نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که انگلیس از سخنرانی یکی از نمایندگان این کشور در نشست شورای امنیت جلوگیری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت انگلیس درصدد تصویب قانونی جهت ممانعت از تحریم کالاهای اسرائیلی است.
پپ گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس نتوانست مانع از سرازیر شدن اشک‌هایش شود و مانند یک کودک اشک ریخت.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید باشگاه نیوکسل بعد از بررسی جذب کریستیانو رونالدو او را گزینه‌‌ای مناسب برای تیمش تشخیص نداده و به جای او نیمار را هدف گرفته است.
هواداران منچستریونایتد از دولت انگلیس خواستند ترتیبی بدهد تا اعتصاب کارکنان راه‌آهن این کشور مانع سفر عده زیادی از هواداران برای تماشای دیدار فینال جام حذفی نشود.
داور انگلیسی چهارشنبه دیدار حساس فوتبال عربستان میان الهلال و النصر را سوت زد.
یک امدادگر در انگلیس، لحظاتی پس از مرگ یک زن ۹۴ ساله، ۶۰ پوند او را به جیب زد ؛ اما پس از اطلاع از وجود دوربین مداربسته پول را سرجایش برگرداند.
دولت انگلیس اعلام کرد که به زودی کمیته قانونگذاری مستقل فوتبال انگلیس را راه‌اندازی خواهد کرد تا مانع از حضور باشگاه‌های لیگ برتری در سوپرلیگ شود.
زن ۲۳ ساله‌ای که به عضویت گروه تکفیری درآمده و به عروس داعش معروف بود، از بازگشت به بریتانیا منع شده است، زیرا او در نبرد قانونی برای حذف تابعیت بریتانیایی خود شکست خورده است و همچنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود.
بیگدلی گفت: اگر ایران بخواهد همین مسیر را ادامه دهد و اجازه ندهد که کارشناسان بیایند دوربین وصل کنند و سه منطقه مشکوک را برای بازدید معرفی نکنند، ممکن است در جلسه اینده شورای حکام قطعنامه تنبیهی علیه ایران صادر شود که به شورای امنیت می‌رود و بار دیگر تحریم‌های قبل از ۲۰۱۵ علیه ایران اعمال شود و حتی ممکن است بعد از شورای امنیت پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور قرار گیرد که وضعیت خیلی خطرناک می‌شود.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اصرار انگلیس در تشدید رنج مردم یمن و مانع تراشی لندن در مسیر صلح را محکوم کرد.
منچستریونایتد با پیروزی 3-1 مقابل اورتون، راهی دور چهارم جام حذفی انگلیس شد.
انگلیس واردات گاز مایع از روسیه را از اول ژانویه متوقف کرد.
تساوی هال سیتی انگلیس با خبر خوش بازگشت مهاجم ایرانی این تیم همراه بود اما در بلژیک حضور بازیکنان ایرانی نتوانست مانع از باخت شارلوا شود.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آمریکا و انگلیس و ائتلاف سعودی را مانع برقراری صلح در یمن دانست.
وزیر حقوق بشر یمن با تاکید بر اینکه آمریکا و انگلیس مانع از محاکمه جنایتکاران می شوند، افزود: پرونده های ما برای ارائه به دیوان کیفری بین المللی آماده است.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا و انگلیس بر تداوم تجاوز و محاصره یمن تلاش می کنند و مانع از پیشبرد هر اقدامی برای تحقق صلح در این کشور می شوند.
دروازه‌بان انگلیس مانع از عکاسی عکاسانی شد که قصد ثبت چهره مغموم کین بعد از پایان بازی با فرانسه را داشتند.
هواداران انگلیس و سنگال قبلا بارها از نورهای لیزری در ورزشگاه استفاده کرده و دردسرهای زیادی ایجاد کرده بودند. این بار اما قطر مانع چنین اتفاقاتی خواهد شد.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
رسانه‌ها می‌گویند دیشب نخست وزیر و وزیر خزانه‌داری سابق انگلیس در تلاش برای توافق در خصوص جایگزینی مقام نخست‌وزیری، جلسه‌ای رو در رو برگزار کردند که در نهایت به نتیجه نرسید.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد: نخست‌وزیر مستعفی انگلیس بعد از 44 روز ناگزیر به استعفا شد و مانند دیگر سیاستمداران غربی حسرت براندازی نظام اسلامی ایران بر دلش ماند.
نخست وزیر انگلیس در سخنانی از استعفای خود خبر داد و گفت تا تعیین نخست وزیر جدید در سمتش باقی می ماند.
نخست وزیر انگلیس در سخنانی از استعفای خود خبر داد و گفت تا تعیین نخست وزیر جدید در سمتش باقی می ماند.
رسانه های انگلیسی هشدار رئیس جمهور روسیه درباره سقف قیمتی برای گاز را در شکست مذاکرات مقامات اروپایی در این باره موثر شمردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ