دسر توت فرنگی شکلاتی یکی از انواع دسرهای میوه‌ای خوشمزه است که برای تهیه آن از ترکیب توت فرنگی با شیر، شکلات و تخم مرغ استفاده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دسر کشکول یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین‌المللی است که اصالت آن به کشور ترکیه بر می‌گردد و شباهت زیادی به فرنی دارد.
دسر‌های مخملی از جمله دسر‌های بسیار خوشمزه و شیک برای پذیرایی هستند.
یکی از پرطرفدار‌ترین و خوشمزه‌ترین میوه‌های تابستانی بلوبری است که با ظاهری کوچک دارای خواص بی نظیری است. بلوبری می‌تواند پوست‌های خشک را نرم کند و عملکرد مغز را ببرد، ضمن این که در پیشگیری از سرطان نیز نقش موثری دارد. برخی تحقیقات حاکی از این هستند که بلوبری می‌تواند چربی‌های شکمی را نیز کاهش دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم طرز تهیه مافین بلوبری را آموزش دهیم.
دسر شکلاتی با بیسکوییت کرم دار یکی از انواع دسرهای شکلاتی است که به دلیل داشتن پودینگ و بیسکوییت کرم دار در ترکیباتش بسیار خوشمزه است.
فرنی دو رنگ نوعی فرنی خوشمزه و مجلسی است که به صورت دو رنگ و در دو طعم ساده و زعفرانی تهیه می‌شود و عطر و مزه دلنشینی دارد.
دسر سوپانگل یکی از دسرهای خوشمزه و بسیار محبوب ترکیه‌ای است که پایه شیر دارد و به دلیل داشتن شکلات و شکر برای افطار گزینه مناسبی است.
گولاچ یکی از دسر‌های بسیار خوشمزه است که این دسر اغلب در ترکیه برای ماه رمضان تهیه می‌شود.
دسر بیسکوییتی از جمله دسرهای شیرین و بسیار خوشمزه است که پایه بیسکوییت دارد و یک دسر بسیار آسان و مجلسی است.
دسر زعفرانی یکی از انواع دسرهای ایرانی است که با بستنی تهیه می‌شود و به دلیل داشتن زعفران عطر و طعم بی‌نظیری دارد و یک دسر مجلسی است.
دسر فنجانی نوعی دسر است که به صورت لایه به لایه داخل لیوان‌های مخصوص دسر قرار می‌گیرد و ظاهری بسیار زیبا و مجلسی دارد.
دسر لبو یکی از انواع خوشمزه و خوشرنگ دسرهاست که لبو یکی از ترکیبات اصلی آن است و برای شب یلدا دسری شیک و مجلسی است.
پاناکوتا انار یکی از انواع دسرهاست که بسیار لطیف و خوشمزه است و دستور تهیه ساده‌ای دارد. این دسر به دلیل داشتن انار برای شب یلدا بسیار مناسب است.
کرم انار نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که آب انار از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.
دسر سه رنگ هندوانه‌ای نوعی دسر است که به صورت سه لایه و با رنگ‌هایی شبیه به رنگ هندوانه تهیه می‌شود که مخصوص پذیرایی در شب یلداست.
دسر خرمالو نوعی دسر میوه‌ای است که خرمالو از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و دسری بسیار خوشمزه و زیبا برای پذیرایی در شب یلداست.
دسر شیری پرتقالی نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که از ترکیب دو لایه شیری و پرتقالی تهیه می‌شود و به دلیل دو رنگ بودن ظاهر بسیار زیبایی دارد.
پودینگ خرما نوعی دسر خوشمزه و بسیار مقوی است که از ترکیب خرما با شیر، آرد، کره، گلاب و... تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسبی دارد.
کاچی یکی از دسرهای سنتی و خوشمزه ایرانی است که ترکیباتی شبیه به حلوا دارد. این دسر محبوب به دلیل داشتن موادی مثل کره، زعفران، آرد و چهارمغز بسیار مقوی است.
کرم بیسکوییت نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که از ترکیب بیسکوییت با موادی مانند شیر، شکر و خامه تهیه می‌شود و برای پذیرایی بسیار مناسب است.
کرم شکلاتی یکی از انواع خوشمزه و پرطرفدار دسرهای شکلاتی است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و برای پذیرایی در مهمانی و جشن‌ها بسیار مناسب است.
دسر موز و انبه از انواع دسرهای میوه‌ای است که به دلیل داشتن انبه و موز در ترکیباتش بسیار خوش طعم و خوشبوست و دستور تهیه آسانی دارد.
دسر رژیمی با طعم قهوه و شکلات نوعی دسر است که با شیرین کننده‌های طبیعی مانند عسل تهیه شده است و هنگام خوردن آن می‌توانید طعم خوب و دلچسب دسر را تجربه کنید.
دسر سوهان نوعی دسر سنتی ایرانی است که طعمی شبیه به سوهان دارد و از نظر غلظت شبیه به کاچی است؛ همچنین دسری بسیار خوشمزه و مقوی است.
دنت یکی از دسرهای خوشمزه و مورد علاقه کودکان است که در طعم‌های متفاوت تهیه می‌شود و دنت بیسکوییتی یکی از انواع آن‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ