یکی دیگر از مسابقات برگزار شده در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بازهم مهمانان ویژه‌ای به خود دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوریا پورعلی هافبک فصل گذشته ذوب آهن بار دیگر شاگرد مهدی تارتار شد.
مدافع پرسپولیس در یک قدمی حضور در جمع کادرفنی ملوان قرار دارد.
مهدی طارمی به صورت رسمی و به انتخاب کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر پرتغال، در ترکیب بهترین بازیکنان فصل گذشته قرار گرفت.
مهدی باقری گفت: ما در این قانون، حقی را باید تبیین کنیم. حق این است که عفاف و حجاب باید در جامعه باشد و باطل این است که این حق تضعیف شود. اینکه تکلیف چیست و چه نهاد‌هایی تکلیف دارند را قانون مشخص می‌کند. حالا اگر کسی این حق را تضعیف کرد و مجرم شناخته شد باید ببینیم در چه رده‌هایی است. آیا متخلف است یا مجرم؟ آیا به صورت شبکه‌ای و سازمان‌دهی شده این کار‌ها را می‌کند؟ میزان جرم‌انگاری‌های این‌ها با هم فرق می‌کند. الان سطح‌بندی جرم‌انگاری‌ها ضعیف است.
مهدی قایدی به ترکیب اصلی تیم‌ملی رسید و در بازی فینال به میدان می‌رود.
رئیس فدراسیون در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
مهدی طارمی با گلی که وارد دروازه پاسوس ده فریرا کرد، موفق شد به جمع پنج گلزن برتر خارجی تاریخ پورتو راه یابد.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۳۲۴۵ پایگاه در سطح شهرستان‌های استان خراسان رضوی همزمان با عید سعید فطر آماده دریافت وجوهات فطریه و کفاره مردم هستند.
محمد نژادمهدی در توافق با فولاد به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد.
طبق بررسی گاردین، مهدی طارمی در سال ۲۰۲۲ توانست در رده هفتاد و هشتم فوتبال قرار گیرد.
ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور اعلام شد که مهدی قایدی از ترکیب اصلی خارج شده و پیمان بابایی از ابتدا به میدان می رود.
مشهد ـ پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از ورزشکاران شهر مشهد در محل سازمان تربیت بدنی خراسان رضوی تشییع شد.
مهدی طارمی به جمع 25 گلزن برتر تاریخ پورتو راه یافت و اکنون می تواند این آمار را افزایش دهد.
مهدی طارمی با زدن شصت و چهار گل برای پورتو در جمع ۲۵ بازیکن برتر تاریخ این باشگاه پرتغالی قرار گرفت.
مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو در حال حاضر در جمع ۲۵ گلزن برتر تاریخ باشگاه پورتو قرار دارد و احتمال دارد تا پایان فصل جایگاه خود را ارتقا بدهد.
دور اول مرحله گروهی جام جهانی به پایان رسید و مهدی طارمی و پنج بازیکن دیگر با به ثمر رساندن ۲ گل در نخستین بازی خودشان را به عنوان مدعی تبدیل شدن به بهترین گلزن جام معرفی کردند.
علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع آتش نشانان حاضر شد و در گفتگو با آنان اظهار کرد: مشکل مربوط به مشهد نیست و راه حل آن ملی است. شهرداری از ابتدای سال پیگیری‌های متعددی انجام داده، مسئولین ملی هم قول‌هایی داده اند که امیدواریم زودتر محقق شود. شورای شهر هم موافق این موضوع و پیگیر افزایش حقوق هستند، اما مجوز آن دست شهرداری و شورا نیست.
ساپینتو تصمیم گرفته است تا یک بار دیگر مهدی قایدی را از ابتدا روانه میدان کند.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
شاگردان مهدی رجب‌زاده با کسب دومین برد متوالی به رده سوم لیگ یک صعود کردند تا خود را به عنوان یک مدعی صعود معرفی کنند.
مشهد به جمع میزبانان لیگ برتر والیبال ایران اضافه شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در جریان اجرای یک طرح امنیت محور در مشهد ۲۴ فروشنده موادمخدر دستگیر و ۱۰۹ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.
یزدانی حتی در صورت دریافت مجوز نظام وظیفه قادر به حضور در جمع شاگردان ساپینتو نیست. مگر اینکه نام یک بازیکن تا زمان بسته شدن پنجره تابستانی از لیست آبی‌ها خارج شود.
حاج مهدی ورشابی از جمله جهادگران پرتلاشی بود که در روزهای اولیه جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام و کشور عزیزمان به جبهه‌ها شتافت و به عنوان فرمانده جهاد خراسان در جبهه‌های جنوب به امر پشتیبانی مهندسی از عملیات‌ رزمندگان اسلام و نیز خدمات رسانی به مردم آسیب دیده و جنگ زده پرداخت تا اینکه در آبان ماه ۵۹ در جبهه‌ سوسنگرد به سختی مجروح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ