره واکسن‌های مورد نیاز زائران حج تمتع و جزئیات خریداری دارو از عربستان ارائه داد.
سرمربی تیم فوتبال فاینورد درباره مصدومیت بازیکن ایرانی این تیم توضیحاتی داد و اظهار امیدواری کرد که جهانبخش به بازی با آاس رم برسد.
رئیس گروه سلامت روان فرهنگستان علوم پزشکی، درباره روزه داری بیماران روانپزشکی، توضیحاتی ارائه داد.
مسئول کمیته پزشکی باشگاه پیکان توضیحات کاملی را درباره وضعیت جسمانی سامان فلاح ارائه کرد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سعید صادقی و دیاباته همچنان برنامه پزشکی را دنبال می‌کنند و مهدی ترابی هم بررسی‌های پاراکلینیکی را پشت سر گذاشت.
غلامرضا نوروزی، رئیس کمیته پزشکی ورزشی در گفتگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد که جمجمه حمید سجادی به شدت آسیب دیده است.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را در مورد مصدومیت ستاره این تیم ارائه داد.
فوق تخصص نوزادان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در خصوص علت زردی در نوزادان توضیحاتی ارائه داد.
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، در مورد علل و عوامل بروز هپاتیت، توضیحاتی ارائه داد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص مطرح شدن خبر استیضاح خود توضیحاتی داد.
قاضی پرونده با بیان اینکه جلسه در راستای جرای ماده ۳۶۹ از قانون آیین دادرسی کیفری برای محاکمه متهم قبادلو آغاز می‌شود، از تعدادی از افسران نیروی انتظامی که به عنوان شاهد حادثه در دادگاه حاضر شده بودند خواست تا اظهارات خود را ارائه کنند.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه روز گذشته پزشک متخصص داخلی جهت معاینه لیلا حسین‌زاده به زندان اعزام شد، گفت: در اظهار نظر پزشک اعزامی صراحتاً عنوان شده است که «وی در حال حاضر مشکل حاد گوارشی ندارد».
در جلسه صحن علنی امروز مجلس، پس از طرح سوال توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان پیرامون وضعیت بهداشت و درمان در شهر‌ها و روستاها، نمایندگان با استماع گزارش و توضیحات وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۰۳ رای موافق، ۱۲۳ مخالف، ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده از پاسخ‌های عین‌اللهی قانع نشدند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه سخت به سر نامبرده کاملا مردود است و علت فوت اعلام خواهد شد.
زهره هراتیان درباره انتخاب خود به عنوان یکی از نمایندگان پزشکی فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حضور در بازی ایران - آمریکا توضیحاتی ارائه داد.
توضیحات دکتر مهدی فروزش مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان تهران را در خصوص مدارک مراجعات مکرر مرحوم امینی به متخصصان پزشکی را مشاهده می‌کنید.
دکتر مسعود شیروانی جراح مغز و اعصاب مهسا امینی گفت: مهسا در ۸ سالگی به علت تومور مغزی عمل شده است.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی در خصوص مصدومیت شیخ دیاباته مهاجم خارجی این تیم داد.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی کشور در خصوص حادثه پلیس امنیت اخلاقی گفت: منتظر ارائه گزارش‌ها از دستگاه‌های نظارتی و وزارت بهداشت و پزشکی قانونی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ