بوئینگ سی-۱۷ گلوبمستر یک هواپیمای ترابری نظامی بزرگ است که توسط مک دانل داگلاس برای نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) از دهه ۱۹۸۰ تا اوایل دهه ۱۹۹۰ ساخته شد. در این ویدیو فرود هواپیمای سی-۱۷ در بیابان را نشان میدهد. منبع: چندثانیه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدیویی جالب از شوخی‌های امین حیایی با نیکی کریمی در پشت صحنه فیلم «زن ها فرشته‌اند» در فضای مجازی منتشر شد. منبع: حاشیه پلاس
در این ویدئو، ترفند جالب ساخت اجاق هیزمی در حیاط خانه را را مشاهده می نمایید .
در این ویدئوی تماشایی می توانید روش کاشت و برداشت فلفل در تراس خانه را از نمای نزدیک یاد بگیرید.
طریقه ضدعفونی کردن و نگهداری طولانی مدت از سبزیجات به صورت تصویری آموزش داده شده است.
ویدیویی باز نشر شده از عادل فردوسی پور که با زدن پنالتی برای فوتبالیست سابق و سرمربی کنونی استقلال کری می‌خواند را ببینید.
پیشرفت توان موشکی و پهپادی نیروی دریایی ایران در صدر خبری رسانه‌های عربی؛ رزمایش دریایی ایران حامل پیام‌هایی برای اسرائیل و آمریکاست.مجهز بودن ناوگان دریایی ایران به پهپاد و موشک‌های پیشرفته است./ایرانیک
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما در لایو اخیر اینستاگرامی خود به فحاشی عده‌ای واکنش جالبی نشان داد.
ویدئویی جالب از اژدهای کومودو زمانی که سر از تخم بیرون می‌آورد، این حیوان وقتی به بلوغ می‌رسد طولش به ۳ متر هم رسیده و ۲۰ کیلومتر بر ساعت هم می‌دَوَد.
یک پرنده در اقدامی عجیب با برگ مشغول درست کردن دم برای خودش است./خبرآنلاین
ویدئو بامزه‌ای از یک زرافه تازه متولد شده منتشر شده است که در آن زارفه هنوز به گردن دراز خود عادت نکرده و نمی‌داند هنگام خواب باید با گردن درازش چه کند.
ویدئویی از سرقت ناموفق ۲ سارق در فضای مجازی منتشر شده است که به علت روشن نشدن موتور در سرقت ناکام می‌مانند.
بستنی فروش های ترکیه که با شوخی کردن بستنی را تحویل می‌دهند، در واکنش با یک ایرانی عجول شوخی‌شان بی‌نتیجه ماند.
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
آلیاژ‌های حافظه‌دار در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی از جمله برای ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، لوازم و وسایل دندانپزشکی، ایمپلنت‌ها و همچنین فریم عینک ها، دستگاه‌های ایمنی حساس به دما و سیم‌های راهنما کاربرد دارند.
ایستگاه مترویی در چین به شکل جالبی طراحی شده است. این در حالی است که نیمی از خط مترو جهان که حدود ۹۶۰۰ کیلومتر است در چین قرار دارد.
یک فود تستر آمریکایی بلاخره توانست قرمه سبزی و ته‌دیگ را تست کند.
ویدیویی جالب از لحظه فرود متفاوت هواپیما روی باند فرودگاه از زاویه پشت را ببینید.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
ویدیو جالب از فرود هواپیما شی جین پینگ رئیس جمهور چین در فرودگاه ریاض عربستان که از یکی از هواپیماهای تهاجمی سبک نیروی هوایی سلطنتی عربستان گرفته شده است.
ویدئویی جالب توجه از فعالیت یک قلب پیش از پیوند زدن به بدن یک فرد نیازمند منتشر شده است.
کلیپی از معرفی تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به رقابت‌های جهانی صربستان را در ادامه می‌بینید.
یک دوربین مخفی از عراق را ببینید؛ جایی که یک عراقی قصد بیرون کردن یک زائر ایرانی از موکب را داشت، اما با واکنش دیگر شهروندان عراقی روبرو شد. نکته جالب توجه اهمیت زائر امام حسین بودن برای عراقی‌ها است و آن‌ها فرد ایرانی را به دلیل آنکه زائر است بیرون نمی‌کنند نه به خاطر ایرانی بودنش که مورد اختلاف آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ