تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل لبنان تن به شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، تاکید کرد: با اقدامات انجام‌شده کامران قاسمپور و رحمان عموزاد تمرینات سنگین کشتی را آغاز کردند و مشکلی بابت حضور در رقابت‌های جهانی ندارند.
پنجمین باخت پیاپی تیم ملی بسکتبال با هاکان دمیر
حامد حدادی بعد از مدت ها مصدومیت در بازی دوستانه مقابل روسیه به میدان رفت تا خیال هاکان دمیر بابت حضورش در جام جهانی راحت شود.
هت‌تریک باخت تیم ملی بسکتبال با هاکان دمیر
آصفری گفت: حدود چندین میلیارد دلار بابت فروش نفت از کره جنوبی طلب داریم و آن‌ها باید نسبت به پرداخت طلب کشورمان اقدام کنند.
تیم ملی بسکتبال ایران دومین بازی خود مقابل لبنان را نیز با کامبک خوردن در کوارتر پایانی، واگذار کرد.
پژوهش‌ها نشان می‌دهند که سلول‌های چربی به خصوص سلول‌های چربی شکمی - اط لحاظ زیست‌شناختی فعال هستند؛ بنابراین می‌توان بافت چربی را یک اندام یا غده درون‌ریز به حساب آورد که هورمون‌ها و مواد دیگری تولید می‌کند که می‌تواند به شدت بر سلامت ما تاثیر بگذارد. گرچه دانشمندان هنوز در حال بررسی تاثیرات این هورمون‌ها هستند، روشن است که زیادی چربی بدن به خصوص چربی شکمی تعادل و کارکرد طبیعی این هورمون‌ها را به هم می‌زند.
متخصصان می‌گویند: خوردن دیروقت غذا از سه نظر یعنی تعداد کالری‌هایی که می‌سوزانیم، سطح گرسنگی ما و همینطور روش ذخیره‌سازی چربی در بدن‌مان بر تنظیم وزن تاثیر می‌گذارد.آزمایش‌ها همچنین نشان دادند تغییر ساعات صرف غذا (به سبک گروه دوم) سبب شد تا ژن بافت چربی که بر نحوه ذخیره چربی بدن تاثیر می‌گذارد، فرآیند چربی‌زایی را افزایش دهد و از سوی دیگر از شدت فرآیند تجزیه چربی بکاهد.
محسن نژاد، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس تخریب ۱۵ پلاک از بافت تاریخی را تکذیب کرد و گفت: تنها یک خانه آن هم به دلیل خالی از سکنه بودن مورد سرقت قرار گرفته است.
ساپینتو با چهره ای درهم و در شرایطی که دستش را روی کمر گذاشته بود، بابت اینکه هنوز قراردادش تمدید نشده، ناراضی بود و اعلام کرد حتی الآن نیز برای برنامه ریزی فصل بعد دیر شده است.
دبیر ستاد حقوق بشر در پیامی نسبت به قتل «جوردن نیلی» سیاه‌پوستی که در مترو نیویورک به خاطر فشار دادن گردنش به دست یک سفیدپوست جان باخت، واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر در پیامی نسبت به قتل «جوردن نیلی» سیاه‌پوستی که در مترو نیویورک به خاطر فشار دادن گردنش به دست یک سفیدپوست جان باخت، واکنش نشان داد.
وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به دبیر هیأت دولت خواستار لغو تفویض اختیار به استان فارس درباره طرح ۵۷ هکتاری پیرامون حرم حضرت شاهچراغ (ع) با هدف حفظ بافت تاریخی شیراز شد.
اومونیا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل نئا سالامیس شکست خورد.
شارلروا در حضور تعویضی دو وینگر ایرانی خود مقابل اندرلخت شکست خورد.
رئیس فدراسیون کشتی در مورد دلیل شادی نکردن اعضای تیم ملی کشتی فرنگی روی سکوی مسابقات جهانی توضیح داد و گفت: کشتی گیری که باخته است چرا باید بخندد و شادی کند!
برای کشتی گیر بد است که دوم شود، ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل مرا خورد!  ما 5-5 در فینال بردیم. پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند
علیرضا دبیر می‌گوید کشتی‌گیرانی که در فینال جام جهانی مقابل آذربایجان شکست خوردند، بدلیل باخت انفرادی که داشتند، شادی نکردند.
ژیل ویسنته در حضور کوتاه مدت خود نتیجه را مقابل براگا واگذار کرد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که دیر غذا خوردن باعث کاهش مصرف انرژی، افزایش گرسنگی و تغییرات در بافت چربی می‌شود که در مجموع ممکن است خطر چاقی را افزایش دهد.
آیا ترفند دبیر باعث باخت بد یزدانی به تیلور شد؟
چطور می‌شود که تعدادی از کشتی‌گیران آمریکایی با پودر، کشتی‌گیران ایرانی را شکست داده باشند و دو نفر از آن‌ها به کشتی‌گیران ایرانی باخته باشند. به هر حال اگر پودر، توانی غیرمتعارف به آن‌ها داده، باید به طور مساوی تقسیم می‌شده و همه کشتی‌گیران آمریکایی حتی آن‌هایی که به ایرانی‌ها باختند، از این موضوع منتفع می‌شدند. چطور است که بدن رحمان عموزاد در تقابل با رقیب آمریکایی‌اش بسیار سرحال‌تر بود؟
سردبیر دبیر گروه علمی خبرگزاری صداوسیما بابت نشر خبر جنجالی تشویق به حشره‌خواری گفت: منبع خبر از کره‌جنوبی بود و محققان کره‌ای این تحقیقات را انجام داده‌اند.
بایر لورکوزن در حضور تعویضی ستاره ایرانی خود مقابل فرایبورگ شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ