شعار اربعینی امسال که از سوی دولت عراق هم مورد تأیید قرار گرفت حیاتنا حسین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با شروع دوباره تب نقل و انتقالات اکنون شنیده می‌شود باشگاه سپاهان برای جذب هافبک سرخ‌ها صحبت‌هایی داشته است.
لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، دلیل شادی های گل پر سر و صدایش را علاقه فرزندانش دانست.
باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.
امید حامدی فر به صورت رسمی به اطلاع مدیران استقلال رسانده که قصد جدایی از این تیم را دارد.
سرمربی تیم فوتبال آپوئل با وجود جدایی از باشگاه استقلال و آغاز کار خودش در فوتبال قبرس از برخی موضوعات مطرح شده پیرامون عدم پذیرش پیشنهاد استقلال و توافق با آپوئل انتقاد کرد.
روزنامه مارکا در خبری اختصاصی اعلام کرد باشگاه التعاون عربستان پیشنهادی به آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید، ارائه کرده است.
دروازه‌بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپوليس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از لیگ عربستان مواجه شده است.
میلاد عبادی پور به جز فنرباغچه یک پیشنهاد دیگر هم از لیگ روسیه دارد.
معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی با تاکید بر ایجاد بانک اختصاصی برای صندوق گفت:این پیشنهاد درقانون برنامه هفتم توسعه عنوان شده که یکی ازبانک های توسعه ای به عنوان بانک رابط صندوق عمل کند.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از سوی کمیسیون ایمنی راه‌ها پیشنهاد می شود سهمی از فروش خودروها به عنوان منابع مالی پایدار برای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح رانندگی اختصاص یابد.
ملک و حواشی آن، بخش عمده‌ای از پرونده‌های دستگاه قضا را به خود اختصاص داده است. پرونده‌هایی که گاها کثیرالشاکی هستند و صدها نفر را درگیر کرده است. برای کاهش گرفتاری مردم و تعداد پرونده‌های قضایی اقدامات مختلف و طرح‌های گوناگونی تدوین و تهیه شده است؛ از جمله طرح الزام تبدیل سند عادی به سند رسمی و... که به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده
باشگاه پرسپوليس با یک خریدار ویژه مواجه شده است؛ فردی که مدعی هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری برای سرخ‌هاست!
اعضای تیم فولاد خوزستان، پاداش شکست برابر پرسپولیس را برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی اختصاص دادند.
مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: به وزارت جهاد کشاورزی برای اختصاص ۱۰۰ هکتار گلخانه برای یافتن راه حل های بومی سازی، هوشمندسازی و ... در کشاورزی پیشنهاد داده ایم.
برای دانشگاه تهران مشتری هشت! بخشی را برای تالار عروسی، بخشی را برای کافی‌شاپ و فودکورت و تمام محوطه داخلی را برای فروش مستقیم صنایع خانگی و کارآفرینی‌های کوچک زودبازده، بخش دیگری هم به فروش پایان‌نامه و رساله‌های دکتری اختصاص می‌دهند و واقعا درآمدزاست. شاید بتوان با مشتری مذاکره کرد تا بخشی از پیاده‌رو داخل دانشگاه را هم به فروش کتاب‌های نایاب و کمیاب اختصاص دهد و با این اقدام، ترافیک سنگین محدوده میدان انقلاب هم حل می‌شود و خودش یک دستاورد می‌شود برای شهرداری تهران در دل دستاورد بزرگ دولت در مولدسازی!
دولت در لایحه بودجه امسال  ۴۰ درصد از مالیات بر ارزش افزوده را به وزارت آموزش و پرورش اختصاص دهد. همچنین مدارسی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند از  پرداخت هزینه های برق, گاز و آب معاف هستند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
روزبه چشمی با پیشنهادی از کشور امارات روبرو شده و ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی استقلال را ترک کند.
توسعه سویه مرغ آرین و مرغ سایز، توسعه زنجیره‌های ارزش محصولات دامی و تولید قراردادی و اقدامات لازم برای تحقق آنها در احکام پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در برنامه هفتم توسعه تصویب شد.
رئیس جامعه هتلداران ایران از پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتل‌ها خبر داد و گفت: می‌توان اتاقی در هتل را به موضوع صنایع دستی به نام ایران اختصاص داد.
وزیر اقتصاد از تصویب پیشنهاد این وزارتخانه برای تامین مالی نهضت ملی مسکن در دولت خبر داد و اعلام کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک مسکن برای افزایش توان تسهیلات‌دهی اختصاص یافت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: اعتبار پیشنهادی تنخواه ظرف چند روز آینده این اعتبار به استان‌ها اختصاص خواهد یافت.
خانه مد بالنسیگا گران‌قیمت‌ترین کیسه زباله جهان با قیمت ۱۷۹۰ دلار وارد بازار کرد و مدیر خلاقیت شرکت فرانسوی تولید کننده این کیسه‌ها آن را «پیشنهادی لوکس» نامید! این کیسه‌ها مخصوص فصول پاییز و زمستان است و لقب «گران‌ترین کیسه زباله جهان» را به خود اختصاص داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ