دسر هویج را می توان برای میان وعده، دسر یا ماه رمضان تهیه و سرو نمود و از خواص بی نظیر آن استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مقاله قرار است تصاویر دسر‌های شیرینی را با هم مرور کنیم که آن‌قدر زیبا، هنرمندانه و بی‌نقص هستند که حتی تماشای تصاویر آن‌ها هم لذت‌بخش است.
پای از دسر‌های پر طرفداری است که می‌توان مناسب با فصل انواع آن را تهیه کرد.
دسر کشکول یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین‌المللی است که اصالت آن به کشور ترکیه بر می‌گردد و شباهت زیادی به فرنی دارد.
دسر‌های مخملی از جمله دسر‌های بسیار خوشمزه و شیک برای پذیرایی هستند.
دسر توت فرنگی شکلاتی یکی از انواع دسرهای میوه‌ای خوشمزه است که برای تهیه آن از ترکیب توت فرنگی با شیر، شکلات و تخم مرغ استفاده می‌شود.
یکی از پرطرفدار‌ترین و خوشمزه‌ترین میوه‌های تابستانی بلوبری است که با ظاهری کوچک دارای خواص بی نظیری است. بلوبری می‌تواند پوست‌های خشک را نرم کند و عملکرد مغز را ببرد، ضمن این که در پیشگیری از سرطان نیز نقش موثری دارد. برخی تحقیقات حاکی از این هستند که بلوبری می‌تواند چربی‌های شکمی را نیز کاهش دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم طرز تهیه مافین بلوبری را آموزش دهیم.
دسر شکلاتی با بیسکوییت کرم دار یکی از انواع دسرهای شکلاتی است که به دلیل داشتن پودینگ و بیسکوییت کرم دار در ترکیباتش بسیار خوشمزه است.
دسر سوپانگل یکی از دسرهای خوشمزه و بسیار محبوب ترکیه‌ای است که پایه شیر دارد و به دلیل داشتن شکلات و شکر برای افطار گزینه مناسبی است.
فطیر (feteer maltout) که در ایران خودمان نیز به انواع و اقسام روش‌ها طبخ می‌شود نوعی دسر مربوط به دوران مصر باستان است که مصریان عادت داشتند آن را به خدایانشان تقدیم کنند. این دسر نیز از آن موقع به محبوبیت بالایی نزد مصریان و اهالی خاورمیانه دست پیدا کرده است.
میوه‌ها به‌طور طبیعی شیرین هستند و نقش مهمی در حفظ سلامت بدن دارند. یکی از بهترین جایگزین‌های دسر‌های آماده، میوه‌ها هستند که می‌توان کمی از میوه‌های مختلف را تهیه کرد. البته بهتر است در مصرف میوه‌های خیلی شیرین مانند انگور افراط نشود.
گولاچ یکی از دسر‌های بسیار خوشمزه است که این دسر اغلب در ترکیه برای ماه رمضان تهیه می‌شود.
دسر بیسکوییتی از جمله دسرهای شیرین و بسیار خوشمزه است که پایه بیسکوییت دارد و یک دسر بسیار آسان و مجلسی است.
دسر عیش السرایا نوعی دسر عربی بسیار خوشمزه و مجلسی است که از ترکیب نان تست برشته با موادی شبیه به فرنی و شهد تهیه می‌شود.
کاچی نبات یکی از انواع دسر‌های سنتی و مقوی ایرانی است که برای فصل زمستان بسیار مناسب است.
دسر زعفرانی یکی از انواع دسرهای ایرانی است که با بستنی تهیه می‌شود و به دلیل داشتن زعفران عطر و طعم بی‌نظیری دارد و یک دسر مجلسی است.
دسر فنجانی نوعی دسر است که به صورت لایه به لایه داخل لیوان‌های مخصوص دسر قرار می‌گیرد و ظاهری بسیار زیبا و مجلسی دارد.
دسر لبو یکی از انواع خوشمزه و خوشرنگ دسرهاست که لبو یکی از ترکیبات اصلی آن است و برای شب یلدا دسری شیک و مجلسی است.
دسر سه رنگ هندوانه‌ای نوعی دسر است که به صورت سه لایه و با رنگ‌هایی شبیه به رنگ هندوانه تهیه می‌شود که مخصوص پذیرایی در شب یلداست.
دسر خرمالو نوعی دسر میوه‌ای است که خرمالو از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و دسری بسیار خوشمزه و زیبا برای پذیرایی در شب یلداست.
دسر شیری پرتقالی نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که از ترکیب دو لایه شیری و پرتقالی تهیه می‌شود و به دلیل دو رنگ بودن ظاهر بسیار زیبایی دارد.
دسر موز و انبه از انواع دسرهای میوه‌ای است که به دلیل داشتن انبه و موز در ترکیباتش بسیار خوش طعم و خوشبوست و دستور تهیه آسانی دارد.
دسر رژیمی با طعم قهوه و شکلات نوعی دسر است که با شیرین کننده‌های طبیعی مانند عسل تهیه شده است و هنگام خوردن آن می‌توانید طعم خوب و دلچسب دسر را تجربه کنید.
دسر سوهان نوعی دسر سنتی ایرانی است که طعمی شبیه به سوهان دارد و از نظر غلظت شبیه به کاچی است؛ همچنین دسری بسیار خوشمزه و مقوی است.
دنت یکی از دسرهای خوشمزه و مورد علاقه کودکان است که در طعم‌های متفاوت تهیه می‌شود و دنت بیسکوییتی یکی از انواع آن‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ