تبریز- طی ماه‌های گذشته با نوسان بزرگی در بازار مسکن مواجه بودیم که رشد بی‌رویه نرخ دلار موجب شد تا بازارمسکن در رکود قرار گیرد و به کما برود و خریداران و فروشندگان را در بلاتکلیفی قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترومبوز ورید عمقی ایجاد کننده لخته خون در رگ است. این لخته خون در اعماق درون بدن و معمولا در پا‌ها شکل می‌گیرد.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
درست در شرایطی که فقط ۹ روز به شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران در فصل جدید باقی مانده، هنوز وضعیت خط حمله دو تیم مطرح ایرانی به ثبات نرسیده است. پرسپولیس و استقلال اگرچه کم‌و‌بیش در بازار نقل‌و‌انتقالات حضور فعالی داشته‌اند، ولی بعید است با آمادگی کامل بتوانند رقابت‌های لیگ را استارت بزنند.
هر دردی در بدن انسان بی‌علت نمی‌باشد و می‌تواند دارای علائم مختلفی باشد. درد آرنج نیز نشانه وجود برخی از عارضه‌هایی می‌باشد که با آرنج، بازو یا ساعد مرتبط است. در ادامه قصد داریم به معرفی مهم‌ترین علل درد در ناحیه آرنج بپردازیم.
دکتر احمد موذن زاده، فیزیوتراپیست و رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به تفاوت سردرد‌ها با منشاء گردنی نسبت به سردرد‌هایی که منشاء عروقی و و فشار خون دارند مانند میگرن می‌گوید: اصلاح پوزیشن هنگام کار کردن با تلفن همراه و لپ تاپ و نیز استفاده از بالشت‌هایی با ارتفاع مناسب می‌توان از بروز این درد‌ها پیشگیری کند. همچنین استفاده از روش‌های کمک درمانی در قالب ورزش‌های کششی و لیزر درمانی می‌تواند به کاهش سردرد‌های گردنی کمک کند.
ماه گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آمار‌های تکان‌دهنده‌ای از کمبود پزشک و پرستار در ایران ارائه داد. طبق این آمار، حدود ۴۰ درصد از پزشکان متخصص کشور در شهر تهران فعالیت دارند؛ و مثلا استان سیستان و بلوچستان با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت فقط یک جراح قلب و عروق دارد.
ایران نوشت:شامگاه ۱۰ مهرماه سال ۱۴۰۰ راننده‌هایی که از بزرگراه آزادگان عبور می‌کردند با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند.
متخصص مغز و اعصاب گفت: سردرد‌های میگرنی، بیشتر یک سمت سر یا دو طرف سر است یا می‌تواند در ناحیه گیجگاه، شقیقه، پشت سر، دور چشم باشد.
در روزهای گذشته دوپینگ دو ملی پوش تکواندو کشورمان مثبت اعلام شد و رای به محرومیت چهار ساله هر دوی آن‌ها داده شده است.
داستان بنزین، به مساله‌ای پیچیده تبدیل شده که حفظ نرخ فعلی آن یک درد است و افزایش قیمت آن یک درد دیگر. فرارو در راستای پی‌گیری این موضوع، با طرح این پرسش که چرا به طور مداوم موضوع افزایش قیمت و نحوه عرضه «بنزین» در بازه‌های زمانی مختلف مساله‌ساز می‌شود، دیدگاه چهار کارشناس حوزه انرژی و اقتصاددان را جویا شده است
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی یک درد است و عدم کنترل بازار و تفاوت فاحش قیمت ها درد مضاعف است و لازم است نهادهای نظارتی تلاش بیشتری برای کنترل بازار کنند.
ستاره آرژانتینی اینتر تاکید کرد که برای بازگشت به میادین در دوران مصدومیت خیلی ها کمکش کردند.
شدت درد فانتوم از خفیف تا شدید متغیر است و می‌تواند چند ثانیه، ساعت، روز یا حتی بیشتر طول بکشد، اما به هر ترتیب درد فانتوم قابل مدیریت است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سپاه ما قدرتمند است، درد دشمن همین است و لذا درصدد هستند، سپاهی را که به موقع با قدرت کار فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و سازندگی می کند به چالش بکشند.
وقتی تورم مواد خوراکی بالای ۶۰ درصد باشد یعنی حتما عده زیادی از هموطنان شب‌ها با شکم گرسنه خود و فرزندان‌شان سر بر بالین می‌گذارند، وقتی دولت درآمد لازم را نداشته باشد یعنی دریاچه ارومیه خشک خواهد شد، خشکسالی به عمق استخوان جامعه خواهد رسید و این‌ها با تغییر رییس بانک مرکزی خم به ابرو نمی‌آورند.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید اگر بودجه لازم را داشته باشند در نیم فصل مهاجم جذب می‌کنند.
باید از انجام یکسری فعالیت‌های تسریع و تشدید کننده مانند بالا و پایین رفتن از پله‌ها و دو زانو و چهار زانو نشستن خودداری کرده و در صورت امکان جهت بهبود درد زانو از دستشویی فرنگی استفاده کنند.
فرشته کریمی، ستاره‌ی فوتسال زنان ایران و سفیر دختران فوتبالی در پروژه‌ی جام جهانی جزیره کیش، بعد از شکست این پروژه، در گفت‌و گو با خبرنگار ''ورزش سه'' به ابهامات بسیاری پاسخ داد.
اشرف حکیمی، مدافع مراکشی پاری سن ژرمن، علاقه دارد دوباره لباس اینتر را به تن کند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: درد امروز پرستاران صرفاً فقر نیست، بلکه اعتراض آنها به تبعیض است و اینکه چرا شایسته‌سالاری مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
فرانک ریبری ستاره اسبق بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه، برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت.
لخته‌های سیاهرگی اگر به سمت ریه‌ها بروند می‌توانند کشنده باشند. معمولاً آسیب فقط در بازو است. در این حالت، لخته، خون را به اطراف محل انسداد هدایت می‌کند و تورم ایجاد می‌شود.
آیا گوش شنوایی هم وجود دارد که احساس خطر کند و دل به جوان‌ها بسپارد و پای درد دل آن‌ها بنشیند و بشنود که «ما از درد ناچاری و بر خلاف میل باطنی خود خانه و خانواده و کشورمان را ترک می‌کنیم تا آینده بهتر و امن تری را بسازیم»؟ قرار بوده است که چتر نهضت جوان گرایی همه جوان‌ها را زیر سایه خود بگیرد.
در دوران قاجار به جز وبا و طاعون، گاهی سایر بیماری‌های مسری هم بلای جان سکنه تهران می‌شد، یکی از این بیماری‌ها «تب نوبه» بود. گفته می‌شود علاج این بیماری «گنه گنه» بوده است و گاهی آنقدر شدت می‌گرفته و تقاضای برای این دارو بالا می‌رفته که موجب نایابی آن می‌شده و سودجویان هم به دنبال گران فروشی و تقلب دارو بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ