محمد محبی به نیت بازگشت به اردوی تیم ملی حاضر شد به عنوان بازیکن قرضی به تیم استقلال بیاید، اما دست کم در اردوی شهریور نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی تدارکاتی استقلال مقابل شهرراز تحت تاثیر حضور یک چهره ویژه قرار داشت.
مهدی هاشمی‌نسب در بازی تدارکاتی استقلال مقابل شهرراز حاضر شد.
حضور یاسین سلمانی در استقلال منتفی شد و ستاره جوان فوتبال ایران به دنبال لژیونر شدن است.
چه کسی فکرش را می کرد که اولین خرید استقلال در لیگ بیستم بعد از دو فصل تبدیل به بمب نقل و انتقالات شود.
مهرداد محمدی که با سر و صدای زیاد راهی استقلال شد،‌چند روزی است دست از تمرین کشیده و در بازی دوستانه روز گذشته هم به میدان نرفت.
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در دفتر باشگاه استقلال حاضر شده تا شاید به زودی قراردادش را با آبی ها ثبت کند.
ابوالفضل جلالی امروز در جلسه با سرمربی و معاون ورزشی استقلال حاضر می‌شود.
یکی از مدافعان استقلال که سابقه حضوردر جام جهانی را دارد به یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پیشنهاد شده است.
بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در سال‌های گذشته به جدایی سیاوش یزدانی از استقلال و پیوستن این بازیکن به سپاهان برمی‌گردد
مدیرعامل استقلال در شرایطی صحبت‌ از جذب یک مهاجم سرشناس اروپایی کرده که هنوز پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است.
ظاهراً ماجرای مذاکرات باشگاه استقلال با علی کریمی هافبک سابق آبی‌ها صحت دارد.
بمبی که برخی رسانه‌ها از آن دم می‌زنند بازیکن مازاد ، تنبل ، بی انضباط و چاق فولاد خوزستان است که در نیم فصل اول با غیبت های عجیب و طولانی حوصله نکونام را سر برده است.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که ید طولائی در بمب ترکاندن در فصل نقل و انتقالات دارد به دنبال خرید یک پرسپولیسی است!
به نظر می‌رسد مهاجم استقلال دوباره در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته است.
حالا و با اتفاقی که برای کاوه رضایی رخ داده نام این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس باز هم مطرح شده، اما این در حالی است که او فعلا در لیست این باشگاه قرار ندارد
محمد محبی که از روز گذشته در تمرینات استقلال شرکت کرده بود سرانجام امروز با پیراهن این تیم عکس گرفت و رسما به جمع آبی‌ها پیوست
محمد محبی برای دومین بار در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرد و پا به پای سایر نفرات مشغول انجام برنامه‌های کادرفنی شد.
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.
محمد محبی که به گزینه اول استقلال در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است به زودی وارد تهران می‌شود تا قرارداد خود را با استقلال رسمی کند.
به نظر می‌رسد در نهایت مذاکرات باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی جواب داده است و این بازیکن در روز‌های آینده پیراهن تیم آبی را برتن خواهد کرد.
بمب نقل و انتقالاتی فصل گذشته استقلال که مجیدی مدعی بود با جذب او، پنجره تابستانی را از رقیب برده است، توسط ساپینتو اخراج شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ