اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به افزایش پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال جاری، گفت: سهمیه امسال استان اصفهان برای پذیرش دانشجو در این دانشگاه بیش از ۲۴۰۰ نفر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی به گسترش بی رویه مناطق آزاد در کشور در نامه ای، اعتراض خود را به مقامات کشور اعلام کردند .
بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی به گسترش بی رویه مناطق آزاد در کشور در نامه ای، اعتراض خود را به مقامات کشور اعلام کردند .
سرپرست شرکت توسعه معتقد است با بازسازی ورزشگاه آزادی و نگهداری مناسب، عمر این استادیوم به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال خواهد رسید.
سرپرست شرکت توسعه معتقد است با بازسازی ورزشگاه آزادی و نگهداری مناسب، عمر این استادیوم به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال خواهد رسید.
پارسینه نوشت: این هواپیمای تک‌صوت دو خدمه بود که توسط نورث روپ (بعدها نورتروپ گرومن) طراحی و از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ تولید شد. این بمب افکن می‌تواند هم سلاح‌های متعارف و هم سلاح‌های هسته‌ای گرمایی، مانند بمب‌های هسته‌ای ام کی ۸۲ با هدایت جی پی اس ۸۰ پوند (۲۳۰ کیلوگرم) یا شانزده بمب هسته ای ۲۴۰۰ پوندی (۱۱۰۰ کیلوگرم) بی۸۳ را پرتاب کند.
بسته اینترنت هدیه یکساله با حجم ۲۰۰ گیگ، به مناسبت روز خبرنگار از سوی ایرانسل برای خبرنگاران فعال شد.
از ابتدای امسال تا پایان تیرماه بیش از ۲۵۰۰ برگه جریمه برای رانندگانی که می‌خواستند به اصطلاح زرنگ بازی درآورده و از لاینی دیگر وارد مسیر خروجی شوند، صادر شده است. البته رویکرد پلیس راهور همواره آموزش بوده و قصد ما جریمه کردن نیست، در همین راستا نیز چندین برابر این تعداد نیز با مخالفت پلیس برای خروج از بزرگراه مواجه شده و مجبور به ادامه مسیر و رعایت قانون شده‌اند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به افزایش پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال جاری، گفت: سهمیه امسال استان اصفهان برای پذیرش دانشجو در این دانشگاه بیش از ۲۴۰۰ نفر است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی با خبرنگاران و هواداران درباره مشکلات این تیم توضیحاتی ارائه داد.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: نظام نظارت و بازدید میدانی از طرح مهارت آموزی باید به بهترین وجه شکل گیرد، بیش از ۲۵۰۰ بازید در سال گذشته صورت گرفته است.
مشخص شد موزاییک‌های سنگریزه‌ای که حین حفاری یک مجتمع ساختمانی در استان سینوپ در ساحل دریای سیاه ترکیه کشف شدند، متعلق به اتاق غذاخوری یک خانواده ثروتمند از قرن چهارم قبل از میلاد هستند.
سمنان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان، گفت: در سال گذشته دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و در دو ماهه اول سال جاری نیز ۱۷۵ میلیارد ریال معوقات بانک های استان وصول شده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به کنگره بزرگداشت ۲۴۰۰ شهید بخش کن تهران بر الگو قرار گرفتن سیره شهدای برای جوانان تأکید کردند.
معاون باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره پرداخت بدهی آندره استراماچونی ارائه کرد.
سرهنگ یداله جهان تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴۰۰ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
بر اساس دستورالعمل‌های غذایی ۲۰۲۰-۲۰۲۵، میزان کالری توصیه شده برای زنان بالغ از ۱۶۰۰ کالری در روز تا ۲۴۰۰ کالری در روز متغیر است. برای مردان، مقدار کمی بالاتر است و از ۲۲۰۰ تا ۳۲۰۰ کالری در روز متغیر است.
اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل اختصاص یابد.
بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد انتظار می‌رود بالغ بر ۲۹۰۰ دانشجو/طلبه و نودانش‌آموخته برتر در سراسر کشور در این هسته‌ها جذب و بکارگیری شوند.
سمنان- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ثبت نام دوره سواد آموزی برای افراد بین ۱۰ تا ۶۰ سال در هشت شهرستان استان آغاز شده است.
خرم‌آباد- معاون فناوری وزیر علوم از فعالیت و کار دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در فاز نخست طرح «دستیار فناوری» خبر داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: هر شنبه فراخوان می‌دادند، اما به جایی نرسیدند. بعد خواستند با ساختن اتفاقاتی مانند حوادث دانشگاه شریف، مردم را تحریک کنند. در این حادثه، عده‌ای دانشجو و دانشجونما حرف‌های مستهجن زدند و نیرویی هم عصبانی شد و کاری کرد و دشمن همین را بهانه کرد. عملیات‌های کشته‌سازی در اردبیل و کرج نیز از دیگر اقدامات دشمن بود. بعد هم که از کردستان عراق و شرق کشور حملات مسلحانه‌ای انجام دادند. دشمن تمام تلاش خود را کرد، اما اهدافش محقق نشد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
دبیر علمی هفتمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا گفت: در جشنواره امسال ۲۴۰۰ تیم در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از ایران و ۸ کشور از قاره‌های مختلف به صورت بین المللی به رقابت پرداختند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی افزود: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از دانشجویان به عنوان مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه اعتراف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ