دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، در مورد علل و عوامل بروز هپاتیت، توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود_ دوستدار حیات وحش حاضر در منطقه توران شاهرود بابیان اینکه یوز آسیب دیده تحت نظر تیم پزشکی است، گفت: معاینه های اولیه نشانی از تصادف ندارد بلکه بیانگر بیماری در این نر جوان است.
معاون آموزش همگانی، مهارتی و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور درباره خطرات کاهش سطح املاح در بدن به دنبال بروز گرمازدگی هشدار داد و گفت: تمام واکنش‌های بدن و عملکرد سلول به سلول ما وابسته به سطح سدیم و پتاسیم بدن است که حتی تغییرات اندک در آن، بدن را دچار علائم شدیدی خواهد کرد؛ پس باید مراقب باشیم در جایگزین کردن مایعات همراه با آب، نمک هم مصرف شود.
ایلیا اسمعیلی‌پور، کارشناس بازی‌های رایانه‌ای: بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند راهی برای ورود بدافزار‌های مختلف به رایانه‌ها، موبایل‌ها و تبلت‌های شما باشد.
انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.
انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.
مورو توضیح می‌دهد: کافئین مانند آدرنالین در بدن عمل می‌کند و وقتی از بین می‌رود، می‌تواند احساس خستگی بیشتری در شما ایجاد کند، به خصوص اگر آن را بدون غذا مصرف کنید.
مراقب خطر پنهان چربی عضلانی باشیم
بر اساس یک تحقیق جدید میوستئاتوز یا تجمع بالای چربی عضلانی در بزرگسالان بدون علامت به طور قابل توجهی خطر ابتلا به مشکلات عمده سلامتی و مرگ‌ومیر را افزایش می‌دهد. این خطر مستقل از سن یا نشانگر‌های چاقی مانند شاخص توده بدنی است و با خطرات ناشی از سیگار کشیدن یا دیابت نوع ۲ قابل مقایسه است.
اگرچه Ari ۹۰۲ از ابتدا به عنوان یک ون تحویل طراحی شده است، اما در مورد تجهیزات کم نگذاشته است. یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال وجود دارد، بلوتوث از تماس‌های هندزفری و موسیقی مراقبت می‌کند و حتی یک دوربین معکوس نیز دارد. Ari ۹۰۲ مجهز به یک سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی نیز هست. شما حتی می‌توانید به آپشن‌های آن، یک سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و کمک به حفظ مسیر اضافه کنید. فهرست تجهیزات قابل افزایش شامل سقف شیشه‌ای و پنل خورشیدی نیز است.
چنانچه لخته خون ایجاد شود، تا بعد از پرواز از بروز آن مطلع نخواهید شد؛ بنابراین مراقب علائم بعد از پرواز مثل درد و ورم پا (غالبا فقط در یک پا)، درد قفسه سینه، سرفه و تنگی نفس باشید
دبیر کل سابق کانون صرافان با اشاره به نابسامانی‌های بازار ارز گفت: مردم در معاملات خود صاحب اختیار هستند اما فرض را بر این بگذارند که ممکن است با تغییر ناگهانی قیمت‌ها دچار ضرر و زیان شوند.
دانایی در پاسخ اینکه کدام ارگان‌ها مسئول رسیدگی به این موضوع هستند؟ تصریح کرد: ارگانهای مختلف از جمله وزارت بهداشت، صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان ملی استاندارد دخیل هستند. اگر بخشی از سختگیری‌ها در مراحل طولانی مجوز دهی را کم کنیم، اما نظارت و سخت گیری را بر مبارزه با قاچاق بگذاریم، نتیجه بهتری می‌گیریم.
دانش آموزان مدرسه فاطمیه در منطقه صفاشهر با علایم تهوع، استفراغ و سرگیجه به مراکز درمانی منتقل شدند و تحت مراقبت و درمان قرار دارند.
سالانه ۳۲ میلیون مورد سکته قلبی و مغزی در دنیا رخ می‌دهد که ۵۰ درصد آن‌ها ناشی از بیماری قلبی است، از این رو باید بیشتر مراقب قلب خود باشیم.
دبیرجامعه گردشگری الکترونیکی ایران به مسافران و گردشگران نوروزی که بلیت خریداری می‌کنند درباره فعالیت افراد کلاهبردار و غیرمجاز در فضای مجازی هشدار داد.
مردم همچنان باید مراقب باشند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و هنوز نمی‌توان جامعه را به حالت عادی رها کرد و باید رعایت‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک را انجام دهیم. در عین حال طبق توصیه‌ها افراد مبتلا به کرونا یا افرادی که علائم کرونا را دارند، ۱۰ روز از شروع علائم و پنج روز از پایان علائم باید در منزل بمانند.
باکتری‌های دهان به راحتی قابل اشتراک‌گذاری هستند، زیرا بسیاری از باکتری‌ها، هاگ‌هایی را تشکیل می‌دهند که می‌توانند برای مدت طولانی در هوا زنده بمانند.
آبفای استان تهران درباره احتمال یخ‌زدگی کنتور آب در برخی مناطق شهر و استان تهران طی امشب و روزهای آینده هشدار داد.
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، در سه دهه گذشته، شیوع دیابت نوع ۲ در مختلف با سطح درآمد‌های متنوع به طور چشمگیری افزایش یافته است و امروزه حدود ۴۲۲ میلیون نفر در سراسر جهان به دیابت مبتلا هستند. دیابت نیاز به درمان دارد، زیرا سطوح قند خون کنترل نشده می‌تواند بر اندام‌های حیاتی مانند قلب و کلیه‌ها تأثیر بگذارد و حتی می‌تواند منجر به مرگ شود. برخی از علائم اولیه دیابت وجود دارد که باید مراقب آن‌ها باشید.
درمان کامل سرماخوردگی حدود ۵ روز طول می‌کشد، اما اگر رژیم غذایی و روش زندگیمان را تغییر ندهیم، شاهد بدتر شدن علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا خواهیم بود.
سرفه بدون خلط یا با خلط، تب، کم‌اشتهایی، کاهش وزن، خستگی، تعریق شبانه، تنگی‌نفس و گرفتگی صدا، خلط خونی و درد ستون فقرات از علائم اصلی ابتلا به بیماری سل است. اغلب این علائم برای چندین ماه خفیف است بنابراین منجر به تأخیر در مراقبت و درمان بیماری و افزایش خطر گسترش عفونت به دیگران می‌شود.
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه آنفلوانزا بیماری تنفسی است که فصل ابتلا به آن شروع شده است، گفت: این بیماری در درصد کمی از افراد ممکن است شدید یا کشنده باشد؛ بنابراین طبیعتاً نگرانی درباره این ویروس تنفسی هم کمتر است. آنفلوانزا یک عفونت ویروسی است که سیستم تنفسی فرد از جمله بینی، گلو و ریه‌ها را مورد تهاجم قرار می‌دهد و این بیماری بر خلاف سرماخوردگی به طور ناگهانی روی می‌دهد. تب بالا، درد عضلانی، لرز و عرق، سردرد، سرفه خشک و مداوم و خستگی و ضعف از علائم آنفلوانزا به حساب می‌آیند.
کبد یکی از اندام‌های حیاتی ماست که اگر به درستی از آن مراقبت نشود می‌تواند باعث بروز مشکلات خطرناکی برای بدن شود. بیماری کبد چرب که به کبد چرب غیر الکلی نیز شناخته می‌شود، به بخشی از شرایط کبدی اشاره دارد که با خوردن الکل مرتبط نیستند و علت آن تجمع چربی در کبد است.
سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر نکاتی را به‌منظور حفظ سلامت زائرین اربعین حسینی تشریح کرد و گفت: زائرین از پیاده روی در ساعات گرم روز خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ